Nowy spot promuje możliwości, jakie daje subskrypcja PlayStation Plus

Gry
1388V
Nowy spot promuje możliwości, jakie daje subskrypcja PlayStation Plus
Igor Chrzanowski | 22.11.2015, 16:55

PlayStation Plus zadebiutowało niegdyś jako świetna usługa, którą zapragnął wykupić niemalże każdy gracz chcący otrzymywać wielkie hity dosłownie za grosze. Dziś wszyscy wiemy w jakim miejscu znajduje się ta usługa.

Na początku Plus wygrywało z Goldem pod każdym względem, jednakże z upływem czasu jeden z obozów zakasał rękawy do roboty, drugi zaś spoczął na laurach, z których runął niczym stary zawalający się wieżowiec. 

Dalsza część tekstu pod wideo

W wyniku tychże działań dziś to Sony stara się dogonić giganta z Redmond, co od wielu miesięcy się mu niestety nie udaje. Aby jednak wypromować swoją usługę wśród graczy Japończycy co jakiś czas kręcą reklamowe spoty starające się wykazać wszystkie zalety jakie płyną z Plusa.

Szkoda tylko, że hasło "24 gry rocznie", nie ma już tej samej mocy co 2 lata temu, gdy subskrybenci dostawali takie hity jak Far Cry 3, Metal Gear Rising: Revengeance, czy też Saints Row: The Third.

Źródło: własne

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper