Znamy szczegóły modów do Fallout 4 - na konsolach nie stworzymy nowej zawartości
Bethesda potwierdziła pełne wsparcie dla sceny moderskiej w Fallout 4. Niezbędne narzędzia trafią do graczy już na początku przyszłego roku, ale nie wszyscy stworzą nowe atrakcje.
Twórcy zapowiedzieli, że z modów w Fallout 4 skorzystają gracze na wszystkich platformach. Od początku wiadomości dotyczące narzędzi były bardzo skromne i przedstawiciele Bethesdy niezbyt chętnie wypowiadali się na temat kreowania przez fanów serii nowych elementów.
Milczenie przerwał Pete Hines, który wyjaśnił, że mody stworzymy wyłącznie na komputerach osobistych. W przypadku Xboksa One oraz PlayStation 4 otrzymamy możliwość wyłącznie korzystania ze stworzonych atrakcji.
W tym przypadku fani na PC-tach zajmą się kreowaniem zawartości, następnie wrzucą pliki przez portal Bethesda.net, a w ostatecznym rozrachunku wszyscy zainteresowani (również konsolowcy) pobiorą nowości.
Nie jest to w moim odczuciu najlepsza wiadomość, ale mogliśmy się spodziewać, że rozbudowane i wielkie narzędzia nie zdają egzaminu na kontrolerach.
Hines również dodał, że firma nie planuje przygotowania Fallout 3 na PlayStation 4, ponieważ konsola Sony nie wspiera wstecznej kompatybilności.
Co sądzicie o tej koncepcji?
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.