Square Enix demonstruje możliwości silnika Final Fantasy XV - fizyka i motion capture

Gry
1090V
Square Enix demonstruje możliwości silnika Final Fantasy XV - fizyka i motion capture
Bartosz Dawidowski | 07.10.2015, 08:38

Square Enix już nie raz chwaliło się możliwościami silnika Luminous Engine, wykorzystywanego w Final Fantasy XV. Przed nami kolejna demonstracja jego możliwości w postaci świeżego filmiku. Tym razem pod lupę wzięto bardzo płynne i przekonujące ruchy bohaterów.

Deweloperzy ze Square Enix prezentują szczegółowo, jak efektowne i płynne są ruchy bohaterów z Final Fantasy XV. Cóż, nie warto się w tym miejscu spierać. Motion capture w FFXV jest faktycznie na bardzo wysokim poziomie. Powiedziałbym nawet, że gra oferuje płynność ruchów, której nie widzieliśmy wcześniej w grach role-playing. Nieźle wypada też synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi kwestiami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wygląda jednak na to, że cały wysiłek pracowników Square Enix idzie w generowanie jak najładniejszych modeli postaci i wrogów, a zaniedbywany jest wygląd wirtualnego środowiska. Ten grzech ekipa SE popełniała już kilka razy wcześniej. Miejmy nadzieję, że w finalnej produkcji, która trafi na rynek w 2016 roku, znajdą się jednak ładniejsze miejscówki, niż Region Duscae, kojarzący się jakością wykonania z pierwszym Operation Flashpoint.



Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper