The Astronauts oddają w nasze ręce Zaginięcie Ethana Cartera na Unreal Engine 4

Gry
1228V
The Astronauts oddają w nasze ręce Zaginięcie Ethana Cartera na Unreal Engine 4
Kuba Kleszcz | 13.09.2015, 15:10

Startowa wersja Zaginięcia Ethana Cartera na PS4 powstała na nowszej, czwarted edycji silnika Unreal. Pecetowcy choć dostali grę znacznie wcześniej, to ich wersję produkcji The Astronauts stworzono na jego poprzednim wcieleniu. Twórcy postanowili obdarzyć nas darmową aktualizacją, która odświeża tę produkcję.

Gra otrzymała półoficjalnie nazwę The Vanishing of Ethan Carter Redux, i pod takim tytułem znajdziecie ją w bibliotece Steam - wyświetlać się bedzie zaraz obok starszej edycji tej produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Redux to przeskok gry na nową generację silnika Unreal Engine, który niesie za sobą kilka znaczących zmian:

  • Nowy system zapisu. Dotychczas gra robiła zapis po pełnym zaliczeniu rozwikłaniu jednej z zagadek. Teraz save'y będą częstsze, ponieważ mają miejsce po podjęciu większości z działań wykonanych przez gracza.
  • Brak krótkich freezów w grze, potrzebnych wcześniej do załadowania nowego obszaru mapy.
  • Koniec z backtrackingiem, czyli koniecznością ponownego odwiedzania już przebytych lokacji. Twórcy nie chcą wchodzić w szczegóły, mogąc nimi zepsuć niektórym rozgrywkę, więc należy im wierzyć na słowo.
  • Gracze skarżyli się na to, że niektóre sekcje gry są zbyt przerażające/wyczerpujące, dlatego deweloperzy dokonali pewnych zmian, nie wpływających na ich pierwotną wizję, ale rozprawiających się z tym problemem.

Przejście na Unreal Engine 4 oznacza też, że The Vanishing of Ethan Carter Redux będzie dla Waszych sprzętów bardziej wymagające od pierwotnej wersji, dlatego jeżeli Wasze komputery swoje najlepsze dni mają już za sobą, możecie chcieć pozostać przy obecnym porządku.

Źródło: http://www.theastronauts.com/2015/09/the-vanishing-of-ethan-carter-redux-out-now/

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper