Mad Max niemal identyczny na obu konsolach. Graficzne starcie PS4 i XOne

Gry
2509V
Mad Max niemal identyczny na obu konsolach. Graficzne starcie PS4 i XOne
Kuba Kleszcz | 06.09.2015, 12:00

Ekipa Eurogamera sporządziła graficzne porównanie obu konsolowych wersji gry Mad Max. Pojedynek jest bardzo wyrównany, ale da się wyłonić zwycięzcę.

Gra Avalanche Studios działa na obu sprzętach w rozdzielczości 1080p i trzyma stałe 30 klatek na sekundę, tylko sporadycznie schodząc poniżej tego wyniku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mad Max może się poszczycić gładkimi jak stół krawędziami. Jedynymi odstępstwami wydają się być dwa elementy modelu Maksa: potargane fragmenty koszuli i nieśmiertelnik, które lepiej prezentują się na Xboksie One.

W otwierającej grę cutscence zauważono większe rozmycie efektów świetlnych na PS4, jednak poziom wyrównuje się, kiedy rozpoczyna się gameplay.

Testerzy są pozytywnie zaskoczeni stabilnym frame rate'em, trzymającym poziom 30 fps nawet podczas największych zadym, tj. widowiskowych wybuchów i multum postaci na ekranie. Różnica pomiędzy konsolami jest delikatna. Liczba klatek na Xboksie ani nie drgnie, podczas gdy na PS4 zdarza się, że spadnie do 28 fps i zaraz wraca.

Obu wersjom zdarza się w losowych momentach zgubić klatkę czy dwie, jednak testerom nie udało się tego odtworzyć, są to więc nieprzewidziane dropy bez jednej przyczyny.

Wygląda na to, że Mad Max na Xboksie One radzi sobie trochę lepiej niż mające sporadycznie problemy PS4. W galerii zawsze najpierw widnieje screen na PS4, a potem na XOne. Którą wersję wybraliście?

Dzięki za podesłanie wiadomości, KEYMUTHA!

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-mad-max-performance-analysis

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper