Tomasz Bagiński opowiada o tworzeniu zajawki For Honor

Gry
882V
Tomasz Bagiński opowiada o tworzeniu zajawki For Honor
Bartosz Dawidowski | 03.08.2015, 07:52

For Honor było jednym z większych pozytywnych zaskoczeń targów E3 2015. Świetna grafika, sieciowa rozgrywka i średniowieczne batalie. Dziś otrzymaliśmy świeży materiał od Ubisoft Montreal, związany z tym ciekawym projektem, zmierzającym na PS4, XONE i PC.

Pamiętacie pierwszy zwiastun For Honor, który oglądaliśmy w trakcie tegorocznej edycji targów E3? Ubisoft Montreal postanowiło wrócić na chwilę do tamtego filmiku, poruszając temat tworzenia tego krótkometrażowego dziełka. Znajdziecie tu wypowiedzi reżysera, producenta i oczywiście obowiązkowe sesje motion capture. Nie zabrakło również Tomka Bagińskiego, który mówi, że podstawową koncepcją trailera była idea "powrotu do korzeni" - pokazania średniowiecznej walki jako dzikiego żywiołu. Studio animacyjne Tomka, zwane Platige Image, odpowiadało za wykonanie rzeczonej zajawki.

Dalsza część tekstu pod wideo

W tym miejscu znajdziecie pierwsze informacje na temat mechanizmu bitewnego w For Honor. Pomimo sieciowego charakteru zabawy gra ma skupiać się na seriach pojedynków 1 vs 1. Wojownika wybierzemy z trzech dostępnych klas - europejskiego rycerza, wikinga i samuraja.

Źródło: YouTube

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper