"Wykorzystaliśmy 100% mocy PSP"

Gry
1078V
"Wykorzystaliśmy 100% mocy PSP"
Bartosz Dawidowski | 02.11.2010, 11:10

Deweloperzy nowej odsłony God of War na kieszonsolkę Sony już raz zapowiadali, że wycisną z niej wszystkie soki. Przed samą premierą Ducha Sparty deweloper ponownie chwali się swoim osiągnięciem.

Deweloperzy nowej odsłony God of War na kieszonsolkę Sony już raz zapowiadali, że wycisną z niej wszystkie soki. Przed samą premierą Ducha Sparty deweloper ponownie chwali się swoim osiągnięciem.xxxxx


Ru Weerasuriya z Ready At Dawn twierdzi, że zespół deweloperski Ducha Sparty wycisnął z PSP wszystko, co możliwe. PSP zostało zmuszone do generowania grafiki, o której nawet nie myśleli inżynierowie, tworzący ten hardware.

"Doprowadziliśmy PSP do granicy możliwości. PSP nie było zaprojektowane do pewnych rzeczy, które zrealizowaliśmy. Wykorzystaliśmy dosłownie każdą, nawet najmniejszą część mocy PSP" - powiedział Ru Weerasuriya. Po czym dodał, że Ready At Dawn wykorzystało w drugiej odsłonie gry na PSP m.in. model graficzny Kratosa z jego przygód na PS2.

"Wiele z rzeczy, których dokonaliśmy normalnie znaleźlibyście w tytułach na PS2 czy PS3. W istocie, kiedy tworzyliśmy tę grę, mieliśmy na celu konkurowanie z pozycjami z dużych konsol, a nie z PSP. Zajrzeliśmy w każdy zakamarek wewnątrz obudowy PSP i staraliśmy się wymyślić, co jeszcze można zoptymalizować. Uważam, że wykorzystaliśmy 100% mocy PSP".

Wszystko brzmi pięknie. Wygląda na to, że gra zapisze się w historii, jako najwspanialsza demonstracją możliwości graficznych PSP (i łabędzi śpiew tego hardware’u?). Nie samą grafiką się jednak żyje. Miejmy nadzieję, że Duch Sparty będzie oferować dłuższy gameplay, niż pierwsza odsłona serii na kieszonsolkę Sony.


 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper