SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 22.05.2015 08:38
1920V

Wiedźmin 3: patch 1.03 już dostępny na PC; konsolowa łatka w drodze

Deweloperzy z CD Projekt RED cały czas dopracowują kod Wiedźmin 3: Dziki Gon. Studio właśnie wydało łatkę na PC, a w drodze jest konsolowy patch. Na jakie zmiany możemy w nim liczyć?

Patch 1.03 został właśnie opublikowany dla komputerów osobistych. Zmiany nie dotyczą w nim tylko aspektów graficznych, ale również gameplayu. Można spodziewać się zatem, że łatka 1.03 będzie mieć na PS4 i XONE w pewnym zakresie podobne działanie, jak na pecetach.

Lista zmian wprowadzanych przez patch 1.03 (PC):

- Zwiększenie stabilności gameplayu i interfejsu
- Polepszenie framerate'u
- Poprawa działania Nvidia Hairworks
- Dodanie opcji "texture anisotropy sampling" do 16x do domyślnego ustawienia Ultra.
- Krople krwi będą się poprawnie wyświetlać po zabiciu wroga na wodzie.
- Poprawienie buga pozwalającego na strzelanie z kuszy do przyjaznych NPC.
- Poprawa działania menu
- Poprawa nieodpowiedniej regeneracji Wytrzymałości przy sprincie.
- Poprawa blokowania kursora przy przewijaniu mapy.
- Poprawa działania mapy świata.
- Poprawa sterowania przy korzystaniu z klawiatury.
- Dodanie tekstu do niektórych przedmiotów w interfejsie.
- Poprawa małego błędu z wyborem kwestii dialogowych.
- Rostan Muggs wraca.
- Małe poprawki SFX
.


Marcin Momot zapowiedział poprzez swój profil Twitter, że deweloperzy pracują aktualnie nad szybkim wydaniem patcha w wersji konsolowej. Co ważne - łatka powinna naprawić problem z zawieszaniem gry podczas sesji w karciance "Gwint". Warto w tym miejscu wyjaśnić, że patch „z 600 poprawkami”, o którym wspominaliśmy wczoraj, był w przypadku PC patchem premierowym (Day 1). Aktualnie twórcy zajmują się również kwestią zwiększenia rozmiarów czcionki na konsolach. Sporo graczy narzeka na nieczytelne opisy questów i przedmiotów.

Tagi: cd projekt red polska wiedźmin 3

Komentarze (111)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 44
REP.: 453
elMasochistos dodano: 22.05.2015, 08:41 #1
Pewnie dopiero za miesiac gra bedzie zalatana, dlatego poczekam az naprawia i dopiero kupie o polowe taniej.
Ukryj odpowiedzi (11)
KEYMUTHA [87.101.***.***] do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 08:50 #2
Wiesiek pewnie aż tak szybko nie stanieje, więc na cenę niższą o 50%...trochę poczekasz.
Poziom: 40
REP.: 622
Sektorius do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 08:57 #3
Za miesiąc kupisz w tej samej cenie chyba że na allegro może za 180
Poziom: 43
REP.: 1699
Cecil do Sektorius dodano: 22.05.2015, 09:13 #4
Ale uzywana, bo nowki wiary nie dam.
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43662
BR78 do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 09:16 #5
Za tytuł tego kalibru spokojnie można wyłożyć 200 pln i radość z ogrywania zakupionego tytułu będzie na 100% wprost proporcjonalna do ceny, jak nie większa :))
Poziom: 32
REP.: 252
coby182 do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 09:19 #6
Wiesiek i tak jest względnie tani, na PS4 nie było jeszcze takiej gry która oferowałaby lepszą ceną za taką jakość/ilość.
Poziom: 22
REP.: 298
lucascegielski do Sektorius dodano: 22.05.2015, 09:45 #7

Sektorius napisał:

Za miesiąc kupisz w tej samej cenie chyba że na allegro może za 180
nawet zwykła wersja zawiera tyle dodatków w postaci mapki itp ze kupowanie używki z której ktoś po przejściu gry np. Zabrał sobie ta zawartość dodatkową mija się z celem.
Jeżeli kupować wiedźmina to tylko nowego
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 10:01 #8
Naprawdę Wiedźmin jest odwrotnością The Order.
Ponad 100h masz gwarantowane przez co stosunek 200 zl do czasu spędzonego wychodzi ultra tanio. Czekanie na łatki mogę zrozumieć, kwestia ceny już mnie u Ciebie nie przekonuje.
Sic Parvis Magna
Poziom: 53
REP.: 17223
bieluk do elMasochistos dodano: 22.05.2015, 10:04 #9
O połowę taniej to Ty za rok nie wiem czy kupisz to po pierwsze. Wybitne gry długo trzymają cenę, a na obecnej generacji to szczególnie jest widoczne, ale pomijając zupełnie kwestię spadku ceny uważam, że warto tą grę kupić nową. Kupienie używki sprawia, że ani złotóweczka nie wpada na konto wydawcy tylko prowizja dla Allegro. Ta gra jest tak dobra i wypchana po brzegi smakołykami, że w dobrym tonie jest podziękowanie twórcom za jej wydanie swoim portfelem. Takie The Order to sobie można kupować używki z czystym sumieniem, ale nie Wieśka.
Poziom: 22
REP.: 16
merlyn1 do BR78 dodano: 22.05.2015, 13:43 #10
masz rację. to i tak jest tanio porównując inne nowości, które i tak są o niebo gorsze. Wiesiek pozamiatał.
Poziom: 53
REP.: 1401
KopaczK do bieluk dodano: 22.05.2015, 14:08 #11
Przez wielu zasada ta niestety stosowana jest tylko w wypadku polskich gier, a szkoda.
Poziom: 40
REP.: 622
Sektorius do Cecil dodano: 22.05.2015, 15:20 #12
oczywiście ze używana.
Poziom: 48
REP.: 3948
clinic90 dodano: 22.05.2015, 08:42 #13
No i fajnie:) skoncze bloodborna i biore sie za wiesia :)
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 14
REP.: 68
NoDie83 do clinic90 dodano: 22.05.2015, 11:33 #14
No ja też tak mam - prawie:) Skończyłem przed chwilą BB i mam trochę obawy o produkcję REDów. Nie wiem czy po takim systemowym kozaku jakim jest dzieło FromSoftware będzie chciało mi się grać w przygody Geralta...zobaczymy. BB jest na maksa dopieszczone - grafika, mechanika, cały system zabawy po prostu jest kapitalnie zrobiony.
Zobaczymy - trzeba sprawdzić i ocenić samemu:-)
GeraltzRivi [195.150.***.***] dodano: 22.05.2015, 08:45 #15
Cześć. Mam pytanie, po zainstalowaniu Wiedźmina na PS4 od razu ściągnęła mi się aktualizacja 1.02 i taka też tylko widnieje w historii aktualizacji (z opisem adds Cross Country support for DLCs). Nie ma napisanego nic o patchu 1.01. Czy 1.02 zawiera 1.01 czy też możliwe jest że wystąpił jakiś błąd i 1.01 nie ściągnęła się u mnie? Pytam bo wydaje mi się że spadki płynności zdarzają mi się dość często i to w sytuacjach gdzie inni nie narzekają. Stąd moje wątpliwości. Sorry jeśli to głupie pytanie ale jestem posiadaczem konsoli od nie dawna.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 47
REP.: 2083
chrisss83 do GeraltzRivi dodano: 22.05.2015, 17:10 #16
Wcale nie głupie pytanie. Też się podpinam
Poziom: 32
REP.: 296
ao-mlody dodano: 22.05.2015, 08:56 #17
Niby pierdoła, ale mała czcionka dała mi się już we znaki. Grając na 55 calowym TV muszę siedzieć ok. 1,5 metra od TV by swobodnie czytać najmniejsze czcionki. Druga sprawa to rozmycie roślinności znajdującej się w oddali. Poprawią te dwie rzeczy i będzie naprawdę dobrze.
Ukryj odpowiedzi (7)
Poziom: 52
REP.: 5096
Vaderous33 do ao-mlody dodano: 22.05.2015, 09:05 #18
z tą rozmytą roślinnością to poprawią na konsolach bo na pc też tak było przy 1.2 teraz dodali texture anisotropy sampling na wysokie ust. i o niebo lepiej !
Poziom: 40
REP.: 2019
prime27pl do ao-mlody dodano: 22.05.2015, 09:05 #19
Z tym racja , czcionka za mała .
NO FATE.ONLY THE POWER OF WILL.
Poziom: 56
REP.: 10856
ManoWar74 do ao-mlody dodano: 22.05.2015, 09:26 #20
Z tą czcionką masz rację-ja gram na 50 calach i zwykle siedzę około 3 metry od tv i w Wieśku naprawdę nie wszystko dobrze widać-czy nikt wcześniej nie przetestował takiej podstawowej kwestii jak wielkość czcionki???
Poziom: 4
REP.: 2
buncolfc do ManoWar74 dodano: 22.05.2015, 09:33 #21
a ja juz myslałem że mi wzrok sie popsuł :-)
Poziom: 17
REP.: 22
bazhc do ao-mlody dodano: 22.05.2015, 10:16 #22
O chłopie, jak dobrze że to napisałeś. Cały wczorajszy wieczór myślałem, że ślepnę. :D
Poziom: 24
REP.: 167
rondelvangaar do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 12:34 #23
to ja nie wiem. ja siedzę ponad 2m od szkiełka 50 calowego i wszystko widzę :)
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do rondelvangaar dodano: 22.05.2015, 12:40 #24
Widzieć, a czuć komfort to różnica.
Poziom: 45
REP.: 2722
jedenefgie dodano: 22.05.2015, 09:01 #25
Co to jest Rostan Muggs?
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 23
REP.: 206
AgentW do jedenefgie dodano: 22.05.2015, 09:08 #26
Jakaś postać z subquesta
Poziom: 45
REP.: 2722
jedenefgie do AgentW dodano: 22.05.2015, 09:31 #27
Dzięki.
Nie słyszałem, że zaginął, ale dobrze że się odnalazł :)
Poziom: 44
REP.: 9298
gamerTHC dodano: 22.05.2015, 09:12 #28
Ja chyba narazie muszę skończyć gre bo trafiłem na bug i nie mogę otworzyć mapy regionu Valen cały czas przenosi mnie do Novigradu. Nosz ja pie#$ole.
Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 44
REP.: 9298
gamerTHC do gamerTHC dodano: 22.05.2015, 09:36 #29
Prostuje to nie był bug, się zagubiłem w świecie.
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do gamerTHC dodano: 22.05.2015, 09:58 #30
:D
Gra jest tak olbrzymia, że nawet maksymalne oddalenie mapy nie zawsze daje jasność, gdzie się człowiek znajduje :)
Poziom: 24
REP.: 167
rondelvangaar do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 12:32 #31
LOOL
Poziom: 24
REP.: 167
rondelvangaar do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 12:32 #32
LOOL
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do rondelvangaar dodano: 22.05.2015, 12:37 #33
Przecież nie przez przypadek Redzi dodali przycisk pozycjonujący bohatera i cel misji na mapie (R3, albo L3). Nie wierzę, że ludzie z tego nie korzystają.
Do tego mapa nie oddaje w szczególe nierówności terenu, przez co zdarza się, że trzeba konkretny kawałek urwiska omijać (to nie wada) i do celu dotrzeć okrężną drogą.
Poziom: 35
REP.: 363
michal2209 do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 15:29 #34
na szczęście białe kropeczki pokazują drogę, którą możemy ominąć przeszkody aby dojść do celu.
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do michal2209 dodano: 22.05.2015, 15:36 #35
Nie mówię, że jest źle - co to to nie.
A kropeczki też są zabawne, żeby nie powiedzieć niekonsekwentne. Choc czasem między skałam rzeczywiście mi pomogły.
Poziom: 20
REP.: 118
markopolo1985 do michal2209 dodano: 22.05.2015, 22:54 #36
szkoda ze do własnych znacznikow kropki się nie robia, chyba ze w opcjach można to ustawić, bo ja nie sprawdzałem wiec jeśli wiesz to napisz :)
Poziom: 20
REP.: 118
markopolo1985 dodano: 22.05.2015, 09:17 #37
Ja mam nówkę i nie narzekam, gra elegancko chodzi, bez zacinek i większych bądź mniejszych problemów, na ponad 30 godzin które spędziłem z tytułem postać zablokowała mi się tylko raz na bagnach kiedy to musiałem wczytać save, a dodatkowe usprawnienia w łatkach tylko poprawia jej odbiór, na razie lecę grać :)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 33
REP.: 48
marcmok6 do markopolo1985 dodano: 22.05.2015, 12:49 #38
Na jaka platformę masz ze ci nie zacina ? Ja grając na ps4 mam przycinki wiarę często
Poziom: 20
REP.: 118
markopolo1985 do marcmok6 dodano: 22.05.2015, 22:51 #39
Tak samo ps4, widocznie trafil mi się w miare dobry egzemplarz :)
Poziom: 21
REP.: 24
frykos dodano: 22.05.2015, 09:21 #40
Wiadomo kiedy dokładnie wyjdzie łatka na PS4? Bo nie wiem, czy szarpać cały weekend, czy czekać i zająć się czymś innym ;)
Poziom: 23
REP.: 56
petergriffin dodano: 22.05.2015, 09:22 #41
Jezu, oby jak najszybciej poprawili wielkość napisów na PS4 bo jest mega ciężko to przeczytać. Wygląda jakby nikt nie odpalił wersji testowej na PS4 w CDP przed wypuszczeniem gry. Może jak się ma 60" telewizor i siedzi metr od niego to napisy są wyraźne. Ale na moim 42" z półtora metra nie jestem w stanie komfortowo odczytać napisów :-(

Poza tym gra świetna :-)
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 39
REP.: 1407
Raf1ki do petergriffin dodano: 22.05.2015, 12:28 #42
Mam tak samo, szczególnie chodzi o napisy w ekwipunku, bestiariuszu itp. - po pół godziny zaczęły mnie boleć oczy i przenisołem się praktycznie metr od TV (50''). A wzrok mam dobry...
Poziom: 37
REP.: 1020
Bahamut dodano: 22.05.2015, 09:34 #43
Żona mi wczoraj kupiła wieśka na ps4 ale jeszcze nawet nie rozpakowałem :] poczekam z tydzien , narazie diablo i rivals czekaja na skonczenie . W auchan wiedzmin za 199 zl jest jakby co.
Poziom: 47
REP.: 1145
mastafafik dodano: 22.05.2015, 09:44 #44
Niech naprawią zabugowane questy.
Poziom: 37
REP.: 697
alex_gawlas dodano: 22.05.2015, 09:49 #45
Mam nadzieję że do września juz wszystko załatają na tip top bo właśnie wtedy zamierzam kupić konsolę, a nie chciałbym się już na starcie rozczarować.
Ukryj odpowiedzi (4)
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do alex_gawlas dodano: 22.05.2015, 15:08 #46
Zależy czego oczekujesz.
Rozczarować można się wszystkim. Tej generacji daleko do idealnej pod wieloma względami.
A Wiedźmin to naprawdę udany tytuł, podobnie jak wiele innych w jakie możesz na PS4 skutecznie grać.
Biblioteka jest na tyle pogata, że i bez czekania do września znajdziejsz cos dla siebie.
Poziom: 37
REP.: 697
alex_gawlas do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 19:14 #47
Wiem, że biblioteka gier jest bogata ale czekam do września tylko dlatego bo chcę kupić konsolę kolekcjonerską MGS PP, a Wiedzmin do tego czasu będzie już połatany i tym sposobem na start będę miał dwie świetne gry, widzę że co poniektóre gimbusy wola grać i narzekać, jakby się wczoraj urodzili i nie wiedzieli że tak ogromna gra dostanie jeszcze z tuzin łatek, boli ale kto obiecał że boleć nie będzie?
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do alex_gawlas dodano: 22.05.2015, 21:04 #48
Sam piszesz o rozczarowaniu, potem śmiejesz sie z osob narzekających... Co do bugow to jest pewna akceptowalna ich ilośc powyżej której fakt, ze grę z powodów optymalizacji opóźniano z wydaniem moze powodować niezadowolenie. Nie trzeba być gimbusem by nie lubiec jak gra wyrzuca do menu, albo nie pozwala ukończyć questa.
Tak czy owak udanego września życzę i tak, im pózniej od premiery sie cokolwiek kupi tym lepiej - zawsze i to nie tylko w branży gier.
soon [217.99.***.***] do Alexy78 dodano: 23.05.2015, 00:01 #49
hej,jak myślisz czy twórcy zdołają naprawić wyskakujące i doczytujące się tekstury na ps4 ,??
bo kurcze tak czekałem na tą grę i wiem że jest świetna,ale niestety imersja szybko mi mija podczas takich błędów i jest to dla mnie trudne do zakceptowania
Poziom: 37
REP.: 783
bluesboy dodano: 22.05.2015, 09:52 #50
Faktycznie przydałby się jakiś suwak do zwiększenia czcionki na PS4.
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 dodano: 22.05.2015, 09:52 #51
Czekam na tego patcha.
Pomimo faktu, że świetnie z grą spędzam czas, to mam wrażenie, że jest ona jednak jeszcze nieco "surowa" zarówno w detalu (płotka pod wodą, płotka przesuwająca bohatera tak, że nieruchomo sunie po powierzchni itp., jak i w sprawach misji - wczoraj szukając wiedźmy miałem pogadać z chłopem - ani nie miałem aksji, a 50 orenów było mi żal - więc przerwałem rozmowę by rozwinąć aksję (miałem punkty na "zapas") lub ew coś sprzedać by chlopa przekupić. Zrobiłem co trzeba i poszedłem do chłopa wg wskazań mapy i go ... nie było - szukałem wszędzie, potem już rzekomo był w centrum (mapa pokazywała "niedaleko", zagadywałem do każdego ale gość się ulotnił definitywnie). Na szczęście motyw szło rozwiązać na różne sposoby i tak na obrzeżach wioski znalazłem inną przychylną osobę i ok.
Ze studnią zaś miałem sytuację, że pod wodą podniosłem branzoletę i panikując z racji braku powietrza nacisnąłem trójkąt ją wyrzucając.
Ponownie podnieść nie mogłem i tak.. .załadowanie save'a pomogło.

Co do walk - niestety, framerate utrudnia rozgrywkę - walcząc z gościami o 5 leveli wyższymi dużo łatwiej dałoby się ich pokonać, gdyby animacja nie wpływała na responsywność pada - po prostu widać, że gra się momentami "dusi" a wykonywane polecenia są realizowane z opóźnieniem.

I to ten ostatni motyw najbardziej mnie boli. FRAMERATE - wolałbym na PS4 900p i 5-10 klatek więcej i to pod tym względem liczę na to, że patch najwięcej dobrego wniesie na PS4.
Na resztę pomaga stosunkowo częste save'owanie ;)

Gra jest świetna i trudno się oderwać od konsoli.
Z racji bugów na chwilę obecną na więcej niż 9 jednak nie zasługuje. Boli również to, że ewidentnie PS4 jest u kresu sił przy jej obsłudze co niestety przekłada się na komfort rozgrywki, w szczególności walk z wieloma przeciwnikami na otwartej przestrzeni i najlepiej w deszczu.

P.S. W pakiecie czepialstwa dodam, że menu też mogłoby szybciej działać, nawet mapa w "kółku" potrafi z opóźnieniem się źle doczytać. Średniowieczny GPS z kropkami pozostawia trochę do życzenia (ale to mnie raczej bawi niż irytuje). Dla jasności - czepiam się, bo sama gra pochłonęła mi na "amen" i mogę ją każdemu polecić - choć wiadomo, że nie muszę - najzabawniejsze jest to, że 95% ludzi jakich mam w znajomych ma zawsze ilekroć sprawdzę online właśnie wieśka odpalonego :) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 22.05.2015, 09:55
Ukryj odpowiedzi (2)
Andrzejek [31.1.***.***] do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 11:55 #52
ja móglbym dodać jeszcze mozliwość zmiany czułości lewej galki analogowej, bo sterowanie w porownaniu do np. Bloodborne, moim zdaniem jest fatalne.
Poziom: 35
REP.: 363
michal2209 do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 15:01 #53
Żaden z powyższych problemów nie występuje na PC, przynajmniej u mnie, a to dziwne bo mój komp nie spełnia wymagań minimalnych. responsywność pada jest idealna blokowanie kontratak wpadają jeden za drugim i sprawiają masę frajdy. Sprawdź czy masz tryb gry w ustawieniach telewizora i jak masz to go ustaw to powinno poprawić "responsywność".
Save'owanie to podstawa, widzisz coś ciekawego: prawidłowa reakcja: save i biegniemy.
Poziom: 38
REP.: 487
betonman dodano: 22.05.2015, 10:04 #54
srednio co 15 minut mowie sobie pod nosem "boze, jaka ta gra jest ładna....maj gad".......najładniejsza gra open world dostala 6/10 za grafe.....
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 35
REP.: 131
Piernik do betonman dodano: 22.05.2015, 14:41 #55
Naprawde przejmujesz sie ocenami portalu ktory dal Witcherowi 3 taka samo ocene jak Dragon Age: Inkwizycja? :) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 22.05.2015, 14:42
Gracz [5.172.***.***] do betonman dodano: 22.05.2015, 15:09 #56
Ale Ty oceniasz wersję PC, która na ultra jest bardzo ładna, a po nadchodzącym paczu graficznym + możliwości grzebania w plikach ini będzie jeszcze piękniejsza.

Wersja ps4 to odpowiednik ustawień LOW z pc...
Poziom: 45
REP.: 8711
dajpanrubla do Gracz dodano: 23.05.2015, 01:26 #57
nie low a średnio-wysokie więc i tak dobrze, ja gram na wyższych i jest super a nawet bez łatki 1.03 takich błędów jak tutaj niektórzy opisuję nie miałem
Aware Player
Poziom: 59
REP.: 5405
Karate_koks dodano: 22.05.2015, 10:09 #58
Z tymi napisami, to niech szybko działają, bo konsla to nie pecet by metr od TV siedzieć...
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 51
REP.: 4667
Riddickq do Karate_koks dodano: 22.05.2015, 10:53 #59
A najlepsze że w takim Dragon Age można sobie samemu ustawić wielkość napisów.
Czy to aż taki problem zmienić w pliku ini. wartość i wrzucić jako patcha?
Poziom: 26
REP.: 721
ATeciak do Riddickq dodano: 22.05.2015, 11:37 #60
Nie, nie można było. Dopiero patch wyszedł później, też na prośbę fanów.
Poziom: 39
REP.: 111
8smy dodano: 22.05.2015, 10:09 #61
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (11)
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do 8smy dodano: 22.05.2015, 10:30 #62
Nie powiem na jakim TV ja gram, bo tani jest Twój egoizm, ale nawet na 60 calach.. i więcej, napisy zmuszają do siedzenia bliżej niż zwykle, co bezsprzecznie umniejsza komfortowi rozgrywki. Oczy na ustawieniach "dynamicznych" zwyczajnie się męczą, a żal odbierać sobie kolorów, by obraz "stępić".
Poziom: 20
REP.: 118
markopolo1985 do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 10:34 #63
Dokładnie, zgadzam się w 100% ja mam 42 cale ale też siedzę góra 2 metry przed ekranem żeby przeczytać opisy przedmiotów albo jakieś książki z ukrytymi wskazówkami, powinni to poprawić bo siedzieć tak blisko to można se oczy wypalić
KEYMUTHA [87.101.***.***] do 8smy dodano: 22.05.2015, 10:42 #64
Wiesz...60" w dzisiejszych czasach, to nie wyczyn, więc się chwalić nie musisz :]
Poziom: 49
REP.: 3903
23tomas69 do KEYMUTHA dodano: 22.05.2015, 11:43 #65
Tragedii wielkiej nie ma, zawsze mógł podesłać jeszcze zdjęcie :/
Poziom: 26
REP.: 721
ATeciak do markopolo1985 dodano: 22.05.2015, 11:52 #66
Ja mam to samo. Jak siedzę zbyt daleko, to zaczynają mnie oczy boleć, bo napisy są tak mikroskopijne, że trzeba wytężać wzrok.
Aware Player
Poziom: 59
REP.: 5405
Karate_koks do ATeciak dodano: 22.05.2015, 15:33 #67
Kazdy chyba tak ma.
Poziom: 39
REP.: 111
8smy do KEYMUTHA dodano: 23.05.2015, 10:21 #68
Wcale sie nie chwale i nie wiem za co te minusy? Napisałem tylko ze przy wiekszym ekranie nie ma tego problemu z mała trzcionka i juz. Nie wkurzajcie sie bo nie ma o co, kazdy gra na tym co ma, pare lat temu grałem na 14" kineskopie na ps2 i tez było fajnie.
Poziom: 39
REP.: 111
8smy do Alexy78 dodano: 23.05.2015, 10:24 #69
Jaki egoizm ??? po pierwsze jak juz KEY napisał 60 to zaden wyczyn i sie z tym zgadzam wiec nie wiem czym miałbym sie chwalic po drugie to wy sobie dorobiliscie do mojej wypowiedzi jakies ideologie a ja tylko czysta informacje podałem ze na 32 jest problem bo u kumpla chwile patrzyłem a na 60 nie mam tego problemu to tyle gdzie ty widzisz egoizm? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 23.05.2015, 10:26
Poziom: 39
REP.: 111
8smy do 8smy dodano: 23.05.2015, 10:29 #70
Jak bym chciał to rub it in your face to bym napisał o moim przezaebistym wielkim 60 calowym potworze na którego i tak was nie stac itd itp ehh lepiej juz nic nie pisac widze. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 23.05.2015, 10:36
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do 8smy dodano: 23.05.2015, 17:07 #71
Pozdrawiam. Miłej zabawy.
Poziom: 39
REP.: 111
8smy do Alexy78 dodano: 24.05.2015, 12:11 #72
I Nawzajem :)
Poziom: 38
REP.: 1678
CrossSleet dodano: 22.05.2015, 10:11 #73
Gra ok, ale sporo bugów, jak się gra szybko.

1. Przejeżdżając szybko obok przeciwników zdarzyło mi się, że potem jako ''niewidzialni'' atakowali mnie przez jeszcze kawałek drogi i w mieście.
2. Przywoływanie Płotki gwizdaniem nie zawsze skutkuje - 2 razy miałem sytuację, że gwizdając kilkakrotnie, w końcu przybywała Płotka w ilości sztuk 3 ;)
3. Raz wcięło mnie pod tekstury i trzeba było wczytać save.

Generalnie sporo, małych błędów i bugów.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 33
REP.: 451
Laska_WE do CrossSleet dodano: 22.05.2015, 12:54 #74
to samo mam z płotką, wczoraj 3 razy wołałem zanim się znalazła.
w gwincie podczas pasowania rundy już 3x mnie wywaliło z gry z błędem aplikacji
tak samo wczoraj podczas grania rozmawiałem z niewidzialną postacią, która dała mi nagrodę za subqueasta ( pod skonczonej konwersacji postać się doczytała i nagle się pojawiła )
jest jeszcze troche do naprawienia ale ogólnego wrażenia zajebistości nie przyćmiewa :)
Poziom: 32
REP.: 1046
WawrzynPL dodano: 22.05.2015, 10:13 #75
Poprawia mi te czcionki to ich ukocham jeszcze bardziej :D
aww yiss!
Poziom: 34
REP.: 2125
busiu dodano: 22.05.2015, 10:21 #76
Naprawdę liczę na łatkę na PS4, która naprawi spadki FPSów. Jak jest słoneczko i las to jest spoko- ale jak zaczyna się burza + miasto/walka to jest porażka. Do tego rozgrywa gwinta zacięła mi konsolę na amen. Literki w ekwipunku są za małe. Koń jest upośledzony. O.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 26
REP.: 721
ATeciak do busiu dodano: 22.05.2015, 12:01 #77
U mnie też czasem FPSy spadają, choć to nic aż tak zdrożnego. Mnie z kolei najbardziej irytuje jazda na koniu kłusem - animacja się wtedy szarpie, dochodzi do tzw. żabich skoków. Wygląda to trochę tak jakby nie była dokładnie zapętlona, bo przy galopie już tego problemu nie ma.
camillio [94.254.***.***] dodano: 22.05.2015, 10:28 #78
No to zostaje czekać na łatkę które poprawia bugi związane chociażby z niektórymi quest-ami jak chociażby brudna forsa jak i Możliwość anulacji questa nie wspomnę już o poprawie magicznego konia który potrafi przeniknąć głową przez drzewo :-)
camillio [94.254.***.***] dodano: 22.05.2015, 10:32 #79
No to jeszcze czekać na łatkę które poprawi buga występującego w niektórych questach chociażby brudna forsa i animacje magicznego konia który potrafi przeniknąć głową przez drzewo :-)
Poziom: 22
REP.: 66
PanZyciaiSmierci dodano: 22.05.2015, 10:39 #80
Tak trochę nie w temacie ale czy ktoś się orientuje czy można zwiększyć możliwą ilość przenoszonych przedmiotów przez Geralta?Aktualnie mam 60 i to trochę mało.
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 22
REP.: 66
PanZyciaiSmierci do PanZyciaiSmierci dodano: 22.05.2015, 10:40 #81
Juki dla konia wystarczą?
Poziom: 51
REP.: 4667
Riddickq dodano: 22.05.2015, 10:48 #82
Nareszcie jakieś wieści o Wiedźminie na PPE.
Już myślałem że to już koniec.
R8 [87.96.***.***] dodano: 22.05.2015, 10:49 #83
Nikt z Cd projekt red nie testował wersji ps4 sprawdzali czy się uruchamia i tyle a ten czas z opóźnieniem premiery był po to żeby wydawca mógł naklepać krążków na pc,xbox,ps4 a nie na łatanie gry dopiero po premierze zaczynają coś dłubać przecież bez łatek nie da się w to grać
Nieruchomy, acz poruszony
Poziom: 51
REP.: 7350
Zbrodniarz, który ukradł zbrodnię dodano: 22.05.2015, 10:49 #84
W wielu sklepach wersja na XONE dostepna, gdy tym czasem w Empik.com od blisko tygodnia brak egzemplarzy. Widze ze niezle tam zlali temat... ale to chyba nie nowosc dla Empiku.
daro [89.191.***.***] dodano: 22.05.2015, 11:26 #85
No faktycznie co jak co ale te małe napisy to masakra, mam duży TV ale i żadnej wady wzroku ale po wiedźminie odniosłem wrażenie że czas wybrać się do okulisty bo po prostu nie widzę :)
Poziom: 14
REP.: 68
NoDie83 dodano: 22.05.2015, 11:37 #86
Mam pytanie do wszystkich co już grają w Wieśka:) czy jako bardzo słaby entuzjasta RPG mam tu czego szukać? Nie grałem w 1 i 2 ale książki przeczytałem wszystkie - uwielbiam Sapkowskiego, jednak jakoś nie po drodze mi było z grami w tym uniwersum..Czy taki gość jak ja co nie przepada za RPG będzie mógł się fajnie pobawić w Dzikim Gonie?
Mam ochotę spróbować i sprawdzić sam, ale nie wiem czy mi się to spodoba....
poradźcie coś :)
Ukryj odpowiedzi (9)
Poziom: 26
REP.: 721
ATeciak do NoDie83 dodano: 22.05.2015, 11:49 #87
Ciężko powiedzieć, bo jeśli nie przepadasz za cRPGami możesz się trochę zrazić. Tym bardziej, że nie powiedziałeś co tak naprawdę lubisz :)

Ogólnie jest sporo zwiedzania, odkrywania, wykonywania szerokiej maści zadań, za które dostajesz punkty doświadczenia i zdobywasz poziomy. Jak to w cRPGach bywa.

Aczkolwiek Wiedźmin nowy łączy w sobie to co podobało mi się w części pierwszej, czyli bardzo słowiańską atmosferę - domy wyglądają cudnie, te strzechy skąpane w zachodzącym słońcu zapierają dech w piersi, oraz lepszą, bardziej przemyślaną walkę z drugiej części. Samo jeżdżenie koniem po okolicy i patrzenie na to, jak ten otwarty świat funkcjonuje, potrafi zająć wiele godzin.

Czy znajdziesz tu coś dla siebie... Jest sporo rzeczy, np. wyścigi konne jak w Red Dead Redemption, granie w karty, bijatyki na pięści - przynajmniej tyle odkryłem z takich pobocznych ciekawostek.

Każde zadanie jest przemyślane i ma jakieś logiczne wytłumaczenie skąd się wzięło w grze. Czasem pojawiają się też mniej skomplikowane zapychacze, ale ogólnie pod tym względem jest bardzo wiele. Jest co robić, a dialogi to majstersztyk ;)
Poziom: 47
REP.: 1522
robak123 do NoDie83 dodano: 22.05.2015, 11:52 #88
kup to się dowiesz innego sposobu nie ma
Poziom: 14
REP.: 68
NoDie83 do ATeciak dodano: 22.05.2015, 11:56 #89
dzięki za info:)
uwielbiam DS, ostatnio skończyłem Bloodborne (cudowna gra), mam ograne na maksa GTA 5, lubie FPSy i Ścigałki..jestem zwykłym graczem, który nie próbował tego typu rozgrywki i dlatego pytam...Chyba najwyższa pora przekonać się samemu :)
Poziom: 45
REP.: 2722
jedenefgie do NoDie83 dodano: 22.05.2015, 11:56 #90
Dodam tylko, że jeżeli nie lubisz zabawy z RPGowymi elementami, jak mieszanie z umiejętnościami, ekwipunkiem itp itd, możesz zminimalizować ich wpływ grając na łatwym poziomie trudności i chłonąć historię (i pomniejsze opowieści), która (póki co) jest genialna!
Klimat, klimat, klimat. Fan Sapkowskiego to pokocha. Nie ma bata, żeby było inaczej.
Poziom: 45
REP.: 2722
jedenefgie do NoDie83 dodano: 22.05.2015, 11:58 #91

NoDie83 napisał:

ostatnio skończyłem Bloodborne (cudowna gra)


Tego zdania nie było, jak poprzednio odpisywałem :)
Zapomnij zatem o łatwym poziomie trudności. Kup i graj.
Poziom: 14
REP.: 68
NoDie83 do jedenefgie dodano: 22.05.2015, 12:01 #92
Dzięki :) po "robocie" biegnę do sklepu, nie ma innego wyjścia:)
Poziom: 24
REP.: 167
rondelvangaar do Alexy78 dodano: 22.05.2015, 12:40 #93
Bier!
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 do rondelvangaar dodano: 22.05.2015, 12:42 #94
Zum Wohl! ;P
Poziom: 35
REP.: 363
michal2209 do NoDie83 dodano: 22.05.2015, 15:15 #95
Jeśli uwielbiasz Sapkowskiego to możesz śmiało atakować na najłatwiejszym poziomie trudności nie będziesz musiał bawić się w alchemie i grzebać w ekwipunku, zrobi się taka przygodówka hack&slash. Ja gram na średnim - 2-gi z kolei i trzeba się pilnować, ale nie giniesz co chwila. Jest mnóstwo dialogów i sytuacji w stylu Sapkowskiego, gra oddaje klimat sagi i jeśli masz niedosyt po przeczytaniu książek to polecam.
Poziom: 26
REP.: 721
ATeciak dodano: 22.05.2015, 11:56 #96
Fajnie, że dodają te większe napisy. Ich ogólna wielkość nawet na dużym telewizorze jest mała, bo obraz się skaluje. Trzeba siedzieć z nosem w ekranie, co jest irytujące, szczególnie przy czytaniu dzienników, listów i glosariusza, bo napisy są szare na czarnym tle. Zdziwiłem się, że funkcji większej czcionki nie było wcześniej - w drugiej części wiedźmina na xboxa 360 była opcja włączenia dużych liter.
chomiol [94.254.***.***] dodano: 22.05.2015, 12:11 #97
Poprawcie loadingi po śmierci. Na Ps4 ok 1 min trwa
,,Right Path is my Path,,
Poziom: 62
REP.: 11130
klonik dodano: 22.05.2015, 12:22 #98
Ja ogrywam wiesława od środy i mam taki problem, że nie jestem w stanie pobrać ostatniej łatki w wersji na PS4. Wyskakuje mi za każdym razem nie można pobrać. Wie ktoś czemu.
Ukryj odpowiedzi (5)
hmmmm [62.69.***.***] do klonik dodano: 22.05.2015, 16:01 #99
Cześć,
wejdź w pobrane i usuń ten komunikat/pobieranie donośnie tej łatki. Poczekaj chwilę i zajrzyj w karcie gry do aktualizacji i powinno ruszyć. Miałem ten sam problem. 1.02 daje obsługę dlc, a że obecnie nie jest to jakiś szał za dużo nie tracisz.
Poziom: 14
REP.: 139
camillio do klonik dodano: 22.05.2015, 16:36 #100
Czyżby magiczny błąd serwera DNS?
,,Right Path is my Path,,
Poziom: 62
REP.: 11130
klonik do hmmmm dodano: 23.05.2015, 02:36 #101
Próbowałem doszło w tedy do 50 procent i przerwało z tym samym komunikatem.
Poziom: 14
REP.: 139
camillio do klonik dodano: 23.05.2015, 11:16 #102
Czyli rozumiem że podczas pobierania wyskakuje ci błąd serwera DNS z poziomu aplikacji i pewnie przy 127,4 MB pobieranie się zawiesiło jeśli tak miałeś to witam w klubie ale znalazłem rozwiązanie które po zmianie ustawień zadziała odrazu i patch się pobral zrób tak wejdź w ustawienia sieci z poziomu konsoli wejdź w ustawienia niestandardowe albo ręczne już nie pamiętam jak tam pisze bierz zawsze pierwsza opcje aż dojdziesz do zakładkę serwer DNS to podstawowy ustaw 8.8.8.8 a ten niżej 8.8.4.4 zatwierdz i spróbuj pobrać ponownie u mnie to zadziałało i problem z głowy Edytowano 1 raz. Ostatnio: 23.05.2015, 11:21
Poziom: 39
REP.: 111
8smy do klonik dodano: 23.05.2015, 11:29 #103
a pisze dlaczego? miałem tak z borderlands wyskaiwało ze nie moze pobrac a jak w to wchodziłem to pisało ze miejsca brakuje, nie miałes tak?.. sa 2 wyjscia odbudowa bazy danych z recovery albo skasuj i zainstaluj od nowa wiedzmina i wtedy powinno byc git ...bo w ps4 jest tak ze czesc patcha pobiera sie z samej gry zeby patche wazyły jak najmniej a jak sie cos pomisz w bazie danych i wielkosci plików sie nie zgadzaja czy cos to potem takie kwiatki wychodza
Poziom: 29
REP.: 37
glk44 dodano: 22.05.2015, 13:34 #104
Pytanie do Was. Głównie do tych którzy przeczytali sagę.
Miałem taki plan... najpierw skończę sagę, potem jak juz poznam uniwersum kupię Wieśka, żeby radocha z gry była jeszcze większa. Aktualnie skończyłem Ostatnie Pożegnanie, czyli wstęp do Sagi. I dzisiaj cały misterny plan poszedł wpiz... Moja kochana małżonka widząc moje ciśnienie na gierkę kupiła mi ją.
Nie wytrzymałem i jestem w prologu w komnacie z Yennefer. Te wszystkie niuanse z książki jak zapach perfum, przynieś mi soku, kolor ubrań, wiem, że gdybym nie znał książki byłyby pustym tekstem. Dzięki temu, że już coś czytałem przyjmuje takie kruczki z bananem na ryjku.
Mam dylemat, czytać dalej i grać dalej,
Najpierw skończyć sagę, potem gra(nie wiem czy wytrzymam, płyta jest w konsoli:)
Walić książki! Tylko grać!

POMOCY.
Ukryj odpowiedzi (5)
Poziom: 53
REP.: 1401
KopaczK do glk44 dodano: 22.05.2015, 14:06 #105
Fabuła z gier gryzie się bardzo z wydarzeniami książkowymi. Jeśli podoba Ci się Saga, to najpierw ją skończ.
Poziom: 35
REP.: 363
michal2209 do glk44 dodano: 22.05.2015, 15:07 #106
Graj i czytaj, i tak musiałbyś przejść W1 i W2 które klasują się gdzieś pomiędzy ostatnią książką a W3. Jeśli "znasz" Geralta i podejmujesz decyzje takie jakie od by podjął osiągasz wymierne korzyści, przynajmniej w W2 tak było.
Poziom: 53
REP.: 1401
KopaczK do michal2209 dodano: 23.05.2015, 14:35 #107
Tyle, że gry (W2 i W3) perfidnie ingerują w warstwę fabularną Sagi i ją wypaczają, więc najlepiej traktować je jako osobne byty, a nie uzupełnienie, którym nie są (sam autor twierdzi, że takie połączenia są bezsensowne i jedyne "autentyczne" losy Geralta są przedstawione w książkach).
Poziom: 35
REP.: 363
michal2209 do KopaczK dodano: 23.05.2015, 20:18 #108
Akcja gry toczy się po wydarzeniach w książce więc nie widzę tego tak jak Ty. Ja zacząłem grać w W1 kończąc czytać ostatnią część sagi i widziałem różnice, ale mnie nie raziły.
W mojej wersji gry nie było wspomnianych przez Ciebie "wypaczeń" hehe...
Do lektury zachęciła mnie gra W2, potem była saga potem W1 i jeszcze raz W2 w którego już po przeczytaniu książek grało mi się przyjemniej, bo wyłapywałem "smaczki" i tak jak wspomniałem znajomość Geralta pomogła mi podejmować najkorzystniejsze decyzje zgodne z jego charakterem, ale to RPG więc każdy może odgrywać role po swojemu.
Poziom: 38
REP.: 400
Wiga_PL dodano: 22.05.2015, 13:53 #109
Witam! Mam wersję z season passem, cyfrową z angielskiego PSStore i gra ma zainstalowaną łatkę do wersji 1.01 a na polecenie sprawdzenia dostępności nowszej ospowiada ze "jedynka" jest najnowsza. Czy patch do digital version z nr.1.02 istnieje?
kitan [79.185.***.***] dodano: 22.05.2015, 15:47 #110
Lepiej niech naprawią bug z cegłą w zadaniu stosy novigradu bo się przejść nie da ;_;
Poziom: 14
REP.: 139
camillio dodano: 22.05.2015, 16:42 #111
Niech poprawia buga z quest-ami chociażby brudna forsa do tego możliwość zmiany czcionki przez magicznego konia który potrafi wsadzić łeb w drzewo :-) i widać go i ogólnie grafikę która zostawia wiele do życzenia chociażby cutscenka w której to Gerald przekazuję guslarzowi szczura w tym momencie widać a przynajmniej tak miało być jego ogon co wg mnie bardziej przypomina zdeformowana figurę geometryczna bo jak na poziom ps4 to niewiem skąd te wysokie noty nie jedna gra ma lepszą grafe na ps4

Komentarze (111 opinii) Skomentuj

  • Platformy:  PS4   XONE   PC 
  • Data premiery - Polska: 19.05.2015
  • Gatunek: RPG
  • od lat 18 wulgarny język przemoc

Miesięcznik PSX Extreme