SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Mateusz Gołąb Mateusz Gołąb 14.04.2015 13:03
3223V

Problemy wieku dziecięcego pecetowej wersji GTA V dopadły graczy

GTA IV miało okropne problemy na starcie wersji pecetowej i szczerze miałem nadzieję, że wraz z porzuceniem platformy GfWL taka sytuacja się już nigdy nie powtórzy. Niestety już pojawiają się pierwsze trudności.

Dosłownie kilkadziesiąt minut po udostępnieniu gry użytkownikom, gracze zaczęli zgłaszać pierwsze problemy z najnowszą odsłoną gangsterskiej sagi. Wielu z nich otrzymało przy próbie instalacji komunikat: „the Rockstar update service is unavailable (code 1)”. Twórcy bardzo szybko znaleźli tymczasowe wyjście z sytuacji, która docelowo wymaga wypuszczenia łatki. Problem tkwi w nazwie użytkownika korzystającego z systemu Windows. Jeżeli w naszym imieniu, nazwisku lub ksywce pojawiają się znaki niestandardowe, czyli np. polskie litery, to gra sobie z tym nie poradzi. Co ciekawe nie wystarczy tylko zmienić tę nazwę. Aby zainstalować GTA będziemy musieli założyć zupełnie czyste konto w systemie.

Innym znanym już problemem jest pojawiające się jedynie na parę sekund okienko instalacji, które następnie znika po paru sekundach, co uniemożliwia włączenie gry. Jeden z redaktorów serwisu PC Gamer znalazł na to receptę. Należy odnaleźć folder z grą, najlepiej klikając w bibliotece Steam na właściwości, a następnie przejść do katalogu „Installers” i zainstalować ręcznie aplikację Rockstar Social Club.

A czy wam przytrafiły się jakieś problemy z instalacją gry na PC?
 

Źródło: http://www.pcgamer.com/if-you-cant-install-or-play-gta-5-right-now-this-might-be-why/

Tagi: gta v problemy rockstar

Komentarze (123)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 23
REP.: 405
Sepsek dodano: 14.04.2015, 13:07 #1
A nas konsolowych pierdzieli takie problemy nie dotyczą. No ale nie wolno się śmiać z cudzych kłopotów :-)
Ukryj odpowiedzi (9)
Aware Player
Poziom: 59
REP.: 5405
Karate_koks do Sepsek dodano: 14.04.2015, 13:14 #2
Dlatego dla mnie konsola, zawsze będzie stała wyżej niż PC.
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 do Karate_koks dodano: 14.04.2015, 13:16 #3
W temacie gier i samej wygodzie jak najbardziej :))
Niezrzeszony handheldowy
Poziom: 71
REP.: 32164
Sycho141 do Sepsek dodano: 14.04.2015, 13:17 #4
Kwestia czasu, już "wy" musicie instalować gry na konsolach, teraz czekamy na następną generację, gdzie będziesz musiał sprawdzać wymagania by ci gry poszły...
Niczego mi nie braknie
Poziom: 63
REP.: 22957
Cherubinek do Sycho141 dodano: 14.04.2015, 13:27 #5
Fantazja troszkę Cię poniosła Sycho :-)
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 61
REP.: 23836
bigbird do Karate_koks dodano: 14.04.2015, 13:28 #6

Karate_koks napisał:

Dlatego dla mnie konsola, zawsze będzie stała wyżej niż PC.


U mnie stoi niżej - konsola pod tv na szafce rtv a komputer wyżej bo na biurku. :-)
Poziom: 32
REP.: 568
Wolomin do Sycho141 dodano: 14.04.2015, 13:31 #7
niektórzy dłużej czekają na włączenie PC niż konsolowcy na zainstalowanie gry, bo gra na ps4 instaluje się max 2 minuty, po tym czasie można się bawić, reszta instaluje się w tle:)
Poziom: 45
REP.: 2722
jedenefgie do Wolomin dodano: 14.04.2015, 13:47 #8
Akurat w przypadku GTA to nieprawda. Instalowało się około 30 minut na moim PS4, zanim można było je włączyć.
MG [5.172.***.***] do Sycho141 dodano: 14.04.2015, 14:46 #9
Jak wygląda instalacja na PS4? Wkładam płytę, po minucie gram. Jak wygląda na PC? O ile instalator zadziała? :-)
Silent Hill
Poziom: 78
REP.: 16619
dexx do Karate_koks dodano: 14.04.2015, 14:57 #10
U mnie również. Konsola to konsola i tyle w temacie.
Poziom: 30
REP.: 1622
danielpes6 dodano: 14.04.2015, 13:11 #11
Każdy na PC ma sporo miejsca na łatki. Przynajmniej 1 TB :D
Ukryj odpowiedzi (1)
Troblokak [83.30.***.***] do danielpes6 dodano: 14.04.2015, 16:37 #12
taaa każdy... ja nawet nie mam miejsca aby se sciągnąć gre. tzn mam ale jak ją sciągne to nic juz nie zrobie bo mi cały dysk zajebie! 60 gb... gta sa zajmowało 2gb a jak zajebiste było... a na roz zrobiło się 60 nic tylko czekać aż ktoś je skompresuje porządnie !
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 61
REP.: 23836
bigbird dodano: 14.04.2015, 13:11 #13
Master Race...buehehe...
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 26
REP.: 504
america99 do bigbird dodano: 14.04.2015, 15:01 #14
Jak widać szybko znaleźli rozwiązanie problemów, na konsoli musisz czekać aż producent wypuści łatkę :P
mhm [5.172.***.***] do america99 dodano: 14.04.2015, 15:02 #15
Na konsoli online było niegrywalne przez długi czas. Na PC działa od samego początku. Zero problemów...
Shades of Glory FTW!
Poziom: 55
REP.: 7221
Guile dodano: 14.04.2015, 13:12 #16
I kto tu teraz jest betatesterem? :P
Ukryj odpowiedzi (7)
Poziom: 36
REP.: 417
MrLazy do Guile dodano: 14.04.2015, 13:53 #17
Raczej nadal konsolowcy. Mnie i raczej wiekszosci spolecznosci nie spotkal ten problem. Wyolbrzymiony problem moim zdaniem i tyle.
Shades of Glory FTW!
Poziom: 55
REP.: 7221
Guile do MrLazy dodano: 14.04.2015, 13:59 #18
Spokojnie. Prędzej, czy później coś na PC zawsze się spierdzieli, a support wyda oświadczenie, że to bug typu "hardware specific" i nie będą go naprawiać. ;)
olek [89.76.***.***] do MrLazy dodano: 14.04.2015, 15:56 #19
wyolbrzymiony problem to mają pctwcy z wersjami konsolowymi. Ograłem GTA 5 już DAAAAWNO temu na PS3 i zero problemów. Ostatnio przypomniałem sobie tę grę w wersji na PS4. Też zero kłopotów, a wersja PS4 kompletnie nie odstaje od tej pctowej.
Więc może zamiast pyskować jakie to konsole są tragiczne, zrozumcie - jest fajnie. i graliśmy w to już wtedy jak wam się o gta marzyło.
Poziom: 36
REP.: 417
MrLazy do olek dodano: 14.04.2015, 23:10 #20
A to jakis wyscig mam sie rozumiec? Kto pierwszy ogral ten jest najlepszy tak?
Poziom: 36
REP.: 417
MrLazy do Guile dodano: 14.04.2015, 23:11 #21
Dobry z Ciebie jasnowidz. Nauczyles sie tego czy to jakis odziedziczony dar?
Shades of Glory FTW!
Poziom: 55
REP.: 7221
Guile do MrLazy dodano: 15.04.2015, 13:24 #22
To się nazywa doświadczenie zawodowe. :)
Poziom: 36
REP.: 417
MrLazy do Guile dodano: 17.04.2015, 02:03 #23
Ktore sprawdza sie w kazdym z Twoich przypadkow ma sie rozumiec. W takim razie tylko czekac.
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 dodano: 14.04.2015, 13:13 #24
Dlatego wolę konsole darując sobie grzebanie w bebechach Pieca jak i w samych ustawieniach gry zaoszczędzając sobie wkurwienia i stresowych sytuacji, a na PS4 "GTA V" wygląda bajecznie, nie ma się co spinać o grafę :)) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 14.04.2015, 13:14
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 32
REP.: 269
4ThePlayers do BR78 dodano: 14.04.2015, 14:20 #25
Gość dobrze mówi polać mu !
Poziom: 49
REP.: 3903
23tomas69 do BR78 dodano: 14.04.2015, 14:20 #26
Dokładnie, ale zaraz bedą wpisy typu: "zainstalujemy łatkę i będziemy się trzepać przy naszych piecach a wy konsolowcy możecie sobie ... "
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 do 4ThePlayers dodano: 14.04.2015, 14:29 #27
"Witaj wędrowcze, pierdolniesz kielicha ?" ;))
Poziom: 44
REP.: 2183
hwoarang_12 do BR78 dodano: 14.04.2015, 14:59 #28
Dokładnie. Zgadzam się z Tobą.
Poziom: 39
REP.: 1078
ścierpła mi noga dodano: 14.04.2015, 13:16 #29
co się dzieje ? Crack nie działa ? :P
Ukryj odpowiedzi (9)
Cyniczny madafaka. Maximum Taste - No Hype
Poziom: 49
REP.: 6393
PEEPer do ścierpła mi noga dodano: 14.04.2015, 13:18 #30
Tak naprawdę, patrząc na te problemy lepiej by było sobie cracka ściągnąć. By nie było problemu z żadnymi ''Rockstar launcherami'', oczywiście jeśli interesuję cię tylko single. Bo do multi jednak nie można takich zagrywek robić.
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 do ścierpła mi noga dodano: 14.04.2015, 13:18 #31
Jako rasowy konsolowiec już całkiem zapomniałem że coś takiego jak "Crack" w ogóle istnieje :))
Poziom: 26
REP.: 504
america99 do ścierpła mi noga dodano: 14.04.2015, 15:02 #32
No tak, bo konsolowcy wcale nie piracą :P
Gracz multi - platformowy
Poziom: 65
REP.: 29987
saptis do america99 dodano: 14.04.2015, 15:10 #33
Napewno nie tak jak pecetowcy.
hehe [5.172.***.***] do saptis dodano: 14.04.2015, 15:12 #34
Zapewne gdyby ps4/x1 były złamane to piracilibyście tak samo jak to robiliście na ps3/x360. Pamiętam jak torrenty płonęły przy premierze konsolowej wersji gta 5 :)
Poziom: 26
REP.: 504
america99 do saptis dodano: 14.04.2015, 15:16 #35
Tego nie wiesz, bo nigdzie nie ma raczej dokładnych statystyk.
Aware Player
Poziom: 59
REP.: 5405
Karate_koks do america99 dodano: 14.04.2015, 15:23 #36
Z tego co wiem na XO i PS4 chyba jeszcze nie ma piratów.
Poziom: 26
REP.: 504
america99 do Karate_koks dodano: 14.04.2015, 15:42 #37
A to jedyne konsole? :P

Sam posiadam konsolę, ale widzę, że w tym przypadku to nie powód do dumy, bo wielu posiadaczy konsol zachowuje się jak gimbusy i nie różni się niczym od tych PC Master Race.
Poziom: 39
REP.: 1078
ścierpła mi noga do ścierpła mi noga dodano: 14.04.2015, 23:03 #38
panowie widać nie którzy sarkazmu nie znają. A na xo/ps4 niby piracić się nie da, ale jak ktoś lubi oszukiwać, to są sposoby na gry za wszy i dobrze o tym wiadomo, nie będziemy tego sposobu reklamować.
Fanboy grania w gry.
Poziom: 68
REP.: 51007
Alexy78 dodano: 14.04.2015, 13:18 #39
Są to irytujące popierdółki na pewno.
Ale tragedii nie ma.
Do tygodnia sprawa będzie wyczyszczona.

Do tej pory pamiętam jak wiele nerwów straciłem przy próbach pogrania online swego czasu jeszcze na PS3 - i to po ponad tygodniu po premierze, bo singla wcześniej ukończyłem.
Po 2 tygodniach również, ba - po 3 także.
Potem zaprzestałem prób.

Gra jest wielka, na PC musi działać na wszystkich możliwych konfiguracjach, sama optymalizacja jest dobra - na spokojnie.

Ja w tym czasie planuję kolejny napad na PS4 i też narzekać nie mogę.
Ukryj odpowiedzi (1)
You're not a nice person, are you?
Poziom: 52
REP.: 9472
ambr0ktn do Alexy78 dodano: 14.04.2015, 13:33 #40
Tragedii ogólnie nie ma, optymalizacja jest naprawdę dobra. A błędy związane z instalacją dotyczą jakiegoś ułamka graczy, nie większości. Poza tym GTA V nie jest pierwszą grą, która ma problemy z niestandardowymi znakami w nazwie usera. Nie ma co tragizować. U mnie instalacja przebiegła bezproblemowo chociaż dość wolno. Odszyfrowywanie plików na steamie + rozpakowanie zajęło koło 1.5h. Na plus na pewno można zaliczyc to, że online w nocy działało jak należy. Nie było najmniejszego problemu z przeniesieniem postaci i dołączeniem do sesji. Czego nie można powiedzieć o premierze na PS3 i PS4.
Poziom: 43
REP.: 2597
XeRo dodano: 14.04.2015, 13:18 #41
Nie chcę tu wywoływać żadnej wojny, ale właśnie za swoją prostotę użytkowania to właśnie konsole są u mnie główną platformą do grania. PeCeciarze mogą traktować konsolowców jak kretynów niepotrafiących nawet zainstalować gry, ale nie przekonają mnie, że bawią ich takie kwiatki jak opisane w artykule. Kupując grę na PS2 nie zastanawiałem się, czy moja konsola w ogóle spełnia wymagania gry, czy karta graficzna nie będzie robiła problemów z wyświetlaniem niektórych efektów, czy nie sypnie się na instalacji itd. itp. Wkładałem płytkę do czytnika i grałem.

Dziś gracze (tak, małą literą) PeCetowi złośliwie dziękują konsolowcom za 1,5 roku betatestów GTAV, nie wspominając nic o ilości płyt, na których wyjdzie gra. A potem włączą grę z licznikiem klatek odpalonym w rogu ekranu i będą rwali włosy z głów i płakali nad "konsolowym rodowodem gry" gdy tylko liczba klatek spadnie z 60 na 59. Przejaskrawiam? Pewnie tak, ale jak mamy sobie szydzić, to szydźmy w obie strony.
Ukryj odpowiedzi (5)
kubbu [79.188.***.***] do XeRo dodano: 14.04.2015, 13:23 #42

★ XeRo ★ napisał:

Kupując grę na PS2 nie zastanawiałem się, czy moja konsola w ogóle spełnia wymagania gry, czy karta graficzna nie będzie robiła problemów z wyświetlaniem niektórych efektów, czy nie sypnie się na instalacji itd. itp. Wkładałem płytkę do czytnika i grałem.


Pamiętam jak na moim Siemensie C65...

★ XeRo ★ napisał:

Dziś gracze (tak, małą literą)


A to w jakimś przypadku pisze się wielką? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 14.04.2015, 13:23
Poziom: 28
REP.: 58
Amtrue do kubbu dodano: 14.04.2015, 14:16 #43
po kropce:p
Poziom: 35
REP.: 1241
frenchbulldog do kubbu dodano: 14.04.2015, 14:42 #44
Duza to pewnie Graczykowie ;)
gtx [5.172.***.***] do frenchbulldog dodano: 14.04.2015, 14:46 #45
Jak Ci chodzi gta?
Lepiej sprawdź poduszki
Poziom: 35
REP.: 2594
Skórożarłoczek skryty do XeRo dodano: 14.04.2015, 16:38 #46
Wiesz jak to jest, temat rzeka dla niektórych. A prawda jest bardzo prosta. Normalny człowiek dokonuje wyboru, kupuje sprzęt i korzysta. A co go interesuje w co wolą grać inni i na jakich platformach. PeCetowcy wyśmiewają konsolowców i na odwrót, i często z jakichś naprawdę blahych powodów, a sposoby w jaki to przedstawiają to aż mózg się topi od takiego poziomu zidiocenia.
Dla mnie to są ci sami ludzie, co śmieją sie np. z niewidomego człowieka co przechodzi przez pasy.
Jestem w Encyklopedii z/w
Poziom: 78
REP.: 49842
Daaku dodano: 14.04.2015, 13:20 #47
Aż mi się przypomniały moje niedawne problemy z - wydawałoby się końcową - Vampire the Masquerade: Bloodlines na Steamie, którą jeszcze przed startem trzeba patchowac, bo instalator głupieje przy próbie obliczenia dostępnej pamięci. Master Race niech ma te swoje 120 klatek w 4k - ja tam wolę, żeby gra mi działała zaraz po kupnie.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 35
REP.: 1020
Pricen do Daaku dodano: 14.04.2015, 14:47 #48
A assassins creed unity Ci cos mowi?
Poziom: 33
REP.: 1478
Gofer_ do Pricen dodano: 14.04.2015, 15:53 #49
To to akurat nigdzie nie działało.xD
wisniak88 [195.191.***.***] dodano: 14.04.2015, 13:21 #50
konsola-1, PC-0
Poziom: 39
REP.: 948
hayabusa dodano: 14.04.2015, 13:26 #51
U mnie wszystko instaluje sie jak należy. A takie duperele nie maja znaczenia. Najważniejsze że konwersja się udała i gra śmiga aż miło.
Silent Hill
Poziom: 78
REP.: 16619
dexx dodano: 14.04.2015, 13:28 #52
Heh zaczynają się hocki klocki :P
clbg84 [79.188.***.***] dodano: 14.04.2015, 13:28 #53
Ja mialem problem z userem
Kolejne wywyższanie jednego sprzetu nad drugi:)
Ja mam i gta v na ps3 i na pc (mialem i sprzedalem ps4-ke, moze kupie jak wiecej bedzie exow) i uwazam ze i konsola jest ok i pc jest ok. konsole jak i pc mozna rownie dobrze pod duzym tv uzywac. Na pc zawsze sa jakies "kwiatki" zwiazane z grami ale i na konsole wychodzą buble np. Drive Club (mialem na premiere) = zero grania po sieci. BF4 na ps3 konsole zwieszal. Mozna tak bez konca mnozyc wady i zalety. Jedynie PS Vita jest bezproblemowa, bo malo gier ma.
Poziom: 9
REP.: 6
user33 dodano: 14.04.2015, 13:30 #54
i kto ma jajka ? konsole...
Poziom: 52
REP.: 5096
Vaderous33 dodano: 14.04.2015, 13:30 #55
Jak czytam takie rzeczy na temat gier w wersji pc to aż odechciewa się ogrywanie klasyków na pc,Gothic 3 nim ukończyłem to musiałem czekać na łatkę od fanów około 1GB danych w grze z przed lat,ale polecam!
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 27
REP.: 364
czapla43 do Vaderous33 dodano: 14.04.2015, 14:02 #56
Gothic3 dobra gra szkoda tylko że mój komp był na tą grę za stary(ach te pamiętne czasy usuwania tekstur żeby pograć w grę xD). Nic nie mam do pececiarzy(bo sam nim byłem i chyba jeszcze jestem bo minecrafta mam na pc). Po kilku latach posiadania konsol, ciesze się, że nie muszę myśleć czy mój sprzęt pociągnie grę lub czy nie wyskoczy mi jakiś błąd podczas instalacji(granie na pc to dla mnie zawsze się równa ze zmianą sterowników, overclocking czy jakieś zabawy podczas instalacji). Co więcej mogę grać w gry które nie są dostępne na pc(jrpegów z prawdziwego zdarzenia na pc jest mało).
Poziom: 52
REP.: 5096
Vaderous33 do czapla43 dodano: 14.04.2015, 14:34 #57
Jrpg na pc fakt jest tylko kilka i to najbardziej znane jak ff XIII czy XIII-2 no i może te starsze 7 i 8 :)
Granie na konsoli zawsze będzie mniej męczące niż na pc,choć czasy się zmieniły teraz na pc wszystko pograsz (chodzi o optymalizacje) kiedyś to faktycznie zabawa w overclocking czy szukanie w ini zmiany cfg :)
Poziom: 42
REP.: 406
m4t0 dodano: 14.04.2015, 13:31 #58
Problem nazwy użytkownika znany graczom Fify na PC i chyba nie rozwiązany od trzech ostatnich odsłon (jeśli jest inaczej w 15, niech ktoś mnie poprawi).
Oko za Oko
Poziom: 52
REP.: 7172
Big Jack dodano: 14.04.2015, 13:35 #59
Beta testy na PC rozpoczęte
Ukryj odpowiedzi (1)
Ziomano [109.145.***.***] do Big Jack dodano: 14.04.2015, 15:22 #60
Tak, do wersji na Wii U :P
Poziom: 38
REP.: 487
betonman dodano: 14.04.2015, 13:40 #61
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (10)
se303 [88.156.***.***] do betonman dodano: 14.04.2015, 13:46 #62
Na projektorze? zapewne wyglada jak kupa. ;]
Gracz multi - platformowy
Poziom: 65
REP.: 29987
saptis do betonman dodano: 14.04.2015, 13:47 #63
Co ? - 2x mocniejsze PC'ty niszcza wersje na PS4 i XB1, albo lepiej - PS3 i X360 ?
- To niech pecetowcy odpala GTA V na systemach z 512MB RAM. :p

Nie chce wywolywac wojenki, ale to chyba logiczne, ze na PC gra bedzie wygladala i chodzila lepiej, dziwne by bylo gdyby bylo inaczej. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 14.04.2015, 13:48
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 61
REP.: 23836
bigbird do betonman dodano: 14.04.2015, 13:51 #64
No opowiedz mam jak te komunikaty o błędach wyglądają w 3d na projektorze...
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 do betonman dodano: 14.04.2015, 14:24 #65
Dzięki za poprawę humoru który i tak mi dopisuje :))
Tylko umarli widzieli koniec wojny
Poziom: 75
REP.: 43661
BR78 do bigbird dodano: 14.04.2015, 14:26 #66
Pewnie ostro dają po oczach doprowadzając do szewskiej pasji :))
Poziom: 15
REP.: 202
Yenot do betonman dodano: 14.04.2015, 14:31 #67
Ból dupy to wy wiecznie macie, bo skamlecie o gry z konsol, nie odwrotnie. Was producenci gier mają w głębokim poważaniu, nie odwrotnie a wy wiecznie podnosicie głowę co zazwyczaj śmiesznie wygląda. Jeszcze jedno.. dzieci to przeważają właśnie na pecetach, na konsolach gra więcej osób dojrzałych, dorosłych, a twój wpis tylko to potwierdza. Nie mam nic do normalnych pecetowych graczy ale z pecetowego betonu to jest tylko wieczny ubaw.
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 40
REP.: 1696
Wlodi902 do Yenot dodano: 14.04.2015, 14:52 #68
Poprawka z pecetowego i konsolowego betonu jest ubaw :)
Silent Hill
Poziom: 78
REP.: 16619
dexx do saptis dodano: 14.04.2015, 14:56 #69
Saptis nie ma się co denerwować. Dziwne że oni mają problemy, bo gadają o grach z konsol co my konsolowcy dawno już zjedliśmy, strawiliśmy i 5 razy wydaliliśmy.
Poziom: 26
REP.: 98
EMPEGERO do Yenot dodano: 14.04.2015, 15:00 #70
Śmiesznie się trochę czyta o tej dojrzałości patrząc ile tutaj fermentu wypływa od właścicieli konsol. A producenci tak mają pecetowców w głebokim poważaniu, że udział zysków w rynku gier wynosi ponad 40% na pecetach przy 30% na konsolach.
Poziom: 55
REP.: 8908
bartolomeo23 do betonman dodano: 14.04.2015, 16:05 #71


Tyle w temacie.. nawet nie dodaję nic od siebie bo nie trzeba.. ale podejrzewam że dla Ciebie to i tak KOLOSALNA różnica ;)
Poziom: 31
REP.: 264
Azazel_PL dodano: 14.04.2015, 13:40 #72
A gdzie ten katalog "Installers"? Moja ps4 go nie ma... A tak serio, brakuje czasów gdy ten portal był tylko konsolowy, nie było tu wtedy tego śmietnika o PC, a jeśli chodzi o GTA 5 to przeginacie już z tymi newsami z tej wersji.
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 36
REP.: 417
MrLazy do Azazel_PL dodano: 14.04.2015, 13:52 #73
Od tego masz filtr, zeby sobie te newsy usunac.
Poziom: 56
REP.: 6045
Zafkiel do MrLazy dodano: 14.04.2015, 14:07 #74
Nie działa, ja w filtrach mam ustawione wszystko tylko na Playstation a i tak pojawiają mi się newsy z pc gdyż są wrzucone do jednego worka z resztą konsol.
Poziom: 45
REP.: 1902
adus1991 do Zafkiel dodano: 14.04.2015, 16:50 #75
Sorki za minusa, miał być plus ale strona chujowo chodzi na tablecie.
Poziom: 56
REP.: 6045
Zafkiel do adus1991 dodano: 14.04.2015, 18:22 #76
No problemo, nie zauważyłem nawet:]
Gracz multi - platformowy
Poziom: 65
REP.: 29987
saptis dodano: 14.04.2015, 13:45 #77
Takie problemy to nie problemy, juz myslalem, ze gra ma duze spadki animacji, artefakty czy inne zwiechy.
Poziom: 40
REP.: 2119
Azura dodano: 14.04.2015, 13:49 #78
#pcmasterrace

Rockstar zaczyna beta testy na pc :P
MGS for life!!!!!
Poziom: 70
REP.: 21363
Gab06 dodano: 14.04.2015, 13:52 #79
Tyle czasu mieli na dopieszczenie wersji z PC i tutaj takie znowu problemy... To się w głowie nie mieści, że nawet odpalenie gry może sprawić trudność... i dodatkowo te łatki, które mają problem by się ściągnąć. Zakładać nowe konto na kompie, żeby pograć w grę, no tego jeszcze nie było chyba?
Ukryj odpowiedzi (2)
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 61
REP.: 23836
bigbird do Gab06 dodano: 14.04.2015, 13:56 #80
I to jest największa ułomność pecetów, że każdy zestaw jest inny.Są tysiące kombinacji podzespołów, sterowników, programów, że nawet najlepszy deweloper nie jest w stanie tego ogarnąć i coś tam mu umknie czy czegoś nie sprawdzi.
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 40
REP.: 1696
Wlodi902 do bigbird dodano: 14.04.2015, 14:59 #81
No akurat Rockastar nigdy nie był mistrzem portowania. Porty GTA IV czy L.A.Noire dopiero po wielu patchach stały się grywalne i jakoś wyglądają. Tu mam nadzieje, ze będzie inaczej.

PS: To nie tylko problem pecetów nie tyłko te tysiące kombinacji i podzespołów są problemem, bo zauważ że na konsolach jest jedna konfiguracja i tak są kwiatki, to sprawa ciecia po kosztach i przyspieszenia premiery no i internetu, który sprawił, ze bez problemu można grę łatać po premierze a nie jak kiedyś.
Poziom: 31
REP.: 1056
ds dodano: 14.04.2015, 14:00 #82
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 30
REP.: 1622
danielpes6 do ds dodano: 14.04.2015, 14:04 #83
Na razie na PC wyświetlają się tylko pasy po boku i obraz kontrolny :D
Poziom: 31
REP.: 1056
ds do ds dodano: 14.04.2015, 14:26 #84
dawanie mi minusów nie sprawi, że konsole będą mocniejsze:(
Poziom: 38
REP.: 758
DJ do ds dodano: 14.04.2015, 16:38 #85
po co mocniejsze?
Na PS4 do końca roku wyjdzie tyle tytułów, że bede miał w co grać przez kolejne 3 lata :)
Gamerps [37.248.***.***] dodano: 14.04.2015, 14:03 #86
Pozdrawiam użytkownikow PC którzy walczą z odpaleniem upragnionej gierki na którą czekali 2 lata , według mnie nawet na ps3 GTA V wygląda świetnie a dlaczego ? Bo konsola ma 512mb ram i na takiej pamięci na PC nawet GTA IV nie pójdzie ☺☺
riksio [109.233.***.***] dodano: 14.04.2015, 14:15 #87
Witam czy ktos odpalal gta 5 na core 2 duo? na ustawieniach low i czy mogl by mi powiedziec ile fps i czy da sie grac? z gory dzieki
Poziom: 44
REP.: 5191
Devourer dodano: 14.04.2015, 14:17 #88
Zatrważające jest to ile osób na tym portalu gardzi PC, o dziwo poświęcając swój czas by dać temu wyraz w nieomal każdym newsie pokrewnie związanym z tą platformą.

Dokładając do tego iście onetowe chwyty, nie ma się co dziwić, że warto je tu zamieszczać. Poziom głupoty niektórych sięga sufitu, do tego generuje kliknięcia :)
Ukryj odpowiedzi (4)
Poziom: 26
REP.: 98
EMPEGERO do Devourer dodano: 14.04.2015, 14:46 #89
No niestety jeszcze wiele tu osób mentalnie są w podstawówce. Ja zwykle mawiam "pasja łączy ludzi, a dzieli idiotów". Ten cały hejt na komputery jest niezrozumiały biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie gry są tworzone na komputerach, a konsola sama w sobie również jest takim komputerem - tylko, że tanim i prostym dla mas.
mhm [5.172.***.***] do EMPEGERO dodano: 14.04.2015, 14:49 #90
Kolego ale nie ma się co dziwić jak 90% userów ppe jest jeszcze w gimnazjum...
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 40
REP.: 1696
Wlodi902 do Devourer dodano: 14.04.2015, 14:50 #91
Dokładnie, zęby wzmocnić absurd tej sytuacji Ci sami ludzie mówią jak jest mowa, że jakiś eks Xboxa trafi na PC , że go tam ograją :D
Poziom: 54
REP.: 13319
dKc do mhm dodano: 16.04.2015, 07:38 #92
Sam jesteś w gimnazjum!
Uh, sorry musze kończyć, bo kończy się zaraz przerwa i kartkówka z przyry
Mattinap [77.253.***.***] dodano: 14.04.2015, 14:30 #93
No mi się żadne problemy nie pojawiły.. ale to chyba dlatego, że mam wersję na ps3 ;)
Marko [31.0.***.***] dodano: 14.04.2015, 14:33 #94
Moim zdaniem dziwne jest śmianie się z tej czy innej platformy z powodu błędów deweloperów. Ja za chwilę będę miał gta v na pc mimo że od miesiąca mam wersję na xboxa one. Potraktowałem je jak obszerne i baardzo drogie demo. A to z racji złego systemu celowania i strzelania na padzie. Porażka. Ciekawi mnie tylko czy dziś mi się uda w tę grę zagrać.
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 40
REP.: 1696
Wlodi902 dodano: 14.04.2015, 14:44 #95
jak zwykle na tym portalu pod takim newsami muszą pojawić się złośliwości. W tym aż 98 -99 % ze strony konsolowców, którzy obwiniają za złościwości pecetowców :D
gtx [5.172.***.***] dodano: 14.04.2015, 14:47 #96
Gra jest przekozacka na zwykłym 970 chodzi 120 fps w rozdziałce 1600x1200 :DD
Poziom: 29
REP.: 226
czymacie dodano: 14.04.2015, 14:53 #97
Czytając niektóre komentarze mam wyrażenie, że nikt nie czyta newsów, tylko nagłówki. Przecież to wszystko to problemy, których rozwiązanie trwa minutę, a niektórzy robią z igły widły
Ukryj odpowiedzi (1)
mhm [5.172.***.***] do czymacie dodano: 14.04.2015, 14:56 #98
Warto dodać, że nie jest to problem z GRĄ tylko z SOCIAL CLUBEM - odpowiednikiem steama od Rockstaru. Gra jest rewelacyjnie zoptymalizowana. Warto było czekać.
Poziom: 34
REP.: -6
Vhaeraun555 dodano: 14.04.2015, 15:08 #99
Ahh ci pecetowcy i ich wieczne problemy
Poziom: 23
REP.: -168
marcin24n dodano: 14.04.2015, 15:09 #100
Ogólnie odpaliłem GTA V o 2 w nocy. Nie obyło się bez problemów z serwerami. Taki standard R. Z premierą PS3 było gorzej bo do online się nie dało wbić przez jakiś czas. Problem był z pobraniem patcha do uruchomienia około 370mb jak i pobraniem samej gry od kilku dni. Transfery 15kb-150kb to śmiech na sali a w tym czasie około 100 komunikatów że utracono połączenie z serwerem!

Sama gra śmiga w ustawieniach blisko ultra z fxaa na GTX970 przy 60fps z spadkami jak jest zadyma do 50. Mowa o FullHD. Najlepsze jest to że wolę grać w 30fps bo 60 jakoś mi sztucznie wygląda w GTA. Grę ogram i zwiedzę każdy zakamarek :)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 29
REP.: 282
pablos76 do marcin24n dodano: 14.04.2015, 15:31 #101
Rozumiem że to norma, że w trakcie aktualizacji wywala połączenie ???
Poziom: 23
REP.: -168
marcin24n do pablos76 dodano: 14.04.2015, 15:51 #102
Wersja z Socjal Klubu się pobiera tragicznie. Patcha do odpalenia gdy tylko spadał transfer przerywałem i wznawiałem to się pobrało 5-50 mb i tak w koło. Wersja Steam nie wiem z jakich serwerów idzie.
Ja pobrałem z torentów grę w około 2h. Patcha udostępniłem bratu i też odpalił bez problemu.

Morał z bajki taki że R wydupczyło wszystkich graczy na wszystkich platformach. Zarobiło kasy od groma a na serwery szkoda bo jak inaczej.
Silent Hill
Poziom: 78
REP.: 16619
dexx dodano: 14.04.2015, 15:18 #103
PCtowcom powiem tak :) tym fanbojom oczywiście.

Cieszcie się ze swojego Gta 5 w 72 płytach dvd :), ja to mam na jednej Bluray.


Jakby co to ponoć Rockstar będzie sprzedawać wersje wzbogaconą premium a w niej:


Wszystko dla graczy a Gta 5 i te wszystkie płyty trzeba gdzieś pomieścić :D Edytowano 2 razy. Ostatnio: 14.04.2015, 15:20
Ukryj odpowiedzi (1)
PC i Konsole to jedna rodzina :) ND to nie bóstwo.
Poziom: 40
REP.: 1696
Wlodi902 do dexx dodano: 14.04.2015, 15:29 #104
Oni niestety i tak tego tutaj nie zobaczą bo zobaczyłem tylko jeden czy dwa wpisy na to wskazujące. Reszta to fanbojstwo konsolowe :D
To jest zatoka betonu konsolowego. Pecetowe można znależc na innych stronach więc tam polecam to umieścić :D
clbg84 [79.188.***.***] dodano: 14.04.2015, 15:21 #105
Wiecie do czego sluzy ps4? Mi posłuzyło jako półka pod ps3, nie zebym mial cos przeciwko ps4 (sprzedalem bo jest całe "mnóstwo" zajebistych exow na nia) ale strasznie mnie wk**wialo jak zapie**lal wentylator przy last of us remastered czy na bf4(tu mniej). Oczywiscie wtedy konsola sobie stala bez ps3 na dachu:) Przy tych samych grach na ps3 nie bylo prawie nic slychac. Nie wspomniam juz slynnych gumkach na analogach. Podejscie sony do nextgena do dla mnie żart. Takie budżetowe g*wno ze nie moglem tego zniesc. Czekam na Uncharteda 4 i GT7 wtedy moze przeboleje ten halas.
Poziom: 29
REP.: 282
pablos76 dodano: 14.04.2015, 15:28 #106
No u mnie niestety "utracono połączenie z serwerem" w trakcie końcowej aktualizacji..... trzeba chyba czekać aż serwery się "zluzują" troszkę.....
Poziom: 35
REP.: 64
Trzebiat dodano: 14.04.2015, 15:34 #107
Problem polskich znaków w nazwie użytkownika w Windowsie występował też w Ghost Recon Future Soldier gdzie nie można było przez to modyfikować broni. Zakładanie nowego konta tylko dla jednej gry gdy na podstawowym ma się wszystko skonfigurowane jest niezwykle niewygodne. Ubi dało radę to naprawić po około roku od premiery wypuszczając patcha dodającego kompatybilność z XP. Ciekawe ile zajmie to Rockstarowi.
Poziom: 39
REP.: 1254
LordMagneto dodano: 14.04.2015, 15:35 #108
Trochę głupio się czyta na PPE o problemach z instalacją, wchodzeniem w foldery żeby coś skopiować/usunąć, itp.

Po to mam konsolę że wrzucam płytę i heja.
Multiplatformowiec [5.172.***.***] dodano: 14.04.2015, 15:54 #109
Tego typu newsy dotyczące pc pokazują jak wielki jad i zawiść siedzi w konsolowych betonach (nie mylić z graczami konsolowymi). Zamiast się cieszyć, że blacharze w końcu dostali swoją wersję gry, co z tego, że lepszą niż na konsoli, że w końcu zanurzą się w ten super świat Los Santos, to lepiej sypać czerstwymi docinkami i pokazywać jak mocno płonie tyłek... Smutne :D
Poziom: 32
REP.: 1046
WawrzynPL dodano: 14.04.2015, 15:57 #110
Zdziwiłbym się, gdyby wszystko było cacy. Serio, przy takich tytułach i pierdylionie różnych konfiguracji sprzętowych zawsze coś, gdzieś się będzie pierdzielić. Można mówić wiele o konsolach, że słabe, że pacze, że DLC, ale kuźwa, kupuję grę i wiem, że w nią zagram bez wnerwiania się (chyba że to Bloodborne albo DS :D). Bo co z tego, że masz kombajn bizon pod obudową, jak system ci zrobi psikusa, ot tak dla zgrywu?
Poziom: 55
REP.: 8908
bartolomeo23 dodano: 14.04.2015, 16:03 #111
GTA V na PC wygląda nie mal kropla w krople jak wersja na PS4


Przebudowane postacie? dobre sobie.
Przebudowana roślinność? bez komentarza.
Większy ruch? momentami mniejszy.
i tak dalej ;)
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 23
REP.: -168
marcin24n do bartolomeo23 dodano: 14.04.2015, 16:51 #112
Tyle w temacie.
Poziom: 40
REP.: 360
AVErsiv dodano: 14.04.2015, 16:14 #113
Ja problemu nie mam bo mam Ubuntu a ścierwa windowsowego nie tknę kijem już nigdy więcej !
Microsoft Zone
Poziom: 59
REP.: 1684
Radesito dodano: 14.04.2015, 16:23 #114
Przy takim ogromie różnych konfiguracji PC nie ma się co dziwić. Skoro konsole mają ujednolicone konfiguracje sprzętowe, a i tak wychodzą na nie gry z bugami, to co dopiero na PC.
Poziom: 40
REP.: 2019
prime27pl dodano: 14.04.2015, 17:31 #115
No to pc w końcu :D
Poziom: 56
REP.: 2322
CESARZ987655 dodano: 14.04.2015, 17:55 #116
Jak na razie to jestem w trakcie instalacji czwartej płyty DVD-szkoda że ktoś nie wpadł żeby wydać preorder na BD.

JRPGs lover
Poziom: 35
REP.: 4490
Typhonymous dodano: 14.04.2015, 18:08 #117
Gta 5 na PC? meh, nikogo...
mlc [91.226.***.***] dodano: 14.04.2015, 19:26 #118
Przez chwilę pozazdrościłem graczom PC-towym wypasionej grafiki w GTAV, ale już wszystko wróciło do normy.
PC vs Xbox [178.43.***.***] dodano: 14.04.2015, 20:30 #119
Zawaliste te cos do filmów
Poziom: 16
REP.: 0
rezor007 dodano: 14.04.2015, 23:02 #120
A ja od siebie zycze wszystkim cudownej i "bezblednej" zabawy w Gta V na wszystkich platformach oraz zeby nastepna czesc tej wspanialej serii zawitala do domow wszystkich graczy w tym samym czasie :) (sorki za brak polskich znakow ale z telefonu pisze)
Poziom: 56
REP.: 2322
CESARZ987655 dodano: 15.04.2015, 08:47 #121
Przeszło 10 godzin instalacji to chyba rekord nie do pobicia przez najbliższe miesiące.


nanana [93.105.***.***] dodano: 15.04.2015, 18:24 #122
nie ma to jak miec zainstalowane 80% gry i nagle crash instalatora ktory nie chce sie ponownie wlaczyc... ach walić to pobieram z neta
Ignacyy [31.178.***.***] dodano: 22.04.2015, 22:06 #123
Kiedy czyta się te kłótnie i to wywyższanie jednego nad drugim to aż się odechciewa przeglądania takich portali. Z czego te kłótnie się wywodzą? No, oczywiście z zazdrości. Kiedy to "konsolowcy" uważają, że ich sprzęt jest lepszy i chwalą się, że gra się szybciej instaluje, aktualizuje itp. tak naprawdę zazdroszczą "PCtowcom", którzy w zamian za cierpliwość otrzymają lepszą grafikę. To błędne koło. Konsole stworzone zostały z myślą o grach przez co są dużo wygodniejsze. Komputery wymyślono do pracy, a czas przeinaczył je w potężne bestie. Nigdy systemy nie były projektowane z myślą o wygodnej instalacji gier bo nie do tego służą. Ogromne bebechy pozwalają im jednak odtworzyć produkcje w dużo lepszej jakości. Nie dojdzie się co jest lepsze, zarówno jedno jak i drugie ma swoje korzyści, wady i zalety. Jeszcze raz powtarzam - zazdrość.

Komentarze (123 opinie) Skomentuj

  • Platformy:  PS4   XONE   PC   PS3   X360 
  • Data premiery - Polska: 17.09.2013
  • Gatunek: Strzelanina, Akcja, Otwarty świat

Miesięcznik PSX Extreme