Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach - twórcy wyjaśniają

Gry
2606V
Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach - twórcy wyjaśniają
Wojciech Gruszczyk | 24.02.2015, 13:25

Od kilku miesięcy pojawiały się informacje, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie działał na konsolach w 30 klatkach na sekundę. Deweloperzy postanowili wyjaśnić tę sytuację i raz na zawsze zakończyć dyskusję.

Już wcześniej otrzymywaliśmy wiadomość, że kolejną odsłona Wiedźmina zadziała na konsolach w 30 klatkach na sekundę. Dyrektor artystyczny pozycji – Michał Krzemiński – postanowił raz na zawsze zakończyć dyskusję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórca podkreślił, że przygotowując tak wielki projekt jak Dziki Gon, studio myśli w inny sposób:

„Nie myślimy w taki sposób. Jeśli masz wizję stworzenia RPG-a, który pozostawi długotrwałe wrażenie, to nie myślisz w kategorii rozdzielczości i ilości klatek.”

CD Projekt RED skupia się na najważniejszych elementach gatunku:

„Myślisz o przygodzie, myślisz o żyjących światach i rzeczach, które będziesz mógł zrobić w tym świecie.  Aspekty techniczne są trochę drugorzędne, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby grafika była wyśmienita.”

W tej sytuacji możemy raz na zawsze zamknąć temat klatek na sekundę w przypadku konsolowej wersji . Będzie 30 klatek na sekundę, ale nikt nie powinien specjalnie w tym temacie narzekać.  

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://gamingbolt.com/cd-projekt-explains-why-the-witcher-3-is-not-60fps-on-the-ps4-and-xbox-one

Komentarze (144)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper