Wiedźmin 3: Dziki Gon w 30 klatkach na sekundę na konsolach - twórcy wyjaśniają
Od kilku miesięcy pojawiały się informacje, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie działał na konsolach w 30 klatkach na sekundę. Deweloperzy postanowili wyjaśnić tę sytuację i raz na zawsze zakończyć dyskusję.
Już wcześniej otrzymywaliśmy wiadomość, że kolejną odsłona Wiedźmina zadziała na konsolach w 30 klatkach na sekundę. Dyrektor artystyczny pozycji – Michał Krzemiński – postanowił raz na zawsze zakończyć dyskusję.
Twórca podkreślił, że przygotowując tak wielki projekt jak Dziki Gon, studio myśli w inny sposób:
„Nie myślimy w taki sposób. Jeśli masz wizję stworzenia RPG-a, który pozostawi długotrwałe wrażenie, to nie myślisz w kategorii rozdzielczości i ilości klatek.”
CD Projekt RED skupia się na najważniejszych elementach gatunku:
„Myślisz o przygodzie, myślisz o żyjących światach i rzeczach, które będziesz mógł zrobić w tym świecie. Aspekty techniczne są trochę drugorzędne, co oczywiście nie oznacza, że nie chcemy, aby grafika była wyśmienita.”
W tej sytuacji możemy raz na zawsze zamknąć temat klatek na sekundę w przypadku konsolowej wersji . Będzie 30 klatek na sekundę, ale nikt nie powinien specjalnie w tym temacie narzekać.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.