Bugi, ciągłe zawieszanie i kiepski framerate - oto Dead Rising 3 na PC

Gry
4523V
Bugi, ciągłe zawieszanie i kiepski framerate - oto Dead Rising 3 na PC
Bartosz Dawidowski | 08.09.2014, 09:41

Można powiedzieć, że Dead Rising 3 przestało być już kluczowym exclusivem na Xbox One, bo grą mogą się cieszyć również pecetowcy. Jak jednak właściwie wypada konwersja tej niezłej produkcji na "blaszakach"? Na to pytanie odpowiada redakcja DigitalFoundry.

DigitalFoundry, działające w ramach Eurogamera, zajęło się dzisiaj porównaniem jakości wizualnej Dead Rising 3 na PC i Xbox One. Testy przeprowadzono na bardzo mocnym PC, wyposażonym w CPU Intel Core i5 3570k, dysk SSD i kartę graficzną Nvidia GeForce GTX 780. Pomimo drogiego sprzętu z najwyższej półki okazało się, że Dead Rising 3 na PC ma bardzo poważne problemy z ciągłym zawieszaniem się. DigitalFoundry napisało wprost, że "gra jest niezwykle łakoma na zasoby", co skutkuje niskim frameratem i że "czasami udawało się nam grać 10-15 minut bez problemów, ale najczęściej gra zawieszała się po minucie od startu". Redakcja miała problem, by w ogóle nagrać materiał wideo z gry do najnowszego tekstu i jest to - jak wynika z narzekań na forach - szerszy problem, z którym zmaga się wiele osób.

Dalsza część tekstu pod wideo



Spodziewać się można było, że na drogich pecetach tytuł będzie naprawdę błyszczeć i że zdeklasuje Xbox One. Nic z tych rzeczy. Kiedy uda się już pograć kilka minut okazuje się, że Dead Rising 3 wygląda na PC "bardzo podobnie do wersji z XONE". Opcje anty-aliasingu są ograniczone, nie można wybrać MSAA/SSAA. Problemem okazuje się pop-in tekstury i obiektów. Niektóre przedmioty zachowują swoje uproszczone tekstury zbyt długo, nawet w bliskiej obecności postaci gracza. Instalacja gry na SSD nie rozwiązuje problemu. Czas loadingu jest natomiast "absurdalnie długi". Tu akurat nic nie zmieniło się w porównaniu z wersją na XONE.

źródło

Źródło: własne

Komentarze (129)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper