Techland wie, jak reklamować Sniper Elite III: Afrika

Gry
4503V
Techland wie, jak reklamować Sniper Elite III: Afrika
Wojciech Gruszczyk | 18.07.2014, 20:15

Rodzimy wydawca Sniper Elite III: Afrika – Techland – postanowił wykonać specjalną sesję "PinUp Girls", która w ciekawy sposób promuje dzieło studia Rebellion. Męska część naszych czytelników bez wątpienia będzie zadowolona. 

Termin „Pin-up” wywodzi się głównie z lat 40 i 50 XX wieku – wtedy to piękne, szeroko uśmiechnięte dziewczyny pozowały do pobudzających fotek. Zdjęcia trafiały na plakaty, które mężczyźni przypinali na ścianach (stąd ta nazwa).

Dalsza część tekstu pod wideo

Marketingowcy z Techlandu wykonali kawał świetnej roboty organizując tę specjalną sesję – wszystkie grafiki znajdują się w naszej galerii. Pod fotkami znajdziecie ciekawe informacje dotyczące II wojny światowej oraz konfliktu w Afryce.

Jeśli natomiast jesteście ciekawi, jak wygląda tworzenie takich zdjęć – zerknijcie tutaj

Źródło: własne

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper