Bethesda ujawniła grę MOBA inspirowaną God of War i Devil May Cry!

Gry
3432V
Bethesda ujawniła grę MOBA inspirowaną God of War i Devil May Cry!
Bartosz Dawidowski | 29.05.2014, 08:42

Bethesda ujawniła dzisiaj nowy tytuł free-to-play, nad którym pracuje uformowane niedawno z branżowych weteranów Battlecry Studios. Produkcją powinni zainteresować się gracze, którzy z rozrzewnieniem wspominają klimaty wizualne z Team Fortress 2.

Zespół Battlecry Studios został uformowany z deweloperów, którzy pracowali wcześniej przy Star Wars: The Old Republic, Halo 4 i . W ekipie autorów BattleCry znalazł się nawet Viktor Antonov, czyli artysta odpowiedzialny za stworzenie rewelacyjnego środowiska w Half-Life 2 oraz Dishonored.

BattleCry to wg samych deweloperów "nowy gatunek gier MMO". Tytuł pozwoli na wspólne zmagania 32 graczy. W świecie gry zabronione jest korzystanie z prochu. Przedstawiciele różnych krajów ścierają się ze sobą na zamkniętych arenach rozwiązując w ten sposób międzynarodowe spory i konflikty. Wygrana na arenie oznacza progres w większej kampanii wojennej.

Twórcy twierdzą, że jeśli chodzi o system walki inspirowali się Devil May Cry, God of War oraz Arkham Asylum. Eurogamer miał już okazję wypróbować próbną wersję kodu BattleCry. Redaktorzy docenili duże tempo zabawy w rzeczonej grze akcji i zwinność postaci, które są w stanie wskakiwać również na ściany i wysokie platformy. Niejasne jest w tej chwili czy walce bronią białą będzie towarzyszyć wyrafinowanie, czy to po prostu hack'n'slash, w którym liczy się tylko tempo przyciskania "ataku" na kontrolerze.

Gra będzie dystrybuowana w formule free-to-play. Bethesda zarzeka się jednak, że BattleCry nie pójdzie w ślad za innymi przedstawicielami tego gatunku. Twórcy nie będą spowalniać progresu graczy, by zmusić ich do wykładania forsy w ramach mikrotransakcji.

Tytuł zmierza na PC. Eurogamer zapytał czy można liczyć na konsolowe konwersje i wygląda na to, że jest taka szansa, choć deweloperzy nie chcieli przedstawić jeszcze konkretnych informacji na ten temat.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"W tej chwili mówimy tylko o PC. Ale gry akcji są ogromnie intuicyjne dla graczy konsolowych. Ty to wiesz i ja to wiem. Wiadomo gdzie to prowadzi. Tyle mogę powiedzieć w tej chwili" - powiedział szef studia Rich Vogel.

 

Źródło: własne

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper