Codemasters przywiązują szczególną uwagę do modelu zniszczeń w GRID: Autosport
Na oficjalnym blogu Codemasters pojawił się nowy, bardzo ciekawy wpis na temat GRID: Autosport. Autorzy gry przywiązują szczególną uwagę do modelu zniszczeń oraz systemu kolizji samochodów na torze podczas rozgrywki.
GRID: Autosport przedstawiać będzie ścieżkę zawodowego kierowcy wyścigowego w świecie współczesnych sportów motorowych. Autorzy gry, firma Codemasters, zamierza czerpać inspiracje z okresu początków swojej działalności, toteż skupia swoją uwagę na realistycznych doznaniach płynących z rozgrywki. Na oficjalnym blogu firmy zamieszczono nowy wpis, w którym twórcy nakreślają nam model zniszczeń.
Generalnie mowa tutaj o reakcji naszego pojazdu na zdarzenia drogowe. Samochody w grze GRID: Autosport złożone są z podzespołów, i jak w rzeczywistości, podatne będą one na zniszczenia. Wszystko za sprawą kolizji na torze, które mogą doprowadzić do znaczących zniszczeń naszego pojazdu. Wpłyną one negatywnie na konkurencyjność podczas wyścigu. Zepsuć się mogą takie podzespoły jak chłodnica, skrzynia biegów, układ wydechowy, sprężarki, hamulce czy zawieszenie. Naturalnie, również opony ulegną zniszczeniu.
Wyścigi trafią na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste już 24 czerwca tego roku. Jest to bardzo ciekawie zapowiadająca się pozycja wyścigowa, której nowy zwiastun możecie obejrzeć poniżej.