inFamous początkowo przypominał... Animal Crossing
Second Son wyląduje w sklepach już za kilka dni, tymczasem współzałożyciel studia Sucker Punch, Chris Zimmerman, opowiada o początkach serii. Wiedzieliście, że początkowo Cole miał gonić za gorylami kradnącymi balony?
Jak mówi Chris Zimmerman, pierwsza wersja inFamous znacznie różniła się od tego, co finalnie otrzymaliśmy:
Pierwotnym założeniem inFamous, wierzcie lub nie, było stworzenie gry podobnej do Animal Crossing, tylko że z superbohaterem. Pracowaliśmy nad tym już rok i zdecydowaliśmy się na wprowadzenie przeciwników w postaci goryli, których jedynym przewinieniem była kradzież balonów.
Studio długo pracowało nad sukcesem tego projektu. Ostała się w finalnej wersji gry - a dokładnie jej cutscenkach - komiksowa oprawa, będąca ważnym elementem wczesnego inFamous.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do inFamous.