1 poprawka i aż 1,7GB danych - mała afera z Call of Duty: Ghosts [Aktualizacja]

Gry
1109V
1 poprawka i aż 1,7GB danych - mała afera z Call of Duty: Ghosts [Aktualizacja]
Wojciech Gruszczyk | 14.03.2014, 19:01

Posiadacze PlayStation 4, którzy chcą dzisiaj postrzelać na serwerach Call of Duty: Ghosts muszą uzbroić się w cierpliwość. Zainteresowanych przywita aktualizacja, która naprawia problem z zawieszaniem się gry... Od ujawnienia listy poprawek gracze zadają jedno pytanie – dlaczego ten patch zajmuje aż tyle miejsca? 

Pewnie nie byłoby całej sytuacji gdyby lista zmian była odrobinę dłuższa...

Dalsza część tekstu pod wideo

"Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie się gry na ekranie startowym występujący w przypadku rozpoczęcia pobierania Onslaught przed uruchomieniem gry".

W sprawie tej dość sporej łatki na Reddicie postanowił wypowiedzieć się przedstawiciel Activision, który na początku wytłumaczył, że wszystkie poprawki są tworzone przez Infinity Ward, a następnie przeprosił graczy za tak duży plik. Kolejne zdanie to już marketingowe mydlenie oczu, a mianowicie informacja, że tryb sieciowy w Ghosts jest bardzo popularny, dlatego zespół tworzy nowe aktualizacje...

Gracze nie otrzymali sensownego wytłumaczenia, dlaczego ten patch zajmuje tak dużo, jednak jedno jest pewne – w obliczu nowej generacji trzeba uzbroić się w duży dysk i szybkie łącze. 

 

[Aktualizacja #1]
Jak poinformował nasz czytelnik - Radesito - Xbox One także otrzymał łatkę. 

Źródło: własne

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper