Next-genowe wersje Thief mają wielki problem z frameratem; edycja na XONE wypada lepiej?

Gry
2462V
Next-genowe wersje Thief mają wielki problem z frameratem; edycja na XONE wypada lepiej?
Bartosz Dawidowski | 25.02.2014, 08:49

Oceny Thief, które pojawiły się w Sieci mogą rozczarowywać. I to mocno. Przeważają bowiem noty w okolicach 6/10. Co właściwie poszło nie tak? W wielu tekstach dziennikarzy pojawia się krytyka jakości wykonania „next-genowych” edycji tytułu Eidos Montreal.

Problem z Thief polega na niskiej płynności animacji wersji na PlayStation 4 i Xbox One. Redaktor serwisu Craveonline w swojej recenzji podkreśla, że framerate na PS4 i XONE „jest tak kiepski, że w wielu miejscach staje się po prostu nieznośny”. Gra ma duży problem, by utrzymać stabilne 30 klatek na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo


Która wersja Thief wypada lepiej pod względem płynności animacji? Wg dziennikarza Craveonline, który miał okazję wypróbować edycję przeznaczoną na XONE i PS4, trochę stabilniejszym frameratem wykazuje się wersja na Xbox One. Ta wersja „Złodzieja” działa w niższej rozdzielczości (natywne 900p), ale wg dziennikarza rozgrywka przy niej daje więcej satysfakcji ze względu na mniej zaburzany gameplay.

Craveonline żali się, że Thief na PS4, choć działa w 1080p, to ma ogromne problemy z utrzymaniem stabilnych 30 klatek na sekundę. Gra „często schodzi poniżej 15-20 fps, a w kilku miejscach spada nawet do wartości jednocyfrowych”.

W nadchodzącym numerze PSX Extreme, który trafi już w najbliższą środę do kiosków, znajdziecie naszą recenzję Thief.  Miesięcznik można nabyć w kolporterach, kioskach oraz oczywiście u nas: w wersji papierowej lub w wersji cyfrowej (e-kiosk.pl). Zawartość numeru znajdziecie w tym miejscu.

Źródło: własne

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper