Oto porównanie grafiki w Tomb Raider: Definitive Edition - wersja na PS4 lepsza od PC
Po ogłoszeniu, że na next-geny nadejdzie ulepszona wersja ostatnich przygód Lary Croft wielu podchodziło do tego sceptycznie, twierdząc że to zwykłe wyłudzanie pieniędzy za ten sam produkt, który otrzymali pecetowcy. Teraz wiemy, że jednak warto przyjrzeć się Defintive Edition.
Twórcy przede wszystkim skupili się na poprawieniu oprawy graficznej oraz fizyki zachowań niektórych elementów otoczenia. Oto krótka lista najważniejszych usprawnień:
- całkowicie nowy model Lary, stworzony z myślą o next-genach
- po raz pierwszy na konsolach użyto technologii TressFX dla włosów
- ulepszony wygląd liści
- poprawiony silnik oświetlenia
- przerobione shadery
- Złożona symulacja fizyki świat dla drzew, liści i odzieży,
- Podpowierzchniowe rozpraszanie skóry Lary
- tekstury wyglądające cztery razy lepiej niż na PS3 i X360
Dla niedowiarków zamieszczam porównanie screenów z trzech wersji: PS3, PS4 i PC.
I co myślicie o Definitive Edition? Pecetowcy mają czego zazdrościć posiadaczom PS4 i XOne?