Szybki konkurs: SoulCalibur II HD Online - wyniki

Konkurs
587V
Szybki konkurs: SoulCalibur II HD Online - wyniki
Roger Żochowski | 30.12.2013, 12:16

Nie tak dawno na łamach PPE ogłosiliśmy szybki konkurs związany z serią SoulCalibur, w którym do wygrania były dwa kody na SoulCalibur II HD Online. Czas na wyniki. 

Wystarczyło, że podzieliliście się z nami informacjami na temat tego, co chcielibyście zobaczyć w nowej części serii SC. Mógł to być opis zmian, zdjęcie, rysunek nowego wojownika, materiał filmowy - forma dowolna. Z nadesłanych prac wybraliśmy dwie..

Kod na Xboksa 360 zgarnia 
yan.gore. Kod na PS3 wygrywa gabi4. Zwycięzców prosimy o kontakt na maila [email protected] i oczywiście gratulujemy. 
 

Dalsza część tekstu pod wideo
yan.gore: Chciałbym zobaczyć w nowej odsłonie SC tryb gry, w którym wybieramy 2 zawodników i możemy się przełączać na innego w dowolnej chwili, czy np. wykonywać łączone kombosy. Chętnie też widziałbym tryb gdzie wybieramy po 4 lub 5 zawodników i gramy do zwycięstwa wszystkimi albo do KO na pierwszym zawodniku. 
Dodatkowo fajnie by było gdyby każdy zawodnik miał 2 tryby walki: z bronią gdzie zadawałby większe obrażenia ale byłby wolniejszy i 2 tryb walki wręcz, bez broni, z większą szybkością i większą możliwością uników. Wymagałoby to dobierania dobrej strategii i szybkiego przełączania się pomiędzy trybami. 
Dodatkowo myślę że ciekawie by wyglądało gdyby gra była bardziej wystylizowana na Daleki Wschód - bardziej orientalnie i aby style walki były też bardziej wystylizowane na prawdziwe, znane z Azji. 
Bardzo chciałbym żeby areny były bardziej staroszkolne 3D jak to było w np. Soul Edge, Toshinden etc. 
Grafikę widziałbym mniej kolorową a bardziej stylizowana na retro trochę jak zdjęcia z instagramu, ale z nutą artystyczną jak w Okami, no i nawiązania fabularne do azjatyckich mitologii z bossami stylizowanymi na japońskie diabły czy demony podobnie jak to miało miejsce w 2 części Dead or Alive (tengu). 

 

A jako wisienka na torcie: 0 (zero) mikro transakcji i masa strojów i bonusów do zebrania i odblokowania bez płacenia + dodatkowe areny i misje i mini gry do ściągania w formie dlc (np wyścigi kartów czy Tetris z postaciami z gry - osiąganie dobrych wyników w mini grach odblokowywało by dodatkowe bonusy w głównej grze).
 
gabi4: Opis proponowanych zmian należałoby zacząć od tradycji serii, czyli gości specjalnych. W wersji na Xboxa mogłaby nim być jedna z postaci z Killer Instinct (nie wiem kto byłby najlepszy), natomiast na PlayStation proponowałabym Nariko z Heavenly Sword. Czerwonowłosa wprawdzie nie zawita na nową generację, ale fani z pewnością ją pamiętają. Z moich pomysłów na nowe postacie najlepszy był Farthon. Farthon to łucznik, który w zwarciu posługuje się ostrzem na swoim łuku. Jeden z kostiumów byłby wzorowany na Robin Hoodzie, w drugim miałby na sobie skóry zwierząt. Drugą postacią byłaby Asebi używająca w walce trójzębu i będąca miłośniczką wszystkiego co związane z morzem. Przejdźmy więc do tworzenia postaci. Chciałabym aby można było łączyć style walki różnych postaci wybierając nie technikę, a ciosy. Osoby chcące po staremu wybrać konkretny styl mogłyby oczywiście to zrobić. Miłe byłoby też samodzielne nagranie odgłosów, oczywiście nieobowiązkowe. I aby można było dopasować postać do swoich upodobań tworząc np. Jaszczuroczłeka jeśli pożyczymy styl od Lizardmana (nie pamiętam jego imienia). Fabularnie miło by było gdybyśmy mogli rozegrać osobno historię każdej postaci, a nie jak w piątce sam wątek główny. Oraz żeby wprowadzenie nie było ścianą tekstu jak w czwórce, jeśli nie starczy czasu na animację (którą naturalnie chciałabym zobaczyć) mogę usłyszeć sam monolog z artami postaci w tle.  Jeśli zaś chodzi o samą fabułę nie mam ciekawych pomysłów. Mógłby powstać trzeci miecz będący połączeniem mocy  Soul Calibura i Soul Edge'a. Niszcząc trzeci miecz można by było pozbyć się dwóch pozostałych. Średni pomysł, ale nie mam lepszych. Jedną z aren osadziłabym na średniowiecznym polu bitwy z walczącymi w tle. Albo w gotyckiej katedrze,  lesie podczas deszczu lub zaśnieżonych górach. Muzyka powinna być szybka, dynamiczna i w stosownych okolicznościach epicka. Trudno wymyślić udoskonalenia w systemie walki które nie zaburzałyby porządku, mi jednak podobał się patent z Soul Blade z niszczeniem się broni gdy wróg nas atakuje kiedy trzymamy gardę. Chciałabym jego powrotu jednak nie każda broń powinna się niszczyć równie szybko. Osoby trzymające tarcze powinny móc się bronić dłużej niż te bez niej. Soul Edge i Soul Calibur byłyby raczej niezniszczalne, można by je było jednak znacznie znerfić gdy pasek wytrzymałości broni dojdzie do końca. Dodałabym też więcej trudniejszych i łatwiejszych chwytów. Team Battle z Tekkena byłoby lekkim urozmaiceniem i przyjemnym trybem. A artworki powinno się zdobywać jako nagrody za osiągnięcia. 
Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper