Ready at Dawn: "The Order: 1886 nie będzie kolejną schematyczną strzelaniną"
To, że The Order: 1886 będzie grą z imponującą grafiką już wiemy (a ma być nawet lepiej niż w zwiastunie z targów E3). Osoby, które obawiają się w związku z tym prymitywnej i schematycznej rozgrywki mogą się jednak uspokoić.
The Order: 1886 nie zmieni się w kolejnego shootera, od jakich roi się na rynku. Dyrektor kreatywny z Ready at Dawn udzielił niedawno wywiadu magazynowi EDGE, z którego można wyczytać kilka ciekawych informacji. Najlepsza jest ta o tonowanej ilości strzelania w grze.
"Zależy nam na gameplayowej różnorodności. Nie chcemy, aby grać musiał przedzierać się przez sesje 40-45 minut nieustannego strzelania. Wszystko w The Order dzieje się w drobnych seriach, dzięki czemu unikamy uczucia znużenia".
Ru Weerasuriya podkreślił również, że deweloperzy starają się dobrze zbalansować segmenty nastawione na walkę wręcz i na strzelaniny. Wg dyrektora kreatywnego The Order znalezienie równowagi na tym polu jest najczęstszym problemem autorów gier akcji TPP.