Mamy reklamę i pierwsze oceny Pro Evolution Soccer 2014
Jeśli zastanawiacie się jak dziennikarze przyjęli najnowszą odsłonę Pro Evolution Soccer, to w dalszej części wiadomości przedstawiamy kilka ocen. Dodatkowo trafiła do naszej redakcji reklama telewizyjna, którą Japończycy będą reklamować swój produkt w Europie.
Oceny:
- IGN – 8.4/10
- Eurogamer – 9/10
- CVG – 8/10
- Videogamer – 9/10
- Digital Spy – 4/5
- Gamespot – 6/10
- Games.ch – 90/100
- OPM – 8/10
- Games.it – 8.8/10
- GamesVillage.it – 7.5/10
- GamerGen – 15/20
Seria od Konami jest niezwykle kontrowersyjna. Jedni wychwalają, inni ganiają za każde najmniejsze potknięcie. Problemem PES-a nie są tylko licencje, ale także specyficzny poziom trudności, który odstrasza wielu graczy. Mimo wszystko tytuł ma swoich wiernych fanów, którzy zapewne ucieszą się z powyższych ocen. Jedni docenili starania twórców, natomiast inni oczekiwali czegoś więcej.
Jedno jest pewne - za 2 dni gra trafi do sprzedaży i sympatycy ponownie zasiądą na kanapach i rozpoczną się emocjonalne turnieje z przyjaciółmi.
Reklama, którą możecie zobaczyć poniżej, jest przeplatanką prawdziwej gry z rozgrywką z PES-a. Filmik wygląda naprawdę ładnie.