Deep Silver zadowolone ze sprzedaży Metro: Last Light, marka ma przed sobą przyszłość
Gry
1373V
Fani postapokaliptycznych klimatów najwyższego sortu mogą spać spokojnie - Deep Silver ogłosiło, iż zamierza kontynuować markę Metro. Żeby nie było tak pięknie, wydawca pokusił się o przysłowiową łyżkę dziegciu.
Podczas tegorocznych targów gamescom szef Deep Silver, dr Klemens Kundratitz powiedział:
Jestem bardzo zadowolony z tego, że pozyskaliśmy tę markę. Nawet pomimo tego, że gra ukazała się w suchym dla branży okresie, zdołała zgromadzić wokół siebie sporo uwagi. Naszą ambicją jest jej kontynuowanie i uczynienie z niej doświadczenia bardziej przystępnego szerszemu gronu graczy.
Wszystko super, ale niepokój wzbudza drugi człon ostatniego zdania wypowiedzi Kundratitza. Oby nie przekuł się on na spłycenie rozgrywki w pogoni za masowym odbiorcą.