"Ordynarny" marketing Bulletstorm pomyłką?

Gry
1115V
"Ordynarny" marketing Bulletstorm pomyłką?
Bartosz Dawidowski | 30.01.2013, 10:11

Pamiętacie zwiastuny Bulletstorm, które epatowały wulgarnością i głupotą? Mało zadowalająca sprzedaż tej polskiej produkcji potwierdzałaby, że taki rodzaj marketingu po prostu nie chwycił.

Pamiętacie zwiastuny Bulletstorm, które epatowały wulgarnością i głupotą? Mało zadowalająca sprzedaż tej polskiej produkcji potwierdzałaby, że taki rodzaj marketingu po prostu nie chwycił.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Do takich wniosków doszedł Cliff Bleszinski, który jeszcze niedawno był jednym z najważniejszych deweloperów w zespole Epic Games. Na Twitterze tego znanego twórcy gier pojawił się następujący wpis odnoszący się do marketingu Bulletstorm:



"Promowanie ordynarności było pomyłką. Zespół marketingowy kurczowo chwycił się tego pomysłu. Gracze nie widzieli w Bulletstorm fajnego sci-fi, tylko "cyckowo-fiutową" grę" - napisał Bleszinski.



Co Wy sądzicie o marketingu Bulletstorm? Czy tytuł nie sprzedał się naprawdę dobrze z powodu złej kampanii reklamowej, czy po prostu dlatego, że nie miał naprawdę mocnego gameplayu?

Źródło: własne

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper