Kratos miał być niebieski

Gry
2513V
Kratos miał być niebieski
Maciej Klimaszewski | 17.12.2012, 12:52

Twórca Kratosa, wygadany i niestroniący od wulgaryzmów David Jaffe za pośrednictwem swojego bloga podzielił się ostatnio ciekawostką na temat procesu tworzenia milusińskiego Spartanina. Czerwone pasy na ciele Kratosa pierwotnie miały mieć niebieski kolor.

Twórca Kratosa, wygadany i niestroniący od wulgaryzmów David Jaffe za pośrednictwem swojego bloga podzielił się ostatnio ciekawostką na temat procesu tworzenia milusińskiego Spartanina. Czerwone pasy na ciele Kratosa pierwotnie miały mieć niebieski kolor.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Barwę zdobiących ciało rzeźnika tatuaży zmieniono na czerwień zaledwie na kilka dni przed pokazaniem gry branżowej prasie. Ktoś z ekipy zwrócił uwagę na to, jak bardzo pokolorowany na niebiesko Kratos przypomina Barbarzyńcę z Diablo II. Jaffe grał w pierwszą część dungeon crawlera od Blizzard, ale nigdy nie widział dwójki, nie mając pojęcia o klasach postaci w niej zawartych. Ostatecznie w trybie natychmiastowym przemalowano postać, która obecnie jest już jedną z "maskotek" marki PlayStation.

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper