PlayStation Vita w polskiej telewizji
Mimo wysokiej ceny oraz skromnej biblioteki tytułów na PlayStation Vita, Sony Polska stara się zachęcić Polaków do zakupu nowej kieszonsolki japońskiego giganta. Teraz, w przerwach między naszymi ulubionymi programami, można spotkać się z krótkmi reklamami handhelda Sony.
Mimo wysokiej ceny oraz skromnej biblioteki tytułów na PlayStation Vita, Sony Polska stara się zachęcić Polaków do zakupu nowej kieszonsolki japońskiego giganta. Teraz, w przerwach między naszymi ulubionymi programami, można spotkać się z krótkmi reklamami handhelda Sony.
Oba telewizyne spoty to spolszczone wersje brytyjskich reklam. Lektor zwraca uwagę na jakość grafiki porównywalnej z PlayStation 3, unikatowe możliwości konsolki, a także obecność dwóch gałek analogowych. Reklamowane są m.in. FIFA 13, Call of Duty: Black Ops - Declassified czy LittleBigPlanet Vita.