Enemy Unknown zostało usprawnione

Gry
635V
Enemy Unknown zostało usprawnione
Michał Włodarczyk | 10.11.2012, 11:29

Tydzień temu Zax informował Was, że deweloper wysoko ocenionego XCOM: Enemy Unknown, Firaxis Games, nosi się z zamiarem wypuszczenia stosownego patcha do swojej produkcji. Wiemy już, jakie szwankujące elementy w jednej z najlepszych strategii na konsole powinna naprawić łatka.

Tydzień temu Zax informował Was, że deweloper wysoko ocenionego XCOM: Enemy Unknown, Firaxis Games, nosi się z zamiarem wypuszczenia stosownego patcha do swojej produkcji. Wiemy już, jakie szwankujące elementy w jednej z najlepszych strategii na konsole powinna naprawić łatka.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

W momencie, gdy piszę te słowa, patch powinien być dostępny dla wszystkich platform, na których ukazało się Enemy Unknown. Oto,co twórcom udało się usprawnić bądź zmienić:

 


- zabawa na Easy będzie... jeszcze łatwiejsza;

- naprawiono problem z widocznością dachu w Abdukterz;

- naprawiono następujące Przejęcia, podczas których wieszała się gra:

 
1) Jeśli dwóch Przechwytujących zostało wysłanych za jednym UFO.

 
2) Jeśli Skyranger powracał z walki, gdy wysłaliśmy ekipę przechwytującą.

- usprawniono zachowanie UFO;

- usunięto problemy z dostępnością SHIV;

- dokonano drobnych poprawek w trybie wieloosobowym;

- wszyscy żołnierze poprawnie się zrespwanują podczas restartu misji, gdy oczyścimy już drugie pomieszczenie TempleShip;

- system nie będzie przydzielał kary w Snapshot, kiedy użyje się Overwatching bez ruchu.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper