Enemy Unknown zostało usprawnione
Tydzień temu Zax informował Was, że deweloper wysoko ocenionego XCOM: Enemy Unknown, Firaxis Games, nosi się z zamiarem wypuszczenia stosownego patcha do swojej produkcji. Wiemy już, jakie szwankujące elementy w jednej z najlepszych strategii na konsole powinna naprawić łatka.
Tydzień temu Zax informował Was, że deweloper wysoko ocenionego XCOM: Enemy Unknown, Firaxis Games, nosi się z zamiarem wypuszczenia stosownego patcha do swojej produkcji. Wiemy już, jakie szwankujące elementy w jednej z najlepszych strategii na konsole powinna naprawić łatka.
W momencie, gdy piszę te słowa, patch powinien być dostępny dla wszystkich platform, na których ukazało się Enemy Unknown. Oto,co twórcom udało się usprawnić bądź zmienić:
- zabawa na Easy będzie... jeszcze łatwiejsza;
- naprawiono problem z widocznością dachu w Abdukterz;
- naprawiono następujące Przejęcia, podczas których wieszała się gra:
1) Jeśli dwóch Przechwytujących zostało wysłanych za jednym UFO.
2) Jeśli Skyranger powracał z walki, gdy wysłaliśmy ekipę przechwytującą.
- usprawniono zachowanie UFO;
- usunięto problemy z dostępnością SHIV;
- dokonano drobnych poprawek w trybie wieloosobowym;
- wszyscy żołnierze poprawnie się zrespwanują podczas restartu misji, gdy oczyścimy już drugie pomieszczenie TempleShip;
- system nie będzie przydzielał kary w Snapshot, kiedy użyje się Overwatching bez ruchu.