Destiny 2. Masa szczegółów rozszerzenia "Porzuceni"
Destiny 2 ma się zmienić u podstaw dzięki rozszerzeniu "Porzuceni", więc trzeba powoli szykować się do wrześniowej premiery. A co konkretnie ulegnie zmianom?
Destiny 2 niebawem się odmieni, niejako podsumowując rok obecności na rynku. Bungie uznało, że po dwunastu miesiącach potrzebne są zmiany, m.in. nowy typ broni, jakim jest łuk, oraz hybrydowy tryb PvP+PvE o nazwie Gambit.
Destiny 2: Porzuceni - twórcy o procesie tworzenia łuku
Nowy numer Game Informera przynosi masę informacji na temat "Porzuconych":
Miasto Dreaming City:
- będzie dostępne dopiero po ukończeniu kampanii fabularnej poprzez dodatkową misję,
- rozmiar zbliżony do Nessusa i można tam jeździć na Wróblu,
- smok zatruł serce tego miejsca, które istnieje na granicy dwóch światów,
- będzie się zmieniać co tydzień w trzytygodniowych cyklach (coraz większe spaczenie świata),
- przez tygodnie gracze mają rozgryzać tamtejsze tajemnice.
Nowi przeciwnicy Scorn:
- Mongrels - górują nad polem walki, strzelają kaskadą piorunów niemal niemożliwych do uniknięcia,
- Screeb - biegające w grupach czteronogi, które eksplodują przy kontakcie z przeciwnikiem,
- Raiders - potrafiący się teleportować wojownicy, którzy korzystają z wybuchowych, kręcących się ostrzy z energii Void,
- Lurkers - posiadacze małych tarcz,
- Ravagers - szarżujący wrogowie rzucający się na ziemię i tworzący ognisty atak z obrażaniami Solar,
- Chieftains - mogą stawiać trzy rodzaje totemów, po jednym dla każdego żywiołu.
Modyfikacje:
- można je odzyskiwać z rozkładania legendarnych przedmiotów,
- będzie ich mniej, ale mają być bardziej interesujące,
- będą mniej ograniczone przez klasę lub rodzaj broni,
- wpłyną na styl gry (np. ulepszą strzelanie z biodra, celność w powietrzu, większe obrażenia zadawane pojazdom itp.),
- nie będą już wzmacniały mocy przedmiotów o 5 punktów.
Perki:
- nowe, wyjątkowe, z mechaniką losowych rzutów prosto z pierwszego Destiny,
- pojawi się Thriumph Score, który będzie podobny do wyniku Grimoire z pierwszego Destiny, co przełoży się na specjalne tytuły do zdobycia.
Mapa miejsc docelowych i cotygodniowe resety:
- mapa miejsc docelowych zostanie odmieniona,
- mapa będzie bardziej intuicyjna i łatwiej zaprowadzi do wartościowej zawartości,
- tryby Crucible, Vanguard i Gambit zostaną przeniesiona na dół ekranu i będą odświeżane co cztery dni (a nie co tydzień),
- Raidy utrzymają tygodniowy cykl,
- dzienne misje powrócą,
- będzie można wybrać dowolne Strike'i.
Tło fabularne świata (Lore):
- dostanie własną zakładkę w menu Triumphów,
- pojawią się dodatkowe historie w starych i nowych lokachach,
- znajdziemy dziesiątki fragmentów tła fabularnego do zebrania,
- gracze otrzymają 10-15 osobnych historii.
Tytan - superzdolności:
- Code of the Commander (Wartownik): ataki wręcz tworzą eksplozje, przy czym obrażenia Void podczepiają przeciwnikowi Void Detonator, który wybucha po otrzymaniu obrażeń, a dodatkowo każda detonacja ładuje częściowo granaty postaci i jej sojuszników,
- Code of the Devastator (Słoneczny Pogromca): rzut młotem, który po podniesieniu odnawia atak wręcz i załącza regenerację życia; im więcej zabójstw z wykorzystaniem umiejętności zadających obrażenia Solar, tym bardziej zwiększamy mnożnik ataku (do maksymalnego x3),
- Code of the Missile (Szturmowiec): będąc w powietrzu, atak wręcz wywołuje uderzenie w ziemię i otrzymanie super energii; podniesienie amunicji ślizgiem automatycznie przeładowuje broń i chwilowo zwiększa jej wartość zadawanych obrażeń.
Łowca - superzdolności:
- Way of the Wraith (Tropiciel): bomby dymne mocno ranią i spowalniają przeciwników; po precyzyjnym zabójstwie przeciwnika postać znika i dostaje TrueSight,
- Way of a Thousand Cuts (Strzelec): atak wręcz zadawane są całym wachlarzem płonących ostrzy, a zabijanie podpalonych wrogów odnawia atak wręcz i unik,
- Way of the Current (Gromodzierżca): ślizg przed atakiem wręcz pozwala na wykonanie potężnego uppercuta z wykorzystaniem laski, a każdy kolejny atak wręcz zwiększa szybkość przeładowania broni; wszystkie umiejętności Arc rażą przeciwników prądem, a uderzenie ich wręcz dezorientuje wrogów i odnawia umiejętności.
Czarownik - superzdolności:
- Attunement of Fission (Kroczący przez próżnię): atak wręcz tworzy eksplozję Void, która może przemienić się w niedużą Supernovę po przytrzymaniu przycisku odpowiedzialnego za rzut granatem,
- Attunement of Control (Siewca Burz): rzut dalekosiężnej kuli elektrycznej, która eksploduje piorunami; zabójstwa obrażeniami typu Arc stworzą czasem iskry czystej energii Arc, która podąża za bohaterem i może zostać podniesiona, by odnowić umiejętności,
- Attunement of Grace (Ostrze Świtu): ataki wręcz podpalają przeciwników i wzmacniają sojuszników; przytrzymanie przycisku odpowiedzialnego za rzut granatem stworzy pocisk leczący sojuszników i rozrzucający uzupełnienia pancerza.
Destiny 2 - zwiastun rozszerzenia "Porzuceni"
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.