Konkurs Resistance - wyniki

Konkurs
7901V
Konkurs Resistance - wyniki
Roger Żochowski | 07.10.2011, 11:25

Ponad 150 - tyle właśnie przyszło prac na konkurs Resistance 3, w którym do wygrania były gry i pakiet gadżetów. Nasze jury miało naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Wyniki znajdziecie w rozwinięciu.

Ponad 150 - tyle właśnie przyszło prac na konkurs Resistance 3, w którym do wygrania były gry i pakiet gadżetów. Nasze jury miało naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Wyniki znajdziecie w rozwinięciu.xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Zaszokował nas poziom techniczno-artystyczny prac i zdolności, jakie posiadają nasi czytelnicy. Wielu z nich powinno kształcić się w kierunku/ szukać pracy związanej z uzdolnieniami artystycznymi - np. w branży gier wideo. Chylimy czoła najlepszym.
 

Mieliśmy ciężki wybór, z racji wielu prac luźno-pomysłowych, także o zacięciu humorystycznym, ale jednak liczył się efekt merytoryczny zgodny z zadaniem konkursowym i jego bardziej poważny wydźwięk - jak najlepszy pomysł i design nowej Chimery. Lecimy z koksem.


Na początek pierwsza piątka, która oczywiście zgarnia główny pakiet nagród składający się z gry Resistance 3, breloczka Sackboya w przebraniu Chimery, plakatu Resistance 3, koszulki z logo gry, naszyjnika z kłami Chimery inaklejki na konsolę (skin) dla PS3 wersji "slim".

 

1. Dawid Bąk - za pomysł, wykonanie, opis zdolności i całokształt pracy.

 

 

2. Bartek z Bydgoszczy (fan PPE), który wykonał swoją pracę przy użyciu konsoli Nintendo DS i programu COLORS!

 

 

 

 

3. Krystian Marciniak - Pchła Bojowa

 

 

OPIS:

Czołem żołnierzu. Ten raport koncentruje się na opisie nowo zaobserwowanego rodzaju Chimer z jakim mieliśmy do czynienia na linii frontu. Ze względu na ich sposób przemieszczania się, nazywamy je potocznie Pchłami. Pchły mierzą około czterech metrów wysokości, a każda z nich stanowi środek lokomocji dla standardowych, uzbrojonych Chimer

(1). Opisywany rumak wykonując skok zdolny jest osiągnąć wysokość stu dwudziestu metrów i spaść na nas jak grom z jasnego nieba! Niestety, to nie wszystko co potrafią te piekielne stworzenia. Otóż Pchły wykazują silne, naturalne właściwości toksyczne, dodatkowo wzmacniane przez koncentrator na plecach

(2), walka z bliskich odległości jest zgubna! Poprzez odwłok takiej bestii wydostaje się tak okropny gaz

(3), że nawet jeźdźcy używają czegoś na kształt masek przeciwgazowych. Więc jak się bronić, zapytacie Okazuje się, że najlepsza broń Pcheł stanowi ich najsłabszy punkt! Celujcie w toksyczny odwłok i otwory na nim! Strzelajcie z daleka, a bestia eksploduje zanim zdąży was zatruć swoim gazem. Faktem jest jednak, że czasami przednia część stworzenia wytrzymuje eksplozję, by przed śmiercią zrobić użytek ze swoich przednich kończyn, które wyglądają i tną niczym najostrzejsze kosy

(4)! Do depeszy dołączam szkic tej szkarady i wyszczególniam w nim opisane powyżej elementy. Rysunek nie jest może najwyższej jakości, bo i tworzony był w okopach, ale powinien przybliżyć wam wygląd Pchły. Teraz z pewnością będziecie przygotowani do walki z tym cholerstwem. Powodzenia żołnierzu i pamiętajcie - zawsze miejcie wiarę w zwycięstwo!

 

4. Maciej Tylski - Spotter

 

 

 

5. Mateusz Kudranski - Juger Chimera

 

 

 

Zwycięzcom gratulujemy, ale to oczywiście nie koniec, bowiem zostały jeszcze zestawy pocieszenia. Pięć kolejnych osób nagrodzonych zostanie zestawami składającymi się z plakatu, breloczka Sackboya, kłów Chimery oraz koszulki.

 

1. Bartek Różycki - Chimera Uczony

 

 

 

2. Tomek Dutkiewicz

 

 

3. Piotr Koszarek - postać została wykonana z glinki samoutwardzalnej.

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Darkwood (Krygus) -  Chimera mutująca drzewa

 

 

OPIS:

 Wpadłem na pomysł dlaczego wirus chimery nie miałby także atakować i mutować drzew drzew? Wpadłem na podobny pomysł po przeczytaniu recenzji R3 gdzie były wspomniane tzw. "dzikie chimery". Mogłaby powstać samoczynnie gdzieś w rejonach pierwotnej infekcji na Syberii. Tutaj chciałem przedstawić osobnika takowej drzewiastej chimery przystosowanej do walki gdzieś w laboratoriach wieży chimer. 

5. Michał Skotniczny - Petrol Chimera wykonana z plasteliny + starego pada do peceta, farb i zapałek.

 

 

 

 

 

 

 

 

OPIS:

Na zdjęciu nr 1 można zobaczyć "Chimerę w akcji". Ten gatunek ma tę właściwość, że pod skórą przez cały organizm Chimery przepływają ogromne ilości paliwa, (stąd moja robocza nazwa "Petrol Chimera"). W drodze ewolucji te Chimery przygotowały się do walki, wykorzystując płynące w ich żyłach paliwo w śmiercionośną broń. Dzięki odpowiedniemu zastosowaniu środków technicznych, a także zdolności szybkiej regeneracji utraconego paliwa, Petrol Chimera może się bronić i atakować niezwykle silnym miotaczem ognia. Na wspomnianym przeze mnie zdjęciu można zauważyć przygotowywanie się tego stworzenia do ataku, rozpoczęte wywołaniem iskry z obu stron.


Na zdjęciu nr 2 przedstawiony jest ogon Petrol Chimery, z czterema wyrzutniami paliwa. Chimera najpierw spryskuje swoją ofiarę paliwem, a następnie miota ogniem by jej atak był możliwie jak najbardziej skuteczny. 3 i 4 zdjęcie przedstawia zbiorniki na paliwo, które pomaga w miotaniu ogniem na duże odległości. Zbudowane są ze stopu tytanu z diamentem i praktycznie niezniszczalne, więc Petrol Chimery nie można pokonać bezmyślnie strzelając w zbiorniki.


Zdjęcie nr 5 przedstawia jedną z przednich kończyn z której wydobywa się ogień. Takich miotaczy ognia Chimera ma aż 4: 2 na kończynach przednich i 2 na tylnych (widać je na zdjęciu nr 3).

 

W ten sposób dotarliśmy do trzeciej kategorii nagród. Trzy kolejne osoby mogą liczyć na koszulkę oraz naszyjnik Chimery.

 

1. Mateusz Wątroba - za pomysł zrobienia Chimery z... warzyw.

 

 

 

 

OPIS:

 Typ: Chimera Gromada: Ziemniakożerne 2-metrowe! Rodzina: Tarczowe Plemię: Diamentowe Gatunek: Piłera Podgatunek: Nożownice Chimery tego typu buszują najczęściej w polach uprawnych i ogrodach. Zdolności:  1. Rejestrowanie każdej walki dzięki kamerce Piłera-Eye 2. W razie niepowodzenia możliwość wezwania pomocy dzięki świetlikom ratunkowym 3. Kontaktowanie się z innymi chimerami poprzez headsetKnife 4. Pasożytnictwo poprzez zjadanie upieczonych na żarówkach ziemniaków 5. Stanie w miejscu i kręcenie diamentowymi piłami tarczowo-chimerowymi w stylu atak „ala jeż” Mega Light Combo: kukurydzą w pysk Light Combo: Wpychanie oponentom surowego kartofla Medium Combo: Przypalanie ciepłą żarówką Combo: Przypalanie przegotowanym ziemniakiem Medium Combo: Kapustą z „Baśki” w ciemię Hard Combo: Nożami w pupę Very Hard Combo: Piłami w potylice Dead Combo: Młotem, Sierpem, Diamentowymi Tarczami, Siekierą, Nożami, Kukurydzą i Surowym w język+Filmowanie pokonanej ofiary

 

2. Artur Kandziora - Chimeran Oracle

 

OPIS:

Podczas gdy na ziemi toczy się wojna, te elitarne jednostki Chimer prowadzą eksperymenty na jej ofiarach (ludziach i chimerach).
Tworzą nowe technologie wojenne. Modyfikują Chimery, uodparniając je na czynniki zewnętrzne (jak na przykład temperatura), robiąc je znacznie szybszymi i silniejszymi.


Są nadzwyczajnie bezwzględni, zabijają swoich pobratymców dla własnych celów. Robina badania na jeszcze żywych Chimerach aby sprawdzić ile te są w stanie wytrzymać. Ich ciała są spaczona chemikaliami, powoli się rozkładają i gniją, lecz mimo wszystko są bardzo szybkie i silne.
 

Ironicznie, nie lubią posługiwać się bronią palną. Ich ulubioną bronią jest długa lanca zakończona szpikulcem na który nadziewają ofiary. Lubią, gdy krew tych których zabili spływa na nich, sprawia im to fizyczną i psychiczną rozkosz.


Są nazywane Wyroczniami nie dlatego, że przepowiadają przyszłość, tylko zapewniają ją chimerom, są tymi którzy prowadzą je do zwycięstwa. Ponadto, skąpani w krwi swoich ofiar popadają w pewien stan ekstazy, który poniekąd przypomina stan Wyroczni w Starożytnej Grecji kiedy te przepowiadały przyszłość.

 

3. Bogusław Piotrowski - Chimera Skorupiak

 

 

 

 

 


 

OPIS:

Chimera inspirowana jest skorupiakiem, lub pajęczakiem. Posiada rozdwojone przedramiona i kilka par odnóży. W obrzydliwy sposób produkuje biologiczną amunicję, która ulega błyskawicznej obróbce już w pojemnikach na mechenicznych nogach.
 
 
Na koniec postanowiliśmy wyróżnić kilka prac, którym nie udało się załapać na wyżej wspomniane nagrody. Sześć poniższych osób na pocieszenie nagrodzonych zostanie naszyjnikiem z kłami Chimery.
 

1. Tomasz Snoch

 

 

 

 

2. OB88

 

 

3. Grzegorz Dańko

 

4. Magda Czaus

 

 

 

5. Katarzyna Bielniak

 

 

6. Tomasz Miksza

 

 

Dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie, a zwycięzcom jeszcze raz gratulujemy. Podeślijcie swoje namiary na [email protected]

 

A tutaj mały bonus, czyli praca, która rozbawiła zarówno nas w redakcji jak i szanowne jury. Takiego przeciwnika zdecydowanie nie chciałbym spotkać w grze. Patryku mamy nadzieję, że żadne zwierze nie ucierpiało podczas tworzenia tego materiału. 

 

Źródło: własne

Fajurkę?

Fujarkę?
39%
Nie, dziękuję. Mam swoją. <wyciąga 21 palca>
39%
Każdy palacz skończy jak Old Snake. NA PODŁODZE!!!!
39%
PALENIE ZABIJA. KOJIMA MA RACJĘ.
39%
Tylko nuby palą. Dej ognia.
39%
Pokaż wyniki Głosów: 39

Komentarze (72)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper