SKLEP
Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 01.09.2011 19:45
Call of Duty jak świeże bułeczki
1021V

Call of Duty jak świeże bułeczki

Tylko ktoś interesujący się branżą od przysłowiowego wczoraj może nie zdawać sobie sprawy z potęgi i popularności marki Call of Duty. Activision Blizzard to finansowe imperium, które tryska banknotami niczym szyby naftowe ropą w krajach Bliskiego Wschodu. Wchłonięcie w swoje struktury wydawnicze Bungie tylko umacnia odwiecznego konkurenta EA.

 

 

Activision opublikowało ciekawe zestawienie, które ukazuje nam ilość sprzedanych kopii gier z serii Call of Duty względem bazy użytkowników konsol HD. Pisząc o konsolach HD mam oczywiście na myśli Xboksa 360 oraz PlayStation 3. Widać czarno na białym, że Call of Duty: Black Ops to ogromny sukces i baza użytkowników równająca się ponad 23 milionom sprzedanych egzemplarzy gry. Policzmy dodatkowo zyski z cieszących się ogromną popularnością paczek DLC i zera same mnożą się przed oczami. Dane? Proszę bardzo, sprzedało się ponad 18 milionów map packów do Black Ops, co daje czysty zysk w wysokości 270 baniek zielonych przy cenie jednego pakietu map wynoszącej 15 dolarów. 

 

Z bazą 92 milionów konsol Call of Duty: Modern Warfare 3 może po prostu rozsadzić słupki sprzedaży i zapewne tak się stanie. Taka już to tradycja, że wszyscy psioczą namiętnie na Acti i Koticka by potem szaleć w trybie multi nowego CoD-a, nie rozróżniając w ferworze walk nocy od dni.

Tagi: activision call of duty: black ops call of duty: modern warfare 3 playstation 3 xbox 360

Elektryzujące newsy

Elektryzujące newsy
Call of Duty: Black Ops
  • Platformy:  PC   PS3   X360   Wii   DS 
  • Data premiery - Polska: 09.11.2010
  • Napisy
  • od lat 18 wulgarny język online przemoc
Miesięcznik PSX Extreme