inFAMOUS: Second Son - gra różniła się znacznie na trailerze z E3 2013. Zobacz porównanie 3038V

Encyklopedia: inFamous: Second Son   Tagi: infamous: second son sony sucker punch

inFAMOUS: Second Son - gra różniła się znacznie na trailerze z E3 2013. Zobacz porównanie

Po Watch Dogs i Dark Souls II mamy kolejny przykład tego, jak gra potrafi zmienić oblicze w trakcie dewelopingu. Serwis DualSHOCKERS przyjrzał się najnowszej odsłonie inFamous i porównał trailer z E3 2013 z tym z marca. Zmiany widać gołym okiem. 

Dzisiaj pisaliśmy już o tym, że w Sieci pojawił się filmik prezentujący pierwsze 20 minut z gry. To właśnie na nim przewijają się sceny znane z trailera z E3 2013. 
 
Porównując je można zauważyć choćby zmiany w oświetleniu, kolorystyce czy porach dnia. Na niektórych scenach transformacji uległy nawet całe krajobrazy. Widać też, że główny bohater ma obecnie bardziej łagodne rysy twarzy. 
 
Ciężko powiedzieć czy gra wygląda lepiej czy gorzej, bo materiały nie są takiej jakości, by można było to jednoznacznie stwierdzić. Niemniej jednak gołym okiem widać, że przez rok dewelopingu gra zmieniła nieco swoje oblicze. 













Komentarze (159) Skomentuj

Poziom: 29
robert163 dodano: 13.03.2014, 14:43
Wygląda gorzej, o wiele gorzej. Jakby kiepska reedycja z PS3, nawet nie reedycja to wygląda jak ładny filmik z PS3. Słabo.
Poziom: 44
Augustus"ColeTrain"Cole dodano: 13.03.2014, 14:43
Różnice nie są tak drastyczne jak w WD i DS2, ale są także nie ma co wierzyć trailerom i gameplayom z E3 i innych targów.
Poziom: 41
PolishManhunter dodano: 13.03.2014, 14:52
Masakra a jak gra wyjdzie to pewnie dodatkowo okaże się że jeszcze w paru miejscach jest niedopracowana itp. Za dużo $ na marketing, E3 2013 to chyba najbardziej mijająca się z prawdą impreza ever.
Poziom: 34
thedrw ★ dodano: 13.03.2014, 14:59
ostatnio wyjebka goni wyjebkę!

Quo Vadis branżo?
Poziom: 29
Ronson dodano: 13.03.2014, 15:00
Stara wersja podoba mi się bardziej. Może rzecz gustu, bo obie mają wady. Dla mnie wady nowej są jednak wyraźnie większe.
Poziom: 39
ambr0ktn dodano: 13.03.2014, 15:07
Wygląda jakby ktoś cienie wyłączył a konkretnie selfshadows, chociaż może to akurat zmiana pory dnia na to wpłynęła. Ogólnie to jakiś chory trend się wytworzył, póki co wszystko pokazywane na e3 to wielka graficzna ściema. Czekam aż Deep Down okaże się bliźniaczo podobny graficznie do DS :P A tak poważnie to chyba pośpieszyłem sie z kupnem ps4
Poziom: 32
himer dodano: 13.03.2014, 15:09
ale kicha z tym oświetleniem
Poziom: 35
Kamilinho dodano: 13.03.2014, 15:10
Nikt nie wpadl na pomysl ,ze to ta sama misja tylko podczas innych warunków pogodowych? :D Tak mi to wyglada xDD jedyna roznica to cieniowanie.
Poziom: 11
tomekps3 dodano: 13.03.2014, 15:15
zobaczymy jak będzie wyglądał Wiedźmin
Poziom: 35
John Rambo dodano: 13.03.2014, 15:16
Heh, zaczyna mi się podobać te parcie portali na producentów gier. Jeszcze gdyby tylko redaktorzy zaczęli obniżać oceny gier w recenzjach za to jak gra miała wyglądać a jak wygląda to było by fantastycznie :) Gdyby taki Watch Dogs czy Infamous załapał 7/10 zamiast 9/10 za brzydką grafę i sprzedaż by spadła ,wtedy może zaczęli by bardziej się przykładać.
Poziom: 20
peteerparker dodano: 13.03.2014, 15:16
A kto Ci kazał kupować konsolę na starcie? Nigdy jeszcze nie było tak, żeby developerzy od razu na premierę wyduszali ostatnie soki z konsoli. Trzeba było czekać jak się rozwinie sytuacja, a nie lecieć do sklepu i marudzić, że nie ma w co grać, że w PS+ dają same indie shity na PS4, że developerzy psują gry etc. etc. Ale co tam konsola jest? Jest!
Poziom: 20
peteerparker do peteerparker dodano: 13.03.2014, 15:18
to miało być do roberta163
Poziom: 47
banan1986 dodano: 13.03.2014, 15:24
Te zdjecia z marca jakieś wyblakłe są.Bedzie i tak zajebiście :)
Poziom: 25
Wtorek1088 dodano: 13.03.2014, 15:24
Mówi wam coś robienie na prędce? To właśnie jest to, śpieszą się z premierami i tak wychodzi
Poziom: 34
darederu dodano: 13.03.2014, 15:25
Przesadzacie gra wygląda nieco inaczej ale nie gorzej. Inna pora dnia to inne oświetlenie a nowe rysy twarzy przynajmniej nie kojarzą się z rumuńskim pedofilem.
Poziom: 17
rafcio007 dodano: 13.03.2014, 15:25
ludzie gra wygląda gorzej i tyle, niestety ale next geny nie będa mega oszałamiać grafika tak jak każdy na to liczył, są za słabe po prostu, z czasem owszem grafika ulegnie poprawie itd optymalizacja, ale i tak będą zawsze za PC-tami w tyle, sam mam PS4 ale patrze obiektywnie, na szczęście grafika ma dla mnie schodzi na dalszy plan, oczekuję stałych klatek na sekunde minimum 30/ oraz brak ekranów ładowania(mówie o rzeczach technicznych)
Poziom: 39
Salomonik dodano: 13.03.2014, 15:26
Cała generacja oparta będzie na sciemnianiu :-) Graficznie jest gorzej niż na prezentacjach, kolejny tytuł który skłania przy zostaniu przy ps3 i ew zakup mocniejszego PC do podniecania się nad grafą.
Poziom: 56
saptis dodano: 13.03.2014, 14:54
Pomyslec, ze swego czasu oburzano sie na fejkowe filmiki z Motorstorma i Killzone 2, a teraz praktycznie co druga gra na konsole PS4 i XB1 to jedna wielka sciema.
Dlatego ja mam to gdzies, poki co wole grac np. na PS3 i Wii U oraz starszych konsolach - tam takich sciem nie ma. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 14:54
koala [83.4.***.***] do saptis dodano: 13.03.2014, 15:28
A Dark Souls II, który wyglądał lepiej na E3 niż finalna wersja, to już nie ściema? Bo pasuje jak ulał. Lepsze tekstury i oświetlenie było na E3, teraz jest kupka. Czyli, skoro ściemy zniechęcają cię do korzystania z danego sprzętu, to będąc konsekwentnym musisz cofnąć się do czasów PS2. Pa :)
Sony [83.27.***.***] dodano: 13.03.2014, 15:29
Obejrzyjcie sobie gameplay, który dzisiaj wyciekł do sieci i zobaczycie, że selfshadow nigdzie się nie podział, tylko nadal jest w grze. Te screeny są jakieś wybrakowane i kompletnie nie wyglądają, jak finalna gra. Takie porównania będą miały sens po premierze.
Poziom: 21
Łukasz Dutkiewicz dodano: 13.03.2014, 15:29
Wychodzi teraz, że wczesniej to były randery z kompa, a teraz pokazują jak prezentuje się na ps4. Zabieg marketingowy.
Poziom: 64
BR78 dodano: 13.03.2014, 15:32
Nowy "Infamous" jeszcze nie sprawdził się w praniu a już wygląda na lekko wyblakły pod względem wizualnym w porównaniu do tego czym raczono nasz zmysł wzroku... Normalnie jak z reklamą proszku "Vizir" :))
Poziom: 22
Fuujin dodano: 13.03.2014, 15:37
"CHŁOPAKI KILZOŁN DWA BĘDZIE WYGLĄDAĆ NORMALNIE JAK FILM WIDZIAŁEM NA TRAJLERZE!!!!!!"

Stara śpiewka. :/
Poziom: 46
Zafkiel dodano: 13.03.2014, 15:44
To pokazuje że nie możemy w "NIC" wierzyć na tych wszystkich pokazach E3 gdyż jest to festyn kłamstwa i obłudy. Widać gołym okiem że pomimo zmiany scenerii to oświetlenie na E3 było lepsze i bardziej realistyczniejsze.Do dziś nie mogę przełknąć kłamstw z E3 na temat Motorstorm,Killzone2,Bioshock Infinity a teraz Watch Dogs!
Poziom: 38
artattak dodano: 13.03.2014, 15:35
Moim zdaniem różnica jest w oświetleniu. O ile wcześniej był to środek dnia, wiadomo ostre cienie i inne miejsce słońca na niebie to w nowych mamy wieczór dlatego zamglone powietrze oraz miękkie cienie. Sciema nie ściema kilka newsów poniżej jest gameplay z PS4 który zachwyca. I co by nie napisać nic ładniejszego nawet na PC nie powstało do tej pory.
Poziom: 34
thedrw ★ do artattak dodano: 13.03.2014, 15:46
sam siebie oszukujesz :P
Mistrz [83.27.***.***] dodano: 13.03.2014, 15:28
Ja tam widzę poprawę.
Poziom: 34
thedrw ★ do Mistrz dodano: 13.03.2014, 15:46
zazdroszczę :D
Poziom: 27
Kenway dodano: 13.03.2014, 15:16
Spokojnie, to po prostu inna pora dnia. Promienie słoneczne inaczej padają na otoczenie, stąd odmienne cieniowanie. Akurat w tym przypadku wstrzymałbym się do premiery z osądem - chociaż nawet jeśli rzeczywiście jest downgrade, to nie zdziwi mnie to za bardzo. PS4 demonem wydajności nie jest, kompromisy to normalna sprawa w takim wypadku.
Poziom: 70
Iron ★ do Kenway dodano: 13.03.2014, 15:22
Jak dla mnie to coś więcej niż pora dnia, ale ciężko oceniać po screenach.

Wygląda to tak jakby screeny wcześniejsze były w zdecydowanie wyższej rozdzielczości.

Trzeba samemu sprawdzić i porównać w ruchu, bo sugerowanie się zdjęciami w przypadku gier to już przesada... Edytowano 2 razy. Ostatnio: 13.03.2014, 15:39
Poziom: 27
Kenway do Kenway dodano: 13.03.2014, 15:26
Dodam, że jeśli już kogoś winić, to tylko tępą masówkę, która chciała konsoli za 399$. To absolutnie nie jest próg do składania sprzętów, tym bardziej takich, które mają wyznaczać "growe" standardy przez kilka lat. Musieli zademonstrować kłamstwem, że jest jakiś postęp, bo w innym wypadku nikt nawet by kijem nie tknął PS4.

Jeśli oprawa Second Son to ściema, to tylko jedna z wielu, radzę przywyknąć lub złożyć mocnego PC.
Poziom: 51
mastahluc do Kenway dodano: 13.03.2014, 15:50
Na mocnym PC nie zagram w ten tytuł także na nic mi składanie.
Poziom: 21
Krwisty dodano: 13.03.2014, 15:54
Najlepsze jest to że i tak większość osób kupi ten tytuł, bo w danym momencie i tak nic lepszego nie ma na PS4.
Poziom: 17
rafcio007 dodano: 13.03.2014, 16:01
ja przepraszam ale jaka ilość detali? jedna naszywka więcej na kurtce? Patrzmy obiektywnie, gołym okiem widać, ze jest troche gorzej niż na E3 niestety
Poziom: 44
bartolomeo23 dodano: 13.03.2014, 16:03
A wy nie widzicie że oni nie tylko coś pogorszyli ale i polepszyli? zabrali cos ale dali coś nowego np.więcej detali i większy zasięg dorysowywania sie obiektów.. odrazu to zauważyłem. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 13.03.2014, 16:05
Poziom: 52
emas dodano: 13.03.2014, 16:05
Najpierw Dark Souls II na current-genach, a na next-genach Watch_Dogs i nowy inFamous, okazują się brzydsze niż pokazywano wcześniej. Ja na grafikę tak mocno nacisku nie kładę, ale to co widzę mnie przeraża i smuci. Szczególnie w przypadku Second Son, który wyglądał cudnie - oświetlenie i szczegółowa grafika, a teraz wygląda dużo gorzej.
Poziom: 23
byku00 dodano: 13.03.2014, 16:09
Połowa z tutaj obecnych dwa newsy niżej na widok gameplayu mało nie sikała po nogach a teraz wszyscy jak jeden mąż jadą że są oszukani... Jak to, przecież premiera za tydzień więc jeszcze nie wydaliście kasy więc nikt was nie oszukał, nie podoba się to nie kupuj. Dla mnie to wygląda tak: w wersji 2013 pora dnia to południe a 2014 wieczór dla tego oświetlenie pada bardziej płasko i jest mniej cieni, do tego wersja 2014 ma więcej detali i to widać. Mi to śmierdzi prowokacją.
Poziom: 30
Sevchenko_kz3 dodano: 13.03.2014, 16:21
No to są chyba jakieś jaja.
Aż chyba pre-order anuluję,nie lubię gdy ktoś mi wciska kit.
I tak wygląda bardzo dobrze ale różnice widać gołym okiem i nie są one bardzo małe.
Już mogli dowalić 900 p ale zostawić wszystkie cienie,oświetlenie,jakość twarzy,ubrania i otoczenia.

Widzę że nowy trend w branży się pojawia,najpierw dodatki na płycie i zapowiadanie jakiegokolwiek DLC przed premierą a teraz jeszcze wciskanie ludziom kitu jak to ich gra nie wygląda pięknie.

Jakoś wcześniej aż tak tego nie zauważałem,dobrze że po Watch Dogs czujność wzrosła i prawie każda nowa gra przy premierze jest sprawdzana,może to trochę opanuję sytuację.

Chyba poczekam aż stanieję,miałem ochotę na nowego Infamous ale takie akcje strasznie mnie ostatnio denerwują. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 16:21
Poziom: 55
Alexy78 ★ dodano: 13.03.2014, 16:21
Niestety, jest słabiej. Tekstury, ale przede wszystkim cienie i nie podobający mi się filtr :(
Pogram zobaczę czy nadal będą podstawy zachwycać się grafiką. I tak jest ok, ale smutne wnioski są takie, że każdy "kantuje".
Wiem, że na różnych etapach, gra przybiera różny wygląd, ale równie dobrze mogłaby być to tendencja poprawiająca jakość, a ponieważ jest na odwrót widać, że marketing osiąga granice przyzwoitości bądź je przekracza. :/
Poziom: 39
dajpanrubla dodano: 13.03.2014, 16:22
Obecnie wygląda to trochę słabiej, zastanawiające. Mi bardziej podobał się wcześniejszy wygląd gry. Co nowa gra to wygląda jakby przy zapowiedziach twórcy liczyli jednak na więcej mocy obliczeniowej nowych konsol. Peszek.
Poziom: 44
Hantos980 dodano: 13.03.2014, 14:39
Niestety znowu na naszą niekorzyść.Jak tak dalej będą robić to się w końcu sporo osób zbuntuje
Poziom: 31
intervigilium do Hantos980 dodano: 13.03.2014, 16:22
Kto się zbuntuje i co zrobi? Przy DLC też się buntowali, a interes kwitnie. Nic się nie stanie, bo kto chciał zagrać i tak zagra.
Poziom: 33
Mordimer dodano: 13.03.2014, 16:25
Różnice widać ale ...

czy dualshockersów pogięło by robić screenshooty z klipów w dwóch różnych rozdziałkach i pewnie z dwoma różnymi bitratami, a potem je porównywać ?

Animowany gif na którym widać ziarnka piasku a raczej kamienie zamiast tekstur jest już szczytem przesady.

Póki jutjub nie zostanie zlany gameplayami nie ma co porównywać i bić piany,
Poziom: 43
BlondSpaceBoro dodano: 13.03.2014, 14:39
Ale jaja, wszyscy kłamią :(
Poziom: 31
intervigilium do BlondSpaceBoro dodano: 13.03.2014, 16:26
To zawsze było i zawsze będzie. Nie tyle kłamią, co pokazują prace nieukończone. Efekty graficzne, które dobrze wyglądają w jednym momencie gry, w innym mogą sprawiać problemy i powodować spore spadki animacji. Wszystko podlega optymalizacji.
Poziom: 19
Ariel dodano: 13.03.2014, 16:33
Gra nie wygląda moim zdaniem gorzej tylko wpływ na to ma zmiana pory dnia na filmiku...Na E3 widać ostre białe światło koło południa które daje efekt szczegółowości ubrań oraz więcej cieni...

Natomiast nowy film jest nagrany prawdopodobnie o poranku lub mocnym zachodzie słońca (choćby 4 para zdjęć ukazuje zamiast niebieskiego nieba i gór ich różowe odpowiedniki) więc i cieniowanie jest inne i dużo słąbsze oraz w cieniu nie widać tak szczegółowości ubrań...

Ja jestem dobrej myśli :)
Poziom: 15
Marrotto dodano: 13.03.2014, 16:37
Wygląda to tak jakby nextgenowe konsole nie do końca radziły sobie z tym z czym miały sobie radzić, i powoli zaczynamy widzieć tego efekty, a to ogólnie trochę wielka wtopa :/
Poziom: 23
typfon dodano: 13.03.2014, 16:41
Szanownemu Panu redaktorowi polecam zakup okularów skoro on nie widzi czy gra się zmieniła na lepsze czy na gorsze ...
Poziom: 20
Rabin dodano: 13.03.2014, 16:42
To już są jakieś jaja! Ostatnio począwszy od BF4 strach kupować grę w preorderze. Jak nie pojawiają się błędy i bugi to grafika jest nie taka jak obiecywali deweloperzy. Nie dziwił bym się wcale gdy by ten tytuł był tylko na PS4, ale w tym wypadku jestem rozczarowany. Z resztą zobaczymy jak to tak naprawdę będzie po premierze.
Poziom: 54
Dario123 dodano: 13.03.2014, 14:51
To, że gra zmienia się w trakcie tworzenie nie jest żadnym odkryciem. Ale tu ewidentnie widać, że grafika się różni, niestety na niekorzyść. To już jest mocno niepoważne. Po cholerę naginać obraz rzeczywistości?
Poziom: 24
dr_zgon do Dario123 dodano: 13.03.2014, 16:33
Dla pieniędzy!
Poziom: 26
skl69 do Dario123 dodano: 13.03.2014, 16:48
Jest jeszcze taka możliwość, że podczas E3 2013 gra siedziała jeszcze w ciemnej d... becie i została sztucznie podrasowana, aby nie reklamować tytułu wersją roboczą. A później się okazało, że ten poziom jest jednak trudny do osiągnięcia w wersji ostatecznej.
Poziom: 28
Revenge dodano: 13.03.2014, 16:57
Oszustwo to jedna rzecz, ale druga sprawa, że chyba większość graczy to młodziaki co to tylko na grafikę patrzą, reszta jest nieważna. Gra nadal daje radę. Feeling z gry i tak pozostaje ten sam. Zmiana sposobu cieniowania i kilku elementów oświetlenia i ludzie już nie chcą zagrać. WTF?! Gdzie ja żyję.
Poziom: 48
kristoffer1979 dodano: 13.03.2014, 16:59
Mam pytanie do osób, które się tutaj wypowiadają, trochę się kompromitując, czyli 90% z Was. Dlaczego ferujecie wyroki na podstawie kilku marnej jakości screenów? Nie lepiej popatrzeć na wysokiej jakości filmy z gry? Przecież tych jest bardzo dużo i na filmach gra wygląda pięknie. Każdy kto miał z nią styczność twierdzi, że gra wygląda fantastycznie. Ludzie ogarnijcie się trochę! Niektórzy nawet piszą tutaj, że screeny wyglądają jak z PS3. Rozumiem, że głupota nie boli ale bez przesady.
Poziom: 26
Distant_Approach dodano: 13.03.2014, 17:00
Bo to pierwszy raz...

Osobiście sama paleta kolorów z E3 mi się bardziej podoba, ale nie istotne, prócz tego że znowu nas w konia oficjalnie robią.
Poziom: 51
Viqing dodano: 13.03.2014, 14:42
To już się jakaś plaga robi.
Poziom: 23
Plugawy Luka do Viqing dodano: 13.03.2014, 17:00
To jest EX przecież... Nie no to jest chore po prostu, z każdym następnym newsem cieszę się, że ni kupiłem PS4. I jednak będę inwestował w mojego PC dalej.
Poziom: 36
ireniqs dodano: 13.03.2014, 17:00
Zgadzam się w 100%. Kłamstwo i oszukiwanie towarzyszy tej branży od długiego czasu, a ludzie dopiero teraz zaczynają zwracać na to uwagę... Kilka porównań i nagle: "och, jacy to oni wszyscy źli i jak nas robią w bambuko!". Naprawdę trzeba być ślepym i głupim (strasznie głupim) żeby wierzyć wszystkim trailerom, twórcom, zajawkom i ogólnie temu całemu "hajpowi"... I nie chodzi mi tutaj tylko o obecne konsole, ale i poprzednie (DS2 się kłania).
Poziom: 36
ireniqs do ireniqs dodano: 13.03.2014, 17:02
Odpowiedź do użytkownika Giovanne. (System komentarzy na tej stronie ssie).
Poziom: 50
CESARZ987655 dodano: 13.03.2014, 17:05
To że rzeczy pokazywane na targach wyglądają łaniej niż produkt ostateczny to nie jest żadna nowość,ale różnice są i to naprawdę spore,wymieniać można by naprawdę długo.
Niektóre elementy głównego bohatera wyglądają nico lepiej,ale przy reszcie to niema najmniejszego znaczenia skoro przez większość czasu gry oglądamy jego plecy.
spox [91.224.***.***] dodano: 13.03.2014, 17:08
Przecież są gameplaye już w sieci i o żadnej degradacji grafiki niema mowy.
Cała scena jest przerobiona, obecnie mamy pochmurny dzień zamiast słoneczka. A wy z pianą na pysku piszecie o słabszym oświetleniu :D
greg [83.29.***.***] dodano: 13.03.2014, 17:09
Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że ta druga postać wygląda jak HIV.
Poziom: 32
Sowarh dodano: 13.03.2014, 17:09
Tylko narzekania , ileż można płakać. . . Każdy widział grę w ruchu (gameplay) i był zajebisty więc dajcie spokój z tym użalaniem się. Jest dobrze - to dopiero początek tej generacji , trochę więcej wiary.
Poziom: 48
lucjan dodano: 13.03.2014, 17:10
Popełniłem błąd przesiadając się na PS4...Sprzedałem PS3 a powinienem X360 ,kupiłem PS4 a powinienem XONE.
Wszystko na opak;-)
Jedyne "pocieszenie" dla mnie to to że ta seria w ogóle mnie nie interesuje choć z braku laku może bym kupił...
Poziom: 44
Karate_koks dodano: 13.03.2014, 15:10
A mówiłem w czerwcu, że ładne CGI pokazało Sony to nikt nie wierzył:)
Poziom: 24
peh do Karate_koks dodano: 13.03.2014, 15:20
Nie było żadnego CGI, moment jak delsin leci w powietrzu i spada robiąć zadyme to rzeczywisty gameplay, sekwencja która można uruchomić w podobnie do QTE.
Poziom: 44
Karate_koks do peh dodano: 13.03.2014, 15:46
Było było.
Poziom: 24
peh do Karate_koks dodano: 13.03.2014, 17:13
Ta co Ty bredzisz, ostatnio wyciekł gameplay z ruskimi napisami i osoba grajaca w pewnym momencie wbiła ta sekwencje QTE i było tak jak na pokazie E3. Jak nie wiesz dokładnie to nie opowiadaj bajek.
Poziom: 42
MasterPro2013 dodano: 13.03.2014, 17:14
Hahaha. Przecież gołym okiem widać że grafa jest gorsza. Ciekawe czy w ogóle będzie 1080p?
Poziom: 60
Sycho141 ★ dodano: 13.03.2014, 17:19
Czy Sony nie mogłoby chociaż raz pokazać gry, jaka wygląda na prawdę, a nie upiększać screeny? Serio, jedyne gry, które wyglądały tak, jak je zapowiedziano, to podajże LittleBig Planet i Ratchet & Clank...
Poziom: 43
Maestro12 dodano: 13.03.2014, 15:14
Najgorsze jest to, że to gra tylko na next gena. Na razie tylko zawodzi ta generacja.
Poziom: 36
VroO do Maestro12 dodano: 13.03.2014, 17:35
Dokładnie. Po multiplatformowych tytułach można spodziewać się fuszery, ale weterani exów na swojej platformie powinni windować poprzeczkę.
Poziom: 29
keyholestyle dodano: 13.03.2014, 17:43
to już 3 news o tym temacie wszystko zaczęło się przez watch dogs teraz będziemy tak cały czas? już szczerze mówiąc rzygam tym
Poziom: 32
Cobra_choke dodano: 13.03.2014, 18:16
Niezłe walenie w chuja :/ widać, że w przemyśle growym mimo podobno ogromnych obrotów jest źle, skoro muszą czarować graczy i to na taką skalę. Ostatnio jest tego troszkę za dużo. Kiedyś tego nie było.
Poziom: 27
Wypij dodano: 13.03.2014, 14:49
W całej sytuacji najśmieszniejsze jest to, że żaden redaktorów nic w tej sprawie nie robi, nie ma żadnego szumu i każdy sobie może ściemniać ile chce...

Do bierności ludzi już się przyzwyczaiłem, ale zawodowo zajmujący się tematem powinni wreszcie dać do zrozumienia komu trzeba, że wszystko w nadmiarze szkodzi...

Nie chodzi o to jaka jest grafika. Chodzi o jawne oszukiwanie, sprzedaż czegoś co nie wygląd tak jak nam obiecywano...

Poziom: 50
kubbu do Wypij dodano: 13.03.2014, 14:53
Gdy przypominam sobie, że "dziennikarze" growi na ostatniej konfie Sony na E3 reagowali jak rozhisteryzowane nastolatki, nie dziwi mnie ten brak reakcji kompletnie. Gejm dżurnalizm, nie spodziewaj się po nim wiele.
Poziom: 26
Konrad Adamczewski do kubbu dodano: 13.03.2014, 18:23
Chłopcze, po pierwsze, nie widziałeś jeszcze gry na oczy, a już wiesz, że źle wygląda. Otóż nie wygląda na pewno tak słabo, jak na obrazkach powyżej, nie wygląda też tak dobrze, jak rzekomo wyglądała wcześniej. Dwa - załóżmy, że napiszę o tym w recenzji i myślisz, że co do da? Centrala Sony przeprosi na łamach PE i obieca poprawę? Da gówno za przeproszeniem. Może zatem obniżę ocenę na przykładowo 5? Bo przecież nas oszukują prawda? Tylko co, jeśli Second Son okaże się fajną grą, która i tak będzie wyglądac bardzo porządnie? Wtedy ocena będzie krzywdząca. Więc najpierw zastanów się, czy oskarżenia, którymi rzucasz, mają jakikolwiek sens, bo zaraz zasugerujesz, że w ogóle to recenzja jest wykupiona, a my wszyscy dostaliśmy od Sony po samochodzie.

Zresztą co robic w tej sprawie? Każdy średnio kumaty szympans wie, że materiały promocyjne trzeba traktowac z przymrużeniem oka, a teraz ludzie podnoszą larum, że gra nie wygląda tak jak miała wyglądac. Ludzie, dziś dowiedzieliście się o bullshotach? Przecież problem znany jest od dawna i był wiele razy piętnowany. Edytowano 3 razy. Ostatnio: 14.03.2014, 00:28
Poziom: 32
rodzer dodano: 13.03.2014, 18:25
Niedawno Infamous pobil rekord w preorderach, ciekawe czy ludzie nie zaczna wycofywac swoich preorderow.
Poziom: 47
Proboszcz777 dodano: 13.03.2014, 14:42
Tym newsem to akurat Ameryki nie odkryli. To nienaturalne, by wygląd gry w przeciągu roku produkcji nie zmienił się co do joty. Przez tyle czasu na pewno wszystkie elementy świata przechodziły ostre optymalizacje, co wpłynęło na bank na geometrię i wygląd od strony technicznej. Z kolei jeżeli chodzi o generalny wydźwięk gry, to na pewno dużo mieli do powiedzenia designerzy i osoby tworzące tekstury oraz shadery - samą paletą barw można często diametralnie zmienić odbiór gry.
Poziom: 34
thedrw ★ do Proboszcz777 dodano: 13.03.2014, 18:40
zmieniać się mógł, ale dlaczego na gorsze? ;)
Poziom: 40
Tango dodano: 13.03.2014, 15:07
Pojechali po bandzie ostro, ale jest 1080p! Nie lepiej było jebnac 900p i nie ciąć cieni, oświetlenia itd? Pytanie teraz czy gra utrzyma stałe 30fps. Grę i tak biorę ale niesmak pozostaje.
Poziom: 39
ambr0ktn do Tango dodano: 13.03.2014, 15:09
Czytałem, ze z frameratem nie ma problemów. Podobno zastanawiali się nawet czy nie odblokować klatek bo gra niby wyciąga 60 ale z dropami do 30. Dlatego jednak zdecydowali się na lock.
Poziom: 44
Augustus"ColeTrain"Cole do Tango dodano: 13.03.2014, 15:12
Bez jaj zamiast na tej rozdiałce powinni się skupić na innych aspektach graficznych.
Poziom: 40
Tango do ambr0ktn dodano: 13.03.2014, 15:21
No to git :)
Poziom: 40
Tango do Augustus"ColeTrain"Cole dodano: 13.03.2014, 15:23
Tez tak uważam.
Poziom: 36
VroO do Augustus"ColeTrain"Cole dodano: 13.03.2014, 17:40
Ja to samo, rozdziałka mnie nie grzeje, zwłaszcza, że mam telewizor HD ready, a liczba klatek satysfakcjonuje mnie w liczbie 30-tu. Wolę więcej detali, lepszy AA i większe lokacje bez loadingów
koala [83.4.***.***] do Tango dodano: 13.03.2014, 18:41
Pupa, od lat gram na PC w 1080p i różnicę w rozdzielczości widzę gołym okiem. Zdecydowanie wolę troszkę gorszą grafę i 1080p niż jakieś pół-rozdziałki. To była stara generacja, teraz czas na te 1080p w końcu. Mam TV 1080p i wszystko w niższej rozdzielczości wygląda jak rozmazana pupa. Grając we wszystkie Gyrosy wojny czy Bogowojny na konsolach jedna rzecz mnie uwierała najbardziej - rozmyte krawędzie będące następstwem upscalowania. Teraz rozważam nawet zakup monitora 720p do starych konsol, żeby tylko było w natywnej i bez rozciągania.

Bardzo mnie to irytuje, zdecydowanie bardziej niż brak cieni czy lekko gorsze tekstury. Z resztą ciężko porównywać oświetlenie, bo wygląda na to, że scena obecnie ma miejsce o innej porze dnia, stąd brak cieni. Na innych wściekniętych filmikach widać, że cienie są, tam gdzie być powinny i wyglądają co najmniej tak dobrze, jak w wersji E3.
Poziom: 41
TheDarkOnePL dodano: 13.03.2014, 18:49
Kantują ludzi jak zawsze, ważne żeby efekt koncowy też robił wrażenie
Poziom: 40
ico72 dodano: 13.03.2014, 19:05
Teraz wygląda gorzej niż na E3
Poziom: 15
pawel22 dodano: 13.03.2014, 14:55
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 50
Adrian Kotowski do pawel22 dodano: 13.03.2014, 15:09
Kolego, Ty jesteś zdrowy w ogóle? Bo fanbojstwo to chyba raczej choroba, prawda?
Poziom: 34
thedrw ★ do Adrian Kotowski dodano: 13.03.2014, 15:10
fanbojstwo nie, ale głupota to jak najbardziej :D
Poziom: 44
Augustus"ColeTrain"Cole do Adrian Kotowski dodano: 13.03.2014, 15:14
To styl życia.
Poziom: 43
BlondSpaceBoro do thedrw ★ dodano: 13.03.2014, 15:22
Najśmieszniejsze jest to, że kolega przekopiował jakąś wypowiedź, która nie wiadomo do czego się odnosi. Jeśli to twórcy gry tłumaczą się ze swego dzieła to dlaczego oskarża Microsoft?
Poziom: 43
BlondSpaceBoro do dodano: 13.03.2014, 15:23
Chłopcze idź się przewietrz, bo synapsy ci się zakurzyły i się przepalają.
Poziom: 43
SteveO PL do dodano: 13.03.2014, 15:24
Proponuję bana, a na ulicy to cię mama z okna woła na obiad...
Poziom: 70
Iron ★ do dodano: 13.03.2014, 15:25
Starczy tego, masz bana. Wypad.
Poziom: 28
EviL WithiN do SteveO PL dodano: 13.03.2014, 15:25
Taaa pewnie taki kozak ze spuszczonym wzrokiem na ulicy... internetowy napinacz....
Poziom: 34
thedrw ★ do BlondSpaceBoro dodano: 13.03.2014, 15:48
jak to dlaczego - wina Tuska! ;)
Poziom: 30
Germanos do Adrian Kotowski dodano: 13.03.2014, 19:07
Ja siebie fanem/fanboyem nazywam i czuje się świetnie :)
Poziom: 33
alexandrus dodano: 13.03.2014, 14:58
Jeden pierdolony fałsz i obłuda. Tyle można powiedzieć o dzisiejszej branży gier wideo.
Poziom: 26
Mr.Bad Guy do alexandrus dodano: 13.03.2014, 19:35
Cos mi się wydaje zerok2013 będziemy wspominac jako rok obłudy,obiecanek, niespełnionych obietnic , i naciągactwa....krótko ...Pechowy 2013 Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 19:38
Poziom: 70
Iron ★ dodano: 13.03.2014, 15:16
Pierwsze co rzuca się w oczy to rozdzielczość, jakość tekstur i dynamiczne oświetlenie. Nie ma to jak zrobić ludziom zajawkę na jakość której nie uświadczą. Rozumiem, że to kompromis po burzy w internetach o Full HD 60fpsów.
Jednak dlaczego nie ma kontroli jakość dla deweloperów? Dlaczego twórcy mogą sobie wszystko bezkarnie zmieniać? Obecnie klienci stali się tylko krowami do dojenia, nie mam parcia na grafikę, ale po co pokazywać coś co nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości, to przecież jawne oszustwo.

Czyżby deweloperzy przeliczyli się z mocą next genów?
Ta generacja będzie usłana narzekaniami i niespełnionymi oczekiwaniami...
Poziom: 64
BR78 do Iron ★ dodano: 13.03.2014, 16:08
Dlatego zostaję przy wysłużonej PS3 jeszcze co najmniej rok jak nie dłużej (z ciekawości może odpalę coś na PS4 ("Wiedźmin", ale to w 2015 :))
Poziom: 52
emas do BR78 dodano: 13.03.2014, 16:14
To samo u mnie. Nextgen dopiero na 2015 ;)
Poziom: 64
BR78 do emas dodano: 13.03.2014, 16:20
Patrząc na obecny rynek to w sumie nie ma sensu brać nextgena Sony na dzień dzisiejszy, konkretne exy można policzyć na palcach jednej dłoni, a i większość gier wychodzi równolegle na PS3/PS4 z niewielką różnicą w grafie, a że na grafę nie patrzę krytycznie bo i różnice w obu generacjach na dzień dzisiejszy są kosmetyczne (jakby nie porównywać :)) to jeszcze niejednym nadchodzącym tytułem nakarmię swoją oddaną 5-letnią "czarnulę" ;))
Poziom: 45
Giovanne do Iron ★ dodano: 13.03.2014, 16:28
Obecnie? Uważasz, że jak przez ponad połowę poprzedniej generacji wszystkie multiplatformy były reklamowane gameplayem z PC to było OK? Dawali dla porównania jakiś krótki fragment z konsol który wypadał najkorzystniej i ludzie się cieszyli, że nie jest źle. Przestańcie robić mity.
Poziom: 30
Szkopek do BR78 dodano: 13.03.2014, 17:13
Ja również nie zamierzam zmieniać na chwilę obecną sprzętu, mam sporo gier do nadrobienia i to jest najlepszy na to czas, szczególnie, że ceny i Plus tak pozytywnie zaskakują, tylko grać i czekać na rozwnięcie skrzydeł PS4:-)
Poziom: 19
Ziku do Iron ★ dodano: 13.03.2014, 17:14
"Przeliczyli się z mocą next genów" - szczerze wątpię. Dla mnie sprawa jest prosta - deweloperzy zostali rozpieszczeni przez ciągle prześcigające się firmy (Intel,Nvidia,AMD) dostarczające podstawowe komponenty - procki, grafy. Przyzwyczajeni do niebotycznych mocy jakie ma do zaoferowania np Titan od Nvidii nie mają chęci bawić w optymalizacje a działanie takie jak teraz jesteśmy w stanie zaobserwować wynika tylko i wyłącznie z ich lenistwa. GTA 5 na 512 mb ram wyglądało już na prawdę nieźle... Mając 8GB GDDR5 współdzielonej pamięci pomiędzy GPU i CPU a do tego wielokrotnie mocniejsze GPU niż w past genach robić gry "nextgenowe" wyglądające jak W_D na ostatnim gameplayu czy też teraz cięcia w Infamousie to kpina. Mam nadzieję że studio w które naprawdę wierze - ND pokaże w najnowszym Uncharted naprawdę zajebistą grafike i zamknie usta developerom którzy mają za każdym razem tak samo idiotyczne wymówki. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 17:17
Poziom: 70
Iron ★ do Giovanne dodano: 13.03.2014, 17:21
Oj tam czepiasz się, wiem co masz na myśli po prostu chciałem trochę pojechać tą sytuację, która - masz rację - nie jest niczym nowym, nie robię sensacji. Toć to oczywista oczywistość. Chciałbym tylko, by deweloperzy bardziej się przykładali do swoich gier, a gracze byli bardziej otwarci na nowe IP i świeże pomysły. Choć i tak wiadomo, że wszystko w temacie gier kręci się w okół mamony. Osobiście mogę nie mieć nawet FXAA w grach jeśli tylko te gry będą naprawdę ciekawe i robione z pasją, wiesz o co mi chodzi? Mam dosyć kotletów...

ps. dzięki za minusa, będzie do kolekcji :) Edytowano 2 razy. Ostatnio: 13.03.2014, 17:39
Poziom: 50
Adrian Kotowski do Ziku dodano: 13.03.2014, 17:33
Twoja teoria miałaby sens, gdyby PC był wiodącą platformą dla wszystkich gier. Niestety nie jest.
Poziom: 19
Ziku do Adrian Kotowski dodano: 13.03.2014, 19:45
Biorąc pod uwagę że W_D (Infamous jest duża szansa że też) powstawał dużo wcześniej niż wydano PS4 (2009r bodaj zaczeli gierke robic) i sami wspomnieli o tym że na e3 2012 pokazali gre na wymaksowanym PC to można zakładać że od podstaw gre tworzyli pod PC a potem optymalizowali pod next geny. Pamiętajmy że to pierwszy raz w historii gdzie obydwie konsole są tak podobne do PC. W mojej opinii może to być o tyle nieciekawie że gry multiplatformowe które są wydawane również na PC (min W_D) będą tworzone pod PC a potem optymalizowane pod nasze konsole a "komputerowa" architektura naszych maszynek podstawia im ten pomysł na talerzu. Tak jak wcześniej wspomniałem moim zdaniem ratunkiem dla nas będą naprawdę zajebiście wykonane EX'y które pokażą prawdziwy potencjał zamkniętego środowiska i utną durne tłumaczenia producentów typu Ubi, EA od multiplatform.
Poziom: 50
Adrian Kotowski do Ziku dodano: 13.03.2014, 19:58
Wiesz, nie było takiego pokazu, który nie byłby na mocnym kompie, ale co z tego wynika? Co więcej, pecetowa architektura powinna być raczej zaletą, a nie żadną wadą, bo x86 programiści już od dawien dawna znają. Mi chodzi o tekst o rozpieszczeniu developerów przez ciągły pościg Intela, Nvidii i AMD, który ma się nijak do sytuacji na rynku. Bo na PC nie tworzy się gier pod najmocniejszy sprzęt, a zwykle na ten średni lub słaby. Ilość osób, które może pozwolić sobie na tytana jest minimalna. Dlatego też nikt gier pod taką kartę nie optymalizuje skupiając się na średniej półce. A średnia półka zawitała do konsol, razem z procesorem-crapem.
Wspominasz o Infamous - gra nie wychodzi na PC, a developer ją tworzący ma z tą platformą niewiele wspólnego, więc też nigdy nie był "rozpieszczany".
Co do exów - one zawsze pokazywały jakąś tam moc, ale na początku nowej generacji nie bardzo ją widać. To jest problem.
Poziom: 45
funnyluke dodano: 13.03.2014, 20:04
Trailer z E3 w 2013 prezentował filmik renderowany, natomiast trailer w 2014 pewnie stan na rok 2013 xD

Czyżby kolejny news mający na celu upokorzenie next-genów???
Poziom: 51
Maxxx dodano: 13.03.2014, 20:10
Oby całość wyglądała zajebiście. Grając nie mam czasu na oglądanie takich szczegółów. Z osądem poczekam do premiery. Co nie zmienia faktu że to jest PORAŻKA. Gry powinny wyglądać lepiej niż 2 lata temu, Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 20:13
Poziom: 25
Azazel_PL dodano: 13.03.2014, 20:18
Przecież to są fragmenty z gry zaprezentowane w 2 różnych porach dnia. Ta z E3 2013 wyraźnie jest z przedpołudnia, cienie są głębokie, długie i padają z góry. Ta z marca 2014 jest z pory przed wieczorem, prawdopodobnie przy zachodzie słońca, cienie są miękkie i padają lekko z dołu a całość jest zblurowana, nawet niebo ma różowo fioletowy ton. Tania sensacja, nic więcej.
Poziom: 30
RaferoForever dodano: 13.03.2014, 20:20
Żenada! Czekam na tłumaczenie typu: "Gra była tworzona na last geny" jak w przypadku Watch_Dogs.
Poziom: 21
kazuyoshi dodano: 13.03.2014, 21:00
przełączenie w telewizorze z zimnego na ciepłe, też robi różnice -- ludzie ogarnijcie się, gra nadal wygląda pięknie i w pytę klimatycznie.
ps: film z lutego 2014 http://www.youtu(...)TwOWAVoY gówno nie kastracja, gra wygląda równie pięknie, jak trailer z E3 13 Edytowano 1 raz. Ostatnio: 13.03.2014, 21:08
Kriss [85.202.***.***] dodano: 13.03.2014, 21:21
Jakby nie patrzeć na to widać gołym okiem różnice. O ile na małych obrazkach nie widać to po kliknięciu w powiększone screeny różnica jest już dużo większa. Pierwsze to tekstury są w niższej rozdzielczości i mają mniej szczegółów niż starsza wersja, do tego ogólna lepsza ostrość obrazu i bardziej realne oświetlenie i cienie. W wersji ostatecznej większość cieniowania jakby usunięte a twarze postaci są przez to mniej realistyczne i bardziej plastikowe. Kolejna sprawa gorszy anty alliasing też rzuca się w oczy chociażby poszarpane krawędzie ubrania widoczne na niektórych ujęciach w starej wersji wszystko jest ostre i szczegółowe. Różnice nie są wielkie ale mimo to widoczne i jak dla mnie to dość sporo okroili w grafice. W grze nie uświadczymy tego bo nikt nie będzie "lizał" ścian by patrzeć na każda teksturę w końcu to gra akcji co nie zmienia faktu że została z lekka wykastrowana. Szkoda bo w końcu to tytuł ekskluzywny i powinien prezentować najwyższy poziom. Zaczynam teraz się zastanawiać jak będzie z resztą gier? skoro Watch Dogs nie będzie takie jak pokazywano ani Infamous nowy nie jest to czy można ufać innym deweloperom co do jakości produktu końcowego. Teraz już nic mnie nie zdziwi. Trochę smutno mi robi się bo liczyłem że ta generacja wniesie odrobinę świeżości i innowacji a jak na razie widzę PS4 nic nowego nie oferuje.
ccv83b [89.68.***.***] dodano: 13.03.2014, 21:21
wydaje mi sie paradoksalnie to sami gracze sa sobie winni a dokladniej ta silna i jakos tam dominujaca w mediach growych na forach itd. czesc tzwn. "pogromców benchmarków, która mocno sie uaktywnila po ujawnieniu parametrów nowych konsol. W efekcie tworcy wiedza ze pokazanie czegokolwiek co odstaje od graficznych standardów pc bedzie od razu zmieszane z błotem. Teraz okazuje sie ze gameplay,historia itd. sa drugoplanowe a najwazniejsza cecha gry to rozdzelczosc + ilość FPS. te dwie ostatnie cechy beda głownie komentowane.

Gdyby ciężar był nastawiony na fabułe.gameplay + dzieki nowym konsolom lepsze tekstury to ok wydawcy pokazywali by GRĘ a nie technologiczne dema które od razu porównywane być musza z tym co da sie zrobic na PC z zasilaczem 700W
Poziom: 32
AVErsiv dodano: 13.03.2014, 15:51
hmm , ciekawe na nowszych screenach jest więcej detali , więcej elementów scenerii . jak by któryś z was popatrzył się na screeny zamiast pisać o oszustwach zaraz po przeczytaniu połowy tytułu neewsa to myślę że by zobaczył różnice
Poziom: 34
darederu do AVErsiv dodano: 13.03.2014, 15:58
Tez nie ogarniam o co ten hejt. Na pierwszy rzut oka widać że źródło światła jest gdzie indziej a przy okazji ilość detali jest większa.
Poziom: 34
Makun do AVErsiv dodano: 13.03.2014, 16:02
No właśnie, nie widzę tu cięć w grafice tylko zmienione oświetlenie. Wcale nie jest powiedziane że gdyby w tej scenie nie zwiększyli nasilenia światła to gra nie wyglądała by tak samo. W wersji 2014 jest więcej detali, przynajmniej na większości zdjęć.

Medialny szum z dupy. Kto wie czy screeny nie są specjalnie bullowane.
Poziom: 30
Germanos do AVErsiv dodano: 13.03.2014, 16:56
Znawcą w tematach nie jestem, ale na pierwszy rzut oka, też mi się tak wydawało. Pytanie czy oświetlenie specjalnie nie zostało ustawione w inny sposób, żeby ukryć niedoróbki...ale to już teorie spiskowe :)
Poziom: 44
bartolomeo23 do AVErsiv dodano: 13.03.2014, 20:31
dokładnie o tym pisałem.. i nie wiem czy nikt nie widzi że grafika jest jednocześnie gorsza jak i lepsza??
Poziom: 30
Germanos do bartolomeo23 dodano: 13.03.2014, 21:21
Wiesz co to tak jakbyś próbował powiedzieć, że coś wygląda ładniej i brzydziej (murowany liść od kobiety) :P Nie mówię, że nie masz racji, w pewnym sensie masz, ale źle to ująłeś :)
Poziom: 30
Germanos do bartolomeo23 dodano: 13.03.2014, 21:24
Pewnym będę dopiero po zobaczeniu tego na własne oczy, ale wydaje mi się, że po prostu zmieniło się oświetlenie i sceneria lekko. Nie ma apokalipsy, co najwyżej wiosenne porządki.
Poziom: 48
kristoffer1979 do AVErsiv dodano: 13.03.2014, 21:30
Za całe szambo, które leje się w komentarzach odpowiada jedna osoba, Roger Żochowski. Zawsze broniłem tutaj redaktorów, nawet kiedy lał się na nich hejt np za drobne wpadki, ale teraz nie jestem w stanie. Ten news to kompromitacja. Redakcja Dualshockers zrobiła proste i niewinne porównanie. Nawet wyraznie zaznaczyli, że niektóre scenki wyglądają "inaczej" A nie "lepiej lub gorzej" . I tylko tyle, a autor tego newsa już w pierwszym zdaniu pisząc "Po Watch Dogs i Dark Souls II..." wyraża pogląd, wręcz narzuca nam, że mamy do czynienia z oszustwem. Smutne jest to jak wielu czytelników nabrało się na ten news (także Ci bardziej "zasłużeni" na portalu), zawierzyli opinii redaktora. A opinia i cały news jest z dupy. Sorry......
Poziom: 9
seba tdi dodano: 13.03.2014, 21:50
widze ze sony sprzedalo 6mil kosol i graczy ma w dupie ze pozwalaja na takie cos kur...a mac
Poziom: 50
maxankazuya dodano: 13.03.2014, 23:04
oświetlnenie robi różnice xD
nie podoba mi sie ten trend reklamowania gry przed premiera wersją z mocarnego PC .... oszuści! Edytowano 2 razy. Ostatnio: 13.03.2014, 23:05
Poziom: 37
hwoarang_12 dodano: 13.03.2014, 22:04
Powtórzę to kolejny raz. Jeśli chodzi o PRAWDZIWIE next genową grafikę to poczekam na grę od Naughty Dog (Uncharted 4 na przykład).
Poziom: 27
Kenway do hwoarang_12 dodano: 13.03.2014, 22:41
No i będziesz tylko w Uncharted grał? Co z pozostałymi tytułami, które będą cięte przez "możliwości" nowych konsol?
Poziom: 50
maxankazuya do hwoarang_12 dodano: 13.03.2014, 23:06
taki Uncharted 3 też został okrojony wzgledem tego co pokazywali na E3 :P
Poziom: 26
Kartyl dodano: 14.03.2014, 00:57
To wyszło na jaw przed czy po uruchomieniu preordera?
Zawiedziony [159.205.***.***] dodano: 14.03.2014, 04:33
To dorzucę kolejna kroplę goryczy " ps4 udostępnia jedynie 5 gb ram i 6 rdzeni cpu dla gier" informacja od naughty doga , coś czuję iż słowo next tym razem bardzo szybko może zamienić się w past..... :(
hotos [89.70.***.***] dodano: 14.03.2014, 08:17
chciałbym zauważyć że w finalnej wersji jest inna pora dnia (wschód lub zachód słońca) a na E3 był środek dnia.
Poziom: 31
Darokar dodano: 14.03.2014, 08:20
Wcześniej lepiej wyglądał teraz ma twarz jak jakiś jeb... justin biber. Lalkowata twarz nastolatka po makijażu ble.... zaraz sobie zwymiotuje....
Poziom: 28
cthulhu2012 dodano: 14.03.2014, 08:53
W przypadku Dark Souls 2 i Watch Dogs mówi się, że gry wyglądały lepiej bo były odpalone na mocnych PC-tach, który jest jedną z platform docelowych, ale Infamous wychodzi tylko na PS4 więc taki regres graficzny jest podejrzany.
Poziom: 58
SroQ dodano: 13.03.2014, 14:43
Grafika jest ewidentnie mniej szczegółowa. Zaraz się okaże, że większość next-genowych zapowiedzi z poprzedniego E3 to były wersje odpalane na mocarnych pecetach albo przepompowane tech dema.
Poziom: 50
K_E_Y_M_U_T_H_A do SroQ dodano: 14.03.2014, 09:12
Tak jest przeważnie. Żeby zrobić "pierwsze wrażenie", to developerzy pokazują swoją produkcję na sprzęcie z wyższej półki. A potem dopiero optymalizacja gry pod sprzęt.
Poziom: 48
Look-e dodano: 13.03.2014, 14:48
No zaawansowane cieniowanie i oświetlenie zniknęło... Houston, we have a problem...
Poziom: 29
graba305 do Look-e dodano: 14.03.2014, 09:21
niestety masz rację;) Tak się przechwalały firmy developerskie że nowe konsole pozwolą na zaawansowane oświetlenie itp. a tu się okazuje że to jedna wielka ściema. ehh smutne to wszystko
Poziom: 43
jaroban dodano: 13.03.2014, 14:44
Widać zmiany i nie jest to do końca porządku, że mydli się oczy. Natomiast Dla mnie i tak wynik z tego roku wygląda świetnie i nie ma co się nakręcać i skupiać się na tym bo gra wyglądała trochę lepiej. To dopiero początek tej generacji i z pewnością za parę lat będzie to wyglądało niż na trailerach z poprzedniego roku.
Poziom: 29
robert163 do jaroban dodano: 13.03.2014, 14:48
Aha czyli mam nie patrzeć na to, żeby gra wyglądała lepiej. To po co mam kupować PS4? Dla graficznie podobnych grach do ps3?! Po kiego? Jak mam zakupić nowy sprzęt to oczekuję gigantycznych zmian przekonujących mnie o słuszności wydawania pieniędzy na nową konsolę. Widać, że nic nie spełnia tych warunków i każe mi czekać jeszcze parę(naście) miesięcy.
Poziom: 24
peh do robert163 dodano: 13.03.2014, 15:17
Ale Ty niemiłosiernie przesadzasz. przecież PS3 by się zesrało gdyby miało odpalić tego Infamousa. Co Ty ćpasz że twierdzisz że to wygląda jak z poprzedniej generacji.
Poziom: 43
jaroban do robert163 dodano: 13.03.2014, 15:25
To nie kupuj i czekaj sobie ze spokojem jak grafa ponad wszystko. To co prawdopodobnie dostaniemy i tak nie miałoby prawa wyglądać tak na PS3, więc i tak jest lepiej. To, że mydlą oczy i wszystko później wygląda gorzej to swoją drogą ( z większością rzeczy tak masz bo po to są te chwyty żeby przyciągnąć ludzi) ale nie wygląda to źle tylko słabiej. Ja chciałbym też zobaczyć w końcu fizykę i sztuczną inteligencje również na poziomie nowej grafy, a nie tylko nią samą.
Poziom: 45
Giovanne do robert163 dodano: 13.03.2014, 16:02
Jak uważasz, że to jest poziom PS3 to chyba masz oczy w dupie.
Widzę nowa moda na porównywanie gier z trailerami, już wytykanie braku 1080p i 60 klatek/s się znudziło?
Pamiętacie kmpanię reklamową Battlefield3? 90% materiałów było z PC, tuż przed premierą dali gameplay z konsol... misja w nocy. Tak przypadkiem nie żeby coś ukryć. I nikt nie sprawdzał wtedy w ilu klatkach gra chodzi, rozdzielczość była mniejsza niż 720p, nikt też nie porównywał czy ten gameplay nie różnił się od samej gry. Gracze konsolowi w większości twierdzili, że niewiele różni się od PC... buahahaha. Ale to DICE i EA oni kłamią, są deweloperzy którzy nie oszukują graczy jak R☆.
Kojarzy ktoś z trailerów GTAV by otoczenie się dorysowywało, albo spadki animacji? A w samej grze to norma. Ciekawa co by było gdyby ktoś je naprawdę wzioł pod lupę...
Poziom: 32
kiniutek76 do peh dodano: 13.03.2014, 16:44
-Zdrowy rozsądek? ;)
Poziom: 29
robert163 do Giovanne dodano: 14.03.2014, 08:54
"Oczy w dupie" ;) Czyli to nie jest nowa generacja tylko PS 3,5. Jak konsola nie jest wstanie dać nam takiej jakości jak chociażby te tej z pokazów to co to za nowa generacja? Nie marudzę zgodnie z modą, po prostu czuję się oszukany i mnie to drażni.
Poziom: 29
graba305 do robert163 dodano: 14.03.2014, 09:24
masz rację. ludzie piszą że nie patrzą na grafę. to po co kupować nowy sprzęt. grajcie na ps2 przecież tam gry ładnie wyglądały
Poziom: 29
jasogorek dodano: 14.03.2014, 09:50
Generalnie na nowych screenach widac duzo nizsza ostrosc, slabsze cienie, slabsze tekstury, inne oswietlenie, no i same modele tez jakby maja miej detali i przeszly przez kuracje kwasem kielbasianym.

Ale... nie wiem czy ktos to zauwazyl, ze sporo dodano detali do otoczenia np na 3 secie widac teraz jakies dodatkowe wieszace pierdoly, jakis krzaczek na daszku. Na 4 dodali w oddali las na skalach, dodali jakis statek, dodali paprotke, pan policjant dostal blache itd. Na piatym secie tez mozna sporo dodatkow w tle zauwazyc.

Mysle ze nie mozna powiedziec jednoznacznie ze grafika sie pogorszyla. Zrobili poprostu ODWROTNOSC tego co zrobiono w next genowej edycji TR ( w stosunku do wersji pc) czyli zabali nieco detali z pierwszego planu, obnizyli kontrast ale urozmaicili otoczenie, w TR na nowych konsolach obcieli co mogli z otoczenia, pogorszyli tekstury gdzies tam z tylu (trzeba sie nagapic w screeny zeby zobaczyc) a Lare wyslali na solarium i do na makup, podniesiony kontrast i przerobiona Lara sprawia ze wydaje sie wieszosci ze jakosc jest lepsza.

W porownaniu z tym co sie stalo z innymi grami tutaj nie widze wielkiego problemu. Moc obliczeniowa jest zawsze ograniczona wiec zeby mozna bylo cos jednego poprawic trzeba cos innego pogorszyc, mysle ze te zmiany grze moga wyjsc na lepsze, w ruchu na jakosc tekstur sie az tak nie zwraca uwagi a na puste otoczenie juz tak.

Mimo ze wiem ze ta gra nie jest dla mnie to sie nie moge dolaczyc do procesu kamieniowania, nie widze tu zadnych powodow do nie zadowolenia.
Poziom: 52
Plugawy dodano: 14.03.2014, 10:34
To gierka na ps4?? Myślałem, że to ps3 lol.
Poziom: 19
Tenchion dodano: 14.03.2014, 11:00
hahhaa, czytanie znaffców branszy mnie miażdzy - przecież gołym okiem widac, że to inna atmosfera, a assety pozostają te same. n/c
Poziom: 37
Dzik84 dodano: 13.03.2014, 21:28
Fuck, mam już dość tych porównań grafiki i rozdzielczości, to jest chore! Zamiast pierdolić bezsensowne farmazony i płakać jak jakieś pipy, może by się tak ludzie za granie wzięli?
Klikacz [77.254.***.***] do Dzik84 dodano: 14.03.2014, 04:33
"Płakać jak pipa" to będziesz ty, jak cię PeCetowi koledzy obśmieją kiedy ich na chatę zaprosisz żeby się "pochwalić" za jak przeciętnie wyglądające gierki płacisz po dwie i pół stówy za sztukę (podczas gdy oni wykładają dwukrotnie mniej za znacznie lepiej wyglądające produkcje) albo gdy sam się przejdziesz do jakiegoś PieCowego kumpla i przekonasz się naocznie, o ile lepiej wyglądają blaszakowe wersje tych samych tytułów (będąc zarazem o połowę tańsze!) którymi ty się jarasz w ich zubożałych konsolowych edycjach.
Poziom: 37
Dzik84 do Klikacz dodano: 14.03.2014, 07:45
Akurat moi koledzy pctowcy, mają tez konsole lub pożyczają je ode mnie, bo prawdziwy fan gier nie odpuści Uncharted, RDR czy TLOU. Ze 3 razy w życiu zapłaciłem za grę 220zł, nie kupuje się gier w empiku trollu. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 14.03.2014, 07:46
Poziom: 26
Kartyl do Dzik84 dodano: 14.03.2014, 11:19
Nie karm trolla. Gościu ewidentnie nie korzysta z konta bo wie, że tego typu wypowiedzi szybko skończyłyby się banem.
Klikacz [178.36.***.***] do Dzik84 dodano: 14.03.2014, 16:16
A "kolega" to słyszał, że osoby nadużywające określenia "troll", rzucające nim bezpodstawnie i bezzasadnie pod adresem każdego użytkownika o innym zdaniu (obojętnie na jaki temat) bez wyraźnej przyczyny zazwyczaj same owymi trollami są, a fakt że przypisują swoje negatywne cechy bądź zasługujące na potępienie zachowania innym ludziom (czyli stosują tzw. projekcję) to bardzo niski i prymitywny odruch obronny mający uchronić ich ego i zapobiec obniżeniu samooceny tudzież poprawić komfort psychiczny?
Klikacz [178.36.***.***] do Kartyl dodano: 14.03.2014, 16:16
Nie korzystam z konta ponieważ... po prostu nie chce mi się go zakładać, a nawet gdyby mi się chciało to nie za bardzo wiem do czego miałoby mi się ono przydać, bo pisać komentarze mogę i bez niego, a jakoś na zdobywaniu jakichś do niczego mi nie potrzebnych punktów czy trofeów mi specjalnie nie zależy. Natomiast mam poważne wątpliwości co do tego czy rzeczywiście tak jak piszesz dostałbym bana, ponieważ regulamin czytałem i nie widzę ani jednego jego punktu który bym tu kiedykolwiek złamał, a zatem gdybym rzeczywiście tu blokadę konta dostał, to z uwagi na to że nie ma do tego żadnych podstaw, świadczyłoby to o tym że moderacja/redakcja nie stosuje się tutaj do własnoręcznie zmajstrowanego regulaminu, a uwierz mi że dla mnie to żadna strata być wyrzuconym ze strony prowadzonej przez niekompetentne osoby.

Komentarze (159 opinii) Skomentuj

zamknij [x]Informujemy, że strona www.ppe.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.