SKLEP
Marvel vs. Capcom: Infinite
809V

Marvel vs. Capcom: Infinite

Marvel vs. Capcom: Infinite
  • Producent: Capcom
  • Wydawca: Capcom
  • Polski dystrybutor: Cenega Poland
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 19.09.2017
  • Europa: 19.09.2017
  • Polska: 19.09.2017
  • Gatunek: Bijatyka
  • Liczba graczy: 1-2
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • od lat 12
  • przemoc

Marvel vs. Capcom: Infinite to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz na komputerach. Infinite to szósta odsłona cyklu. Podobnie jak w przypadku poprzedników mamy tu do czynienia z crossoverem, w którym występują postacie z uniwersów Marvela i Capcom.

Marvel vs. Capcom: Infinite w odróżnieniu od poprzednich części cyklu większy nacisk stawia na fabułę (tryb fabularny trwa mniej więcej dwie godziny). Z grubsza rzecz biorąc chodzi o to, że Sigma (czarny charakter z serii Mega Man) i Ultron (czarny charakter z komiksów Marvela) zdobywają dwa tzw. kamienie nieskończoności i doprowadzają do fuzji dwóch światów, zamieniając się przy okazji w potężną istotę, która chce wytrzebić wszystko co żywe. Wojownicy ze światów Capcomu i Marvela zawiązują sojusz mający powstrzymać antagonistę (/ów).

Produkcja Capcomu to dwuwymiarowa bijatyka, w której w starciach biorą udział cztery postacie - po dwie na jedną ekipę. Twórcy przygotowali roster składający się z trzydziestu postaci znanych z komiksów Marvela i gier Capcomu (nie byli to jednak wszyscy, innych dodano jako dlc po premierze gry). Pomiędzy walczącymi możemy się przełączać w każdym momencie, nawet jeśli znajdujemy się w powietrzu lub podczas animacji ataku. Możemy także zużyć część paska Hyper Combo Gauge, aby odpalić Counter Switch, czyli zdolność pozwalającą nam ‘podmienić’ postać atakowaną przez przeciwnika i tym samym przejść do kontrataku.

Sterowanie przypomina bardziej Marvel vs. Capcom 2 niż część trzecią. Korzystamy z czterech przycisków, pod których umieszczone są dwa ataki słabsze i dwa mocniejsze, oraz jeszcze z dwóch odpowiedzialnych za przełączanie się między postaciami i za użycie kamieni nieskończoności. Obecność tych drugich to największa zmiana jeśli chodzi o mechanikę. Przed rozpoczęciem walki wybieramy jeden z kamieni, który wyposaża nas w jakąś użyteczną moc, np. zdolność przyciągania przeciwnika. Co więcej, jeżeli nabijemy wskaźnik Infinity otrzymamy boosta, którego właściwości zależą od rodzaju kamienia, na który się zdecydowaliśmy.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme