MorphX

MorphX

3,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 1.0
X360 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Buka Entertainment/Targem Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strategiczna
Premiery
Świat:
24.09.2010
Europa:
24.09.2010
Producent:
Buka Entertainment/Targem Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Strategiczna
Premiery
Świat:
24.09.2010
Europa:
24.09.2010

MorphX - opis gry

MorphX jest trójwymiarową grą akcji, wydaną we wrześniu 2010 r. na konsolę Xbox 360 i będącą portem pecetowej gry Simbiont (tłum. "The Swarm") z 2008 r. Za developing odpowiedzialne było rosyjskie studio Buka Entertainment, a za wydanie Targem Games.

Akcja gry ma miejsce na terenie Moskwy, która to staje się epicentrum inwazji kosmitów. Symbiotyczni najeźdźcy szybko przejmują kolejne obszary miasta tak, że w ciągu kilku dni mieszkańcy zostają zmuszeni do ewakuacji i ukrywania się. Jeden z oddziałów wojska, zabezpieczający laboratorium z tajną bronią przeciwko obcym, zostaje zaatakowany, a jego członkowie umieszczeni w kokonach celem przemiany w siłę roboczą. Jednemu z nich udaje się wyrwać z potrzasku przed zakończeniem procesu, zostaje jednak dotknięty amnezją - nie pamięta niczego ze swojej przeszłości, a jedyną kołaczącą się w głowie myślą jest zdobycie "lekarstwa". Musi się on jednak spieszyć, gdyż na ulicach miasta swój krwawy pochód wykonuje Bestia - gigantyczna broń biologiczna obcych...

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka nie różni się zbytnio od standardów kanonu gier akcji: postacią poruszamy się po trójwymiarowym środowisku, z kamerą z perspektywy pierwszej osoby, w walce posiłkując się zarówno kilkoma rodzajami broni białej, jak i skromnym arsenałem broni palnej. Na przestrzeni gry, w miarę poddawania się kolejnym stopniom transformacji, zmieniać będzie się nie tylko nasz wygląd zewnętrzny, ale także otrzymamy dostęp chitynowego ostrza czy działa energetycznego. Każda zmiana formy poszerzy także zakres naszych pozaziemskich umiejętności, wśród których znajdziemy m.in. noktowizję, aktywujący bullet time tryb furii czy możliwość przejęcia kontroli nad wrogimi jednostkami, aby walczyły po naszej stronie.

Na każdym z ośmiu poziomów poukrywane zostały gniazda biomasy, które poza surowcami odnawiającymi zdrowie i energię nagrodzą nas także "genami" służącymi do rozbudowy umiejętności. Każda z nich przedstawiona jest jako podzielony na heksy diagram, na którym musimy łączyć ze sobą zielone oraz czerwone węzły, odpowiadające za wzrost jednego z dwóch pomocnych efektów. Geny posiadają różne kształty (proste linie, zakręty, z rozwidleniami w różne strony), które musimy umiejętnie rozstawić na polach oddzielających poszczególne węzły. Tylko znalezienie wszystkich genów oraz myślenie przestrzenne pozwoli na pełne odblokowanie naszego potencjału.

Wideo - MorphX

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper