Fallout 4: Far Harbor

Fallout 4: Far Harbor

7,1
26 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.8
PS4 7.2
XONE 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bethesda
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
19.05.2016
Europa:
19.05.2016
Polska:
19.05.2016
Producent:
Bethesda
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
19.05.2016
Europa:
19.05.2016
Polska:
19.05.2016

Recenzja redakcji

Fallout 4: Far Harbor - recenzja dodatku
Roger Żochowski

Roger Żochowski

7.0
Fallout 4: Far Harbor - recenzja dodatku
PC PS4 XONE

Fallout 4: Far Harbor - opis gry

Fallout 4: Far Harbor to trzecie rozszerzenie do gry Fallout 4. Podobnie jak w przypadku ‘podstawki’ i pozostałych dlc, za produkcję odpowiadała Bethesda. Far Harbor było dostępne na komputerach osobistych oraz na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Far Harbor to, jak zapewniali przed wydaniem dodatku jego twórcy, największa lokacja stworzona przez Bethesdę na użytek dodatku (większa niż Shivering Isles z Obliviona). Jest to skalista, trudna dostępna wyspa leżąca u wybrzeży stanu Maine. Nasza postać trafia tam po otrzymaniu zlecenia od Agencji Detektywistycznej Valentine’a. Mamy znaleźć pewną młodą kobietę oraz ukrytą kolonię syntków. Wkrótce trafiamy w samo centrum konfliktu między syntkami właśnie, Dziećmi Atomu mającymi siedzibę w starej bazie okrętów podwodnych oraz mieszkańcami wysypy, którzy, mówiąc eufemistycznie, niezbyt przepadają za obcymi. Samo Far Harbor to swoją drogą miejsce całkowicie skażone.

Dalsza część tekstu pod wideo

Trzeci dodatek do Fallout 4 wprowadza o wiele więcej contentu niż Wasteland Workshop, który przyjęty był raczej chłodno. Dodatek oferuje zawartość nawet na dwadzieścia (i więcej) godzin, choć główny wątek można przejść o wiele szybciej. Nasza postać może zacząć pomagać którejkolwiek ze wspomnianych powyżej stron sporu. Poznamy dzięki temu sporo nowych NPC-ów i podejmiemy wiele ważkich wyborów.

Nowa lokacja to nie wszystko. Pojawiają się też nowe potwory, jak mgielny pełzacz wyposażony w parę szczypiec, oraz zanęcacz czyhający tuż pod powierzchnią wody (wabiący swoje ofiary przynętą w kształcie kwiatu), a także wyposażenie (karabin z dźwignią, wielorybniczy miotacz harpunów, hak na kiju, hak na mięso i karabin radowy), w tym pancerz, oraz nowy towarzysz, Longfellow.

Pojawia się też patent z podstawki, czyli rozbudowywanie osady, ale najpierw musimy zdobyć zaufanie mieszkańców Far Harbor.

Wideo - Fallout 4: Far Harbor

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper