SKLEP
Space Hulk: Ascension (PS4)

Space Hulk: Ascension (PS4)

Space Hulk: Ascension
  • Wersja: Także na:
  • Producent: Full Control
  • Wydawca: Full Control
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 30.09.2016
  • Europa: 30.09.2016
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strategiczna
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • przemoc

Ocena społeczności

9.01 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Space Hulk: Ascension to strategia turowa wyprodukowana i wydana przez duńskie studio Full Control. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na PlayStation 4. Jego akcja rozgrywała się w uniwersum Warhammer 40,000.

Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki otrzymujemy do wyboru jeden z trzech oddziałów kosmicznych marines: Ultramarines, Blood Angels oraz Space Wolves. Każdy z tych oddziałów posiada pewne wady i zalety (różnią się nieco uzbrojeniem, inaczej wychodzi im walka w zwarciu, a inaczej na odległość), ale ogólnie rzecz biorąc różnice się są znaczące. Trzy kampania oferują w sumie ponad sto misji, a do tego dochodzą też misje opcjonalne, na które natykamy się w trakcie zmagań. Nie ma tu jednak filmowych cutscen ani niczego w tym rodzaju. O wydarzeniach informuje suchy tekst.

Podczas przykładowej misji otrzymujemy wytyczne do wykonania. Mogą być one różne: polegać na zlikwidowaniu konkretnego przeciwnika, odzyskaniu jakiegoś przedmiotu, wyłączeniu osłon tudzież ucieczce oddziału. Za realizację celów i pokonywanie napotykanych nieprzyjaciół otrzymujemy punkty doświadczenia, które mogą posłużyć do podnoszenia potencjału bojowego podopiecznych (zmieniać można nie tylko skille i wyposażenie, ale też wygląd). Warto jednak dodać, że żołnierzy możemy stracić, co bywa zwłaszcza bolesne w przypadku utraty tych, w których rozwój zainwestowaliśmy więcej.

Zmagania podopiecznych przedstawia izometryczna kamera. Nasze czynności regulują tutaj punkty AP. To od nich zależy, ile będziemy mogli zrobić w trakcie tury. Punkty zużywają nawet najprostsze ruchy (część wybieramy z poziomu graficznego interfejsu) a ich liczba nie jest zbyt wielka, toteż musimy inteligentnie planować kolejne posunięcia.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme