Dragon Ball GT: Transformation

Dragon Ball GT: Transformation

6,3
6 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Webfoot Technologies
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
09.08.2005
Producent:
Webfoot Technologies
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
09.08.2005

Dragon Ball GT: Transformation - opis gry

Dragon Ball GT: Transformation jest chodzoną bijatyką opartą o uniwersum serii anime Dragon Ball GT autorstwa Akiry Toriyamy. Premierę miała w 2005 r. na konsolę GameBoy Advance, za developing odpowiadało studio Webfoot Technologies (trylogia The Legacy of Goku), a za wydanie - firma Atari.

W odróżnieniu od poprzednich gier studia, Transformation powstało na kanwach serii telewizyjnej Dragon Ball GT i pomimo faktu, że różni się od nich założeniami, wielu graczy uważa go za nieoficjalny sequel kończącego sagę Z Buu's Fury. Fabuła Transformation koncentruje się wokół wydarzeń znanych z sag Black Star Dragon Ball oraz Baby Saga, a przez ekran przewijają się m.in. postacie Goku (w czterech formach, w tym Super Saiyan 4), Trunksa, Pan i Baby Vegety. W sumie na odblokowanie czeka aż 11 grywalnych charakterów, choć dwoma z nich możemy pokierować wyłącznie w trybie fabularnym.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak na grę z gatunku scrollowanej bijatyki, Transformation oferuje aż sześć trybów rozgrywki. Na początku dostępny jest tylko jeden - Story Mode, podczas którego poznajemy kolejne wydarzenia na planetach Immecka, Ziemia oraz Plant. Po każdej zaliczonej planszy nagradzani jesteśmy za swoje postępy walutą Zeni, za którą odblokować możemy kolejne tryby. W ich skład wchodzi Single-Player Mode, bliźniaczo podobny do trybu fabularnego, pozwalający jednak dobrać graczowi do trzech grywalnych postaci, między którymi może się on w razie potrzeby przełączać. Kolejnymi do odblokowania są Endurance Mode oraz Boss Endurance Mode, w których zadaniem gracza lub graczy (multiplayer) jest przeżycie fal coraz potężniejszych przeciwników i wytrwanie przy tym jak najdłużej. Robot Swarm Mode niejako odwraca role, ponieważ to gracze ustalają odgórny limit czasu pozostałego do końca sesji, a następnie starają się pokonać jak najwięcej cybernetycznych przeszkadzajek. Ostatni do wykupienia jest tryb Piccolo Mode, będący pełnoprawnym trybem Versus, pozwalającym na grę przeciwko sobie nawet czterem graczom (celem zaoszczędzenia zasobów każdy z zawodników kieruje różnokolorowym klonem Piccolo, stąd nazwa).

Gra miała doczekać się oficjalnej kontynuacji pt. "Dragon Ball GT: Transformation 2" opisującej sagi Super Android #17 oraz Evil Shenlong, Atari skasowało jednak projekt we wczesnym stadium prac. Powodem miała być niezadowalająca sprzedaż Dragon Ball Z: Sagas.

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper