Gundam Breaker

Gundam Breaker

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.0
PS Vita 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bandai Namco Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Premiery
Świat:
27.06.2013
Producent:
Bandai Namco Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Premiery
Świat:
27.06.2013

Gundam Breaker - opis gry

Gundam Breaker jest grą akcji z elementami symulacji, wydaną w systemie cross-play na konsole PlayStation 3 (27 czerwca 2013) oraz PlayStation Vita (31 października 2013). Za developing oraz wydawnictwo odpowiedzialna była firma Bandai. Tytuł doczekał się dedykowanego mu 'Gundam Breaker Starter Pack', zawierającego białą PS Vitę z nawiązującym do stylistyki Gundamów malowaniem.

W odróżnieniu od większości dostępnych na rynku gier z uniwersum Mobile Suitów, Gundam Breaker nie opiera się na osi fabularnej żadnego z seriali anime, w zamian skupiając się na własnoręcznym budowaniu i walce przy użyciu gunpla (Gundam Plastic) - składanych modeli robotów o dużym stopniu kustomizacji. Choć podczas gry możliwe jest zdobywanie całych zestawów części dla danego zestawu (kit) Mobile Suit, gra zachęca do składania swojego modelu z różnych dostępnych części (tzw. kitbashing). Na początku mamy dostęp jedynie do zestawów klasyi HG (High Grade), ale po przejściu gry otrzymujemy także możliwość zdobywania bardziej złożonych modeli klasy MG (Master Grade).

Dalsza część tekstu pod wideo

System gry przypomina te znane z serii Dynasty Warriors i podobnych tytułów z gatunku hack'n'slash. Naszym modelem możemy atakować za pomocą dwóch rodzajów ataków kontaktowych (słaby/szybki i silny/wolny), broni dystansowej w trybie celowania oraz tzw. EX Skills, zwiększającymi zasięg naszych broni podstawowych lub aktywujących bronie specjalne. Potencjał bojowy możemy także podnieść za pomocą Awakening - chwilowego przyrostu mocy aktywowanego po naładowaniu paska GAIOS. Gra zawiera wielostopniowy system zniszczeń - po przyjęciu na daną część zbyt wysokich obrażeń może ona pęknąć, uniemożliwiając nam korzystanie z trzymanej broni lub tarczy (ręka), lokowania się na przeciwnikach (głowa) czy skoków i biegu (nogi).

Dostępnych jest 5 trybów rozgrywki. W Normal wykonujemy misje każdorazowo rzucające nas w ciąg lokacji wypełnionych przeciwnikami, zakończone walką z bossem. W Defend bronimy obecnego na środku planszy punktu, jednocześnie chroniąc go przed ogniem nacierających ze wszystkich stron jednostek. Survival jest wariacją Normala, w którym oblewamy misję po jednorazowym padnęciu w walce. Team Battle i Area Gain polegają na poruszaniu się w drużynach do 4 modeli włącznie i uszczuplaniu sił przeciwnika bądź przejmowaniu ich punktów kontrolnych. Do każdego trybu możemy zasiąść z partnerem kierowanym przez AI lub żywym graczem.

W grze dostępnych jest ponad 70 modeli bazujących na wydanych na rynek modelach HG, MG i PG (Perfect Grade), odwzorowanych wraz ze zmianami, w jakich są dostępne (różne wersje kolorystyczne, tryby transformacji czy rodzaje plastiku).

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper