Might & Magic: Clash of Heroes

Might & Magic: Clash of Heroes

7,0
34 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.9
PS3 8.4
X360 6.1
DS 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capybara Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.12.2009
Europa:
26.02.2010
Producent:
Capybara Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
01.12.2009
Europa:
26.02.2010

Might & Magic: Clash of Heroes - opis gry

Might & Magic: Clash of Heroes to gra strategiczna (z elementami innych gatunków) wyprodukowana przez studio Capybara Games i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, Xbox 360 oraz NDS.Clash of Heroes to prequel Heroes of Might and Magic V.

Clash of Heroes rozgrywa się czterdzieści lat przed wydarzeniami ukazanym w Heroes of Might and Magic V. Historia koncentruje się na piątce bohaterów, którzy muszą powstrzymać armię demonów oraz ich króla. Celem demonów jest nie tylko przejęcie kontroli nad krainą Ashan, ale też odnalezienie artefaktu, magicznego miecza, którego posiadacz mógłby przejąć nimi kontrolę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kampania Clash of Heroes podzielona jest na pięć rozdziałów. Każdy rozdział koncentruje się na innej postaci, a każda z postaci zaczyna w innym miejscu. Produkcja Capybara Games przede wszystkim jest strategią, ale nie brakuje w niej elementów charakterystycznych dla innych gatunków. Postacie dowodzą armiami składającymi się z jednostek zwykłych, elitarnych i typu master. Jednostki elitarne i master można podczas bitew stracić.

Pojedynki są turowe, ale nie przypominają one tych z głównych odsłon serii. Pole bitwy podzielone jest na dwie części - po jednej stronie są nasze siły, a po drugiej siły nieprzyjaciela. Poszczególne jednostki pod naszą komendą są różnokolorowe. My musimy je łączyć mając kolor na względzie, by w ten sposób stworzyć formację i zaatakować przeciwnika. Mamy na to tylko kilka ruchów (przeważnie trzy).

Bohaterowie nie są obecni na polu bitwy, ale mogą rzucać zaklęcia jesli pozwala na to wskaźnik many.

Podczas większości bitew nasze zadanie sprowadza się do tego, by zredukować HP dowódcy wrogiej armii do zera. Gameplay urozmaicają starcia z bossami, poboczne questy, rozmowy z NPC-ami, zbieranie surowców itd.

Wideo - Might & Magic: Clash of Heroes

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper