Monster Hunter Generations

Monster Hunter Generations

8,4
17 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
28.11.2015
Europa:
15.07.2016
Polska:
15.07.2016
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
28.11.2015
Europa:
15.07.2016
Polska:
15.07.2016

Recenzja redakcji

Monster Hunter Generations - recenzja gry
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

9.0
Monster Hunter Generations - recenzja gry

Monster Hunter Generations - opis gry

Monster Hunter Generations, w Japonii zwane Monster Hunter X, to gra action-RPG wyprodukowana  i wydana przez Capcom na 3DS-a. Tytuł był spin-offem głównej serii, wprowadzającym do jej formuły szereg nowych rozwiązań.

Podtytuł w japońskiej wersji, który wymawia się “cross”, oznaczał według twórców ‘skrzyżowanie’ nowych dla serii idei ze starymi, obecnymi w poprzednich odsłonach. Monster Hunter Generations czerpie przede wszystkim z czwartej części, dodając nowe elementy, które rozbudowują system walki i jednocześnie uatrakcyjniają polowanie na potwory.

Dalsza część tekstu pod wideo

Największą nowością jest obecność czterech stylów walki, spośród których możemy wybierać wedle własnego uznania. Jest to Guild Style, najbardziej zrównoważony i zaimplementowany z myślą o graczach, którzy preferują mechanikę poprzedników, Striker Style bazujący na specjalnych umiejętnościach Hunting Arts, Aerial Style pozwalający specjalizować się w atakach wyprowadzanych gdy nasz avatar znajduje się w powietrzu (może wówczas wybijać się korzystając z potwora jako platformy), oraz Bushido Style stawiający nacisk na potężne kontrataki. Wspomniane powyżej Hunting Arts to kolejna znacząca nowość. Są to techniki, których użycie wiąże się z jakimś dodatkowym, korzystnym efektem - np. zadaniem większych obrażeń lub zregenerowaniem energii towarzyszy broni.

Jeśli chodzi o inne nowości, to warto także wspomnieć o nowych potworach, nowej wiosce pełniącej funkcję bazy wypadowej (łącznie w MHG są cztery), a także o możliwości grania kotopodobnym pomocnikiem, którym w poprzednich częściach kierowała sztuczna inteligencja (w ten sposób otrzymujemy dostęp do np. nowych questów i ekwipunku).

Gra robi użytek z funkcji Wi-Fi konsoli. Możemy grać z maksymalnie trzema innymi osobami lokalnie lub przez sieć, a także wymieniać się bilecikami (odblokowującymi questy) oraz kartami.

Co warto dodać, Capcom skorzystał także z możliwości, jakie daje New 3DS. Lepsza jest dzięki temu grafika, a gra korzysta z C-sticka oraz z nowych przycisków ZL i ZR służących do odpalania Hunting Arts.

Osoby, które posiadają save z Monster Hunter 4 Ultimate, mogą liczyć na dodatkową paczkę z przedmiotami i kasą.

Wideo - Monster Hunter Generations

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper