Red Faction II

Red Faction II

6,8
55 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.3
PS2 6.9
XBOX 7.3
GC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Volition (PS2,GC), Cranky Pants Games (GC), Volition Outrage (Xbox)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
31.03.2003
Europa:
06.06.2003
Producent:
Volition (PS2,GC), Cranky Pants Games (GC), Volition Outrage (Xbox)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
31.03.2003
Europa:
06.06.2003

Red Faction II - opis gry

Red Faction okazało się wielkim sukcesem komercyjnym dla Volition. Studio postanowiło razem z THQ, że przygotuje drugą odsłonę serii swojej strzelaniny FPP. Gra pojawiła się na PC, PlayStation 2, Nintendo GameCube oraz na Xboksa w 2002 roku. Gameplay opiera się na założeniach z części pierwszej gry.
Dalsza część tekstu pod wideo
Pięć lat po wydarzeniach z Red Faction organizacja Earth Defense Force dostała w swoje ręce nanotechnologię opracowaną przez Axela Capeka, głównego naukowca pracującego dla Ultor Corporation. Dzięki rzeczonej technologii EDF rozpoczyna produkcję usprawnionej broni oraz superżołnierzy. W międzyczasie okazało się jednak, że część wyników badań Capeka została rozkradziona przez różne organizacje. Gracz wciela się w rolę speca od ładunków wybuchowych, który ma odzyskać wykradzione dane dla Republic of the Commonwealth.
 
Gameplay działa wg takich samych zasad jak w Red Faction. Największą atrakcją w standardowych wymianach ognia, jak w konkurencyjnych tytułach FPP, są w drugiej części Red Faction wątki związane z systemem Geo-Mod. Mechanizm ten pozwala na zaawansowane niszczenie wirtualnego otoczenia (np. rozwalanie filarów, ścian). Podobnie jak w jedynce można korzystać z różnego rodzaju pojazdów w tym czołgów i łodzi podwodnych. W grze pojawił się tryb multiplayer - w jego ramach można bawić się lokalnie (poprzez split-screen) w modułach Deathmatch, Bagman, Arena, Capure the Flag oraz Regime.
 
Choć tytuł zebrał dobre recenzje - średnia ocen wynosi ok. 8/10 - to znalazło się kilku dziennikarzy krytykujących brak sieciowego multiplayera w Red Faction 2. Problemem okazała się również zdecydowanie zbyt krótka kampania singleplayer. Gra była chwalona za znakomicie rozwiązany moduł split-screen. Krytycy docenili oprawę wizualną Red Faction 2, a w szczególności wysoką płynność animacji, nawet w przypadku intensywnych potyczek w multiplayerze. W 2009 roku na PS3 i X360 pojawił się sequel Red Faction 2, znany pod tytułemRed Faction: Guerrilla.

Wideo - Red Faction II

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper