Dead to Rights: Retribution

Dead to Rights: Retribution

6,5
55 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.8
X360 6.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Volatile Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
11 godzin
Premiery
Świat:
01.04.2010
Europa:
01.04.2010
Polska:
01.04.2010
Producent:
Volatile Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
11 godzin
Premiery
Świat:
01.04.2010
Europa:
01.04.2010
Polska:
01.04.2010

Dead to Rights: Retribution - opis gry

Dead to Rights: Retribution jest grą akcji z widokiem z perspektywy z trzeciej osoby wyprodukowaną przez studio Volatile Games i wydaną przez Namco Bandai Games w kwietniu 2010 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Retribution jest rebootem marki Dead to Rights.

Głównymi bohaterami Dead to Rights: Retribution są Jack Slate i jego wierny kompan, pies Shadow. Potrzebuje ich Grant City, miasto, w którym współczynnik przestępczości już dawno przekroczył dopuszczalne normy, a panoszący się bandyci mocno zaszli naszemu bohaterowi za skórę. Twórcy umieścili w swojej grze dziesięć misji, podzielonych z reguły na kilka mniejszych zadań, które sprowadzają się w zasadzie do jednego wspólnego mianownika - parcia przed siebie w towarzystwie psa i walce z każdym, kto stanie Jackowi na drodze. Dead to Rights: Retribution jest przy tym mroczne i bardzo brutalne, co podkreślają efektowne wykończenia przeciwników.

Jack dysponuje sporym wachlarzem ruchów, co w rękach gracza obdarzonego odrobiną fantazji może wywołać satysfakcjonujący efekt w postaci wielu efektowych akcji. Oczywiście znajdziemy w Retribution też całą masę strzelania, ale jako że w trakcie gry głównemu bohaterowi często brakuje amunicji, nie bez znaczenia pozostaje walka wręcz. System walki opiera się na kilkunastu kombinacjach, które wykonujemy przy pomocy dwóch przycisków odpowiedzialnych za mocniejsze i lżejsze uderzenia. Stosowanie wykończeń, celne strzały w głowę, pozbawianie przeciwnika broni oraz inne tego typu zagrania przyczyniają się do naładowania specjalnego paska służącego do spowalniania czasu. Jest to klasyczny bullet-time, który przydaje się zwłaszcza w momentach podwyższonego ryzyka, a także wtedy, gdy gracz znajduje się w samym centrum wydarzeń.

Gra wygląda co najwyżej poprawnie, nie brakuje też technicznych niedoróbek, mimo wszystko nadrabia to unikatowym klimatem. Dead to Rights: Retribution może pochwalić się dynamiczną ścieżką dźwiękową, doskonale wpisującą się w realia "brudnego" i niebezpiecznego Grant City.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Dead to Rights: Retribution

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper