Soviet Strike

Soviet Strike

7,2
34 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 7.0
SAT 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Electronic Arts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
17 godzin
Premiery
Świat:
10.1996
Europa:
11.1996
Producent:
Electronic Arts
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
17 godzin
Premiery
Świat:
10.1996
Europa:
11.1996

Soviet Strike - opis gry

Soviet Strike to strzelanina z helikopterem w roli głównej wyprodukowana i wydana przez Electronic Arts na PlayStation oraz Segę Saturn. Była to trzecia odsłona serii “Strike”, a zarazem pierwsza, która ukazała się na konsolach 32-bitowych. Pierwotnie gra powstawała z myślą o 3DO.

Akcja rozgrywa się niedługo po rozpadzie Związku Radzieckiego na terenie wstrząsanej konfliktami Europy Wschodniej. Nasz podopieczny wciela się w pilota helikoptera, którego zadaniem jest powstrzymać niejakiego Shadowmana i jego siły.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Podczas rozgrywki wydarzenia śledzimy z kamery zawieszonej nad miejscem akcji. Gracz ma do wyboru dwie perspektywy - jedna skupia się na naszej maszynie, druga pozwala obracać kamerą według własnego widzimisię.

 

Na wyposażeniu helikoptera jest karabin maszynowy, rakiety Hellfire, rakiety Hydra oraz -- to dotyczy już tylko wersji na Saturna -- dwa dodatkowe power-upy pod postacią podwójnego karabinu maszynowego oraz rakiet Maverick. Ilość amunicji jest ograniczona, więc podczas rozgrywki musimy starannie zarządzać naszymi zapasami.

 

Gra składa się z pięciu misji, z których każdą podzielono jeszcze na kilka pomniejszych poziomów. Zadanie jakie stawia przed nami dowództwo mogą być różne - może to być odnalezienie i zniszczeniu celu, uratowanie jeńców (w jednej misji pojawia się nawet Borys Jelcyn), przechwycenie rakiet interkontynentalnych bądź pojmanie ważnych postaci z armii nieprzyjaciela. Jak na swoje czasy, wrażenie robiła sztuczna inteligencja przeciwnika - może on tu bowiem np. zacząć działać zanim dolecimy we właściwe miejsce lub wysłać posiłki w newralgiczny rejon. By takich kłopotów uniknąć, preferowaną strategią jest zawsze likwidowanie radarów.

 

W kontekście powyższego warto wspomnieć, że po poziomach możemy poruszać się ze swobodą, lecz żeby poczynić postępy gra wymaga byśmy spełniali konkretne warunki w konkretnej kolejności.

Wideo - Soviet Strike

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper