Inazuma Eleven 2: Firestorm & Blizzard

Inazuma Eleven 2: Firestorm & Blizzard

8,7
6 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Level 5
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Sportowa
Premiery
Świat:
09.10.2009
Europa:
16.03.2012
Producent:
Level 5
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Sportowa
Premiery
Świat:
09.10.2009
Europa:
16.03.2012

Inazuma Eleven 2: Firestorm & Blizzard - opis gry

Inazuma Eleven 2 to kolejna odsłona serii łączącej w sobie eRPeGa z grą sportową stworzona w stylu znanym z mang i anime. Za tytuł odpowiada studio Level 5. Zadaniem gracza jest podróżowanie po Japonii i rekrutowanie kolejnych zawodników do swojego zespołu.

Serię tę zwykło się określać mianem "piłkarskich Pokemonów", a jej druga odsłona jest temu jeszcze bliższa. Deweloper zdecydował się bowiem wydać grę w dwóch wersjach: Firestorm oraz Blizzard. Każda z nich to 150 unikalnych piłkarzy, których możemy zrekrutować do ekipy (wszystkich grajków jest 1500), jedna ekskluzywna drużyna, oraz kilka mniej istotnych różnic. Akcja sequela toczy się zaraz po ukończeniu pierwszej części gry. Szkoła Raimon Eleven tydzień po zwycięstwie w turnieju Football Frontier zostaje zaatakowana przez przybyszów z kosmosu - Alius Academy - którzy chcą zniszczyć wszystkie uczelnie w KKW. Mark Evans, bohater pierwszej części gry, rusza więc na wycieczkę po Japonii w celu stworzenia super-drużyny, która powstrzyma agresora (jeszcze większa ilość wstawek anime). I choć znajomość poprzedniej odsłony nie jest niezbędna, niektóre smaczki i dialogi (powraca kilka znanych osobistości) zrozumieją tylko osoby obeznane z jedynką. 
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Mechanika gry praktycznie się nie zmieniła - w dalszym ciągu naszym głównym zadaniem jest rekrutowanie kolejnych zawodników, rozwijanie ich statystyk i umiejętności (w tym super-zagrań), dbanie o ekwipunek (korki i te sprawy), ustalanie strategii i mierzenie się z coraz to silniejszymi drużynami (tym razem podróżujemy specjalnym busikiem po terenie całej Japonii). Mecze wciąż dzielą się na dwa rodzaje: 4 na 4 (czyli randomowe starcia, służące głównie levelowaniu postaci) oraz 11 na 11 (swoiste pojedynki z bossami pchające fabułę do przodu). Oczywiście pojawiły się pewne kosmetyczne zmiany jak chociażby możliwość strzału (specjalna ikonka) bez konieczności klikania stylusem na bramkę, nowe techniki dla defensorów, alter-ega (możliwość gry na dwóch różnych pozycjach), tudzież szansa na zaciągnięcie do składu i nawiązania romansu z jedną z dwóch dziewczyn (w zależności od wersji gry). 
 
Oprawa doczekała się jedynie drobnych szlifów: animacje zagrań w 3D wyglądają świetnie, z kolei zwykłe sprity postaci i NPCów oraz lokacje stworzono w staroszkolnym stylu. Za soundtrack odpowiada Yasunori Mitsuda (Chrono Trigger, Xenoblade), co jest gwarantem wysokiej jakości. Ukończenie gry zajmuje około 25 godzin (bez masterowania), potem zaś swoich sił można spróbować w trybie mutliplayer (pojedynki z maks. 3 graczami, wymiana zawodników tudzież całych drużyn). 

Wideo - Inazuma Eleven 2: Firestorm & Blizzard

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper