Takedown: Red Sabre - opis gry
Takedown: Red Sabre to taktyczna strzelanina stworzona przez firmę Serellan. Studio zostało stworzone przez Christiana Allena, który w swojej karierze współtworzył produkcję takich tytułów jak Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter oraz Halo: Reach.
Takedown: Red Sabre jest produkcją osadzoną w czasach teraźniejszych. Gracz jest szefem prywatnej firmy, która specjalizuje się w wykonywaniu najtrudniejszych misji. Gra została oparta na różnorodnych zadaniach, które nie są ze sobą fabularnie połączone. W trakcie rozgrywki należy ochraniać posiadłości, eliminować wyznaczone cele, czy też odbijać zakładników. Tytuł czerpie garściami z taktycznych symulatorów, takich jak seria Rainbow Six oraz SWAT.
Dla twórców najważniejszymi aspektami produkcji są realizm oraz planowanie. Przed rozpoczęciem misji gracz dobiera odpowiedni ekwipunek, planuje dokładne działania grupy, a dopiero na końcu rozpoczyna się rozgrywka. Oddziały można kontrolować wyłącznie za pomocą komend. Stawiając na realizm autorzy zrezygnowali z odnawiania się zdrowia żołnierzy, dlatego każdy ruch oddziału trzeba odpowiednio zaplanować.
Produkcja oferuje dwa tryby sieciowe – kooperację, w której gracze rywalizują ze sztuczną inteligencją oraz pojedynki, gdzie walczą ze sobą dwie formacje.
Tytuł został sfinansowany przez portal Kickstarter.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych