Conception II: Children of the Seven Stars

Conception II: Children of the Seven Stars

7,8
8 oceny

Ocena wg platformy:

PC 9.0
PS Vita 7.3
3DS -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
22.08.2013
Europa:
14.05.2014
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
22.08.2013
Europa:
14.05.2014

Conception II: Children of the Seven Stars - opis gry

Conception II: Children of the Seven Stars to japońska gra RPG wyprodukowana przez Spike Chunsoft i wydana w Europie przez Atlus. Pierwsza część Conception, która pojawiła się jeszcze na PSP, nigdy nie została zlokalizowana.

Akcja gry toczy się w świecie terroryzowanym przez potwory rodzące się w miejscach o nazwie Dusk Circles. Głównym bohaterem jest niejaki Wake Archus (choć imię i nazwisko możemy zmienić), nastoletni chłopak, który rozpoczyna naukę w specjalnej szkole, do której trafiają osoby namaszczone przez Boga. Najważniejszą cechą Archusa jest jednak to, że w jego ciele znajduje się ponadprzeciętnie stężenie etheru, co pomaga mu ‘płodzić’ potomstwo z najlepszymi uczennicami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Patent z nawiązywaniem relacji jest tutaj najważniejszym aspektem rozgrywki, choć dodać trzeba, że płodzenie, a raczej tworzenie potomstwa nie jest ukazane w żaden zdrożny sposób. Dzieci powstają ‘magicznym’ sposobem, poprzez pewien duchowy rytuał.

Poza tym Conception II jest dungeon crawlerem, a nie tradycyjnym eRPeGiem, w którym przemierzamy świat w tym lub innym celu. System walki jest turowy i czerpie nieco z strategii, pozwalając rozmieszczać towarzyszy broni na różnych pozycjach, dzięki czemu są np. w stanie zaatakować słaby punkt przeciwnika. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że o wiele słabsi przeciwnicy eksplodują po rozpoczęciu pojedynku. Sprawia to, iż nie tracimy czasu na odpalanie umiejętności, by usunąć z drogi słabeusza.

Poziom trudności jest generalnie dość niski, przez co gracze, którzy nie mieli do tej pory kontaktu z dungeon crawlerami, mogą się łatwiej odnaleźć. Twórcy zaimplementowali również system podpowiedzi określający, gdzie może znajdować się coś, czego wymaga wykonywany w danej chwili quest.

Wideo - Conception II: Children of the Seven Stars

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper