Senran Kagura Burst

Senran Kagura Burst

7,5
4 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Tamsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
30.08.2012
Europa:
28.02.2014
Producent:
Tamsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
30.08.2012
Europa:
28.02.2014

Senran Kagura Burst - opis gry

Senran Kagura Burst to chodzona bijatyka z uczennicami-ninja w roli głównej. Tytuł ukazał się na 3DS-ie zdobywając popularność, która doprowadziła do powstania kontynuacji, mangi i serii anime. Za produkcję odpowiada studio Tamsoft. Premiera w Europie odbyła się na początku 2014 roku.

Senran Kagura Burts to w rzeczywistości druga część serii, ale na cartridge’u znajduje się także pierwowzór. Historia kręci się wokół dwóch rywalizujących ze sobą szkół, w których hojnie obdarzone przez naturę dziewczyny szkolą się w technikach ninjutsu. Jedna stoi po jasnej stronie mocy, druga nie bardzo.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Produkcja studia Tamsoft to side-scrollowana chodzona bijatyka, w której gracz przejmuje kontrolę nad zespołem składającym się z pięciu ninja (w danym momencie kontroluje oczywiście tylko jedną postać). Im więcej zadawanych jest im obrażeń, tym bardziej zniszczone są ich ciuchy. Gra robi także użytek z 3D - gracze mogą oglądać bohaterki w trójwymiarze ze szczególnym uwzględnieniem tych bardziej atrakcyjnych części ich ciał.

 

Grę podzielić można na trzy części. Pierwsza przypomina książkę, a konkretnie trójwymiarową graficzną nowelę, która opowiada o perypetiach bohaterek, wyjaśnia główne motywy fabuły i udziela informacji o uniwersum Senran Kagura.

 

Druga część to część “przygodowa”, którą tworzą głównie scenki dialogowe. Włącza się ona przed i po misji.

 

Część trzecia to z kolei właściwa rozgrywka, czyli chodzona bitka. W jej trakcie nasze podopieczne rozwijają swoje umiejętności, nabywając nowe techniki i poziomy doświadczenie. Misje składają się z tych obligatoryjnych i pobocznych, których nie musimy wypełniać. Struktura takiego typowego etapu składa się z bijatyki, hack’n’slashu, survivalu i pojedynku z bossem. Istnieją też inne zadania polegające na zebraniu lub zniszczeniu czegoś. Po każdej misji gra wystawia ocenę zależną np. od otrzymanych obrażeń i czasu przejścia.

 

Twórcy pomyśleli o sporej ilości bonusowego contentu. Na odblokowanie czekają concept arty, utwory muzyczne, stroje a nawet kolejne postacie.

Wideo - Senran Kagura Burst

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper