Project Justice: Rival Schools 2

Project Justice: Rival Schools 2

7,6
29 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
47 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
17.12.2000
Europa:
13.04.2001
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
47 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
17.12.2000
Europa:
13.04.2001

Project Justice: Rival Schools 2 - opis gry

Project Justice: Rival Schools 2 to bijatyka wyprodukowana i wydana przez Capcom w 2000 roku na Segę Dreamcast. Tytuł jest sequelem Rival Schools: United By Fate z PlayStation. Tak jak poprzednio, głównym motywem gry jest rywalizacja szkół z japońskiego miasta Aoharu.

Akcja Rival Schools 2 rozgrywa się rok po wydarzeniach ukazanych w “jedynce”. Historia jest tu jednak oczywiście drugorzędna, opowiadając o próbie powstrzymania niejakiego Kuro Kirishimy, członka tajnej organizacji, która chce przejąć kontrolę nad całą Japonią.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Podstawy systemu walki nie uległy zmianie, ale wprowadzono też kilka nowych rozwiązań o niebagatelnym znaczeniu. Jednym z nich jest udział w pojedynkach trzech zawodników (łącznie sześciu licząc obie strony), którzy potrafią odpalić Party-Up, specjalną technikę o rozmaitych właściwościach (atak, regeneracja) różniącą się w zależności od postaci posiadanych w zespole. Takie posunięcie zżera jednak cały zgromadzony wcześniej “wigor”. Ekipa może również skasować łączoną akcję przeciwników, jeśli w odpowiednim czasie uruchomi swój własny Team-Up i wyprowadzi pierwszy skuteczny cios.

 

Do trybu głównego wprowadzono dwa warianty rozgrywki - Story Mode i Free Mode. W tym pierwszym wybieramy szkołę (postacie są oczywiście wówczas z góry przypisane) i śledzimy unikalną dla niej historię oglądając fabularne scenki. Co ciekawe, może się ona zmienić w zależności od rezultatu niektórych walk. Free Mode jest natomiast bardziej standardowy. Wybieramy trzy postacie i toczymy serię starć z losowo dobranymi oponentami. Na ich końcu czeka boss. Jeśli go ubijemy, gra wystawi nam notę.

 

Wersja zachodnia była nieco zubożona względem japońskiej. W tej drugiej zaimplementowano edytor, który pozwalał stworzyć własną postać. Mogła ona następnie wziąć udział w historii rozgrywającej się podczas festiwalu (rozgrywka przypominała wówczas grę planszową). Capcom tłumaczył, iż tryb wyleciał ze względu na dużą ilość tekstu do przetłumaczenia. Zamiast tego zlokalizowana “dwójka” otrzymała kilka nowych postaci.

Wideo - Project Justice: Rival Schools 2

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper