Bloody Roar: Hyper Beast Duel

Bloody Roar: Hyper Beast Duel

7,4
76 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 7.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Eighting/Raizing
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.11.1997
Europa:
03.1998
Producent:
Eighting/Raizing
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
06.11.1997
Europa:
03.1998

Bloody Roar: Hyper Beast Duel - opis gry

Bloody Roar: Hyper Beast Duel to trójwymiarowa bijatyka z postaciami potrafiącymi przemieniać się w antropomorficzne zwierzęta. Wyprodukowało ją studio Raizing (obecnie Eighting) a wydało Sony Computer Entertainment w 1997 roku. Tytuł dał początek serii, która doczekała się jeszcze kilku odsłon. Ostatnia z nich, Bloody Roar 4, wyszła na PS2 w 2003 roku.

Cechą odróżniającą Bloody Roar od innych bijatyk to umiejętność przeistaczania się zawodników w bestie. Zdolność ta jest przedmiotem pożądania korporacji Tylon, która chce zrobić z posiadających ją osób bezmyślne maszyny do zabijania. Łącznie takich ‘wybrańców’ jest w grze dziewięciu i każdy z nich, o dziwo jak na bijatykę, posiada w miarę sensowną historię. Do wyboru mamy wilka, lwa, kreta, królika, goryla, lisa itd.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Podczas starć oprócz paska energii na ekranie widnieje też pasek odpowiadający za transformację w bestię (Beast Meter). Jeśli się napełni, będziemy mogli zmienić formę po wciśnięciu jednego przycisku. Powiększa się wówczas wachlarz naszych umiejętności, regeneruje zdrowie o kilka procent, a nasz podopieczny może wyżej skakać. Musimy jednak starannie planować poczynania bowiem transformacja możliwa jest tylko raz podczas danej rundy. Zawodnik powraca do ludzkiej postaci po zebraniu stosownej ilości razów. 

 

Dodatkiem względem wersji z automatów (Bloody Roar ukazało się pierwotnie na nich) jest Beast Rave, który możemy odpalić w trakcie bycia bestią. Rozwiązanie to pozwala skracać odstępy czasu między wyprowadzanymi atakami, co przekłada się na możliwość klepania potężniejszych combosów. Minus to kurczący się samoczynnie Beast Meter.

 

Bloody Roar to bijatyka trójwymiarowa, ale -- warto podkreślić -- postacie nie poruszają się w niej swobodnie w dowolnym kierunku. Mogą co najwyżej wykonać side-stepy za pomocą L1 i L2.

 

Generalnie produkcja Raizing otrzymywała bardzo pozytywne noty. Chwalono zwłaszcza oprawę audiowizualną i przyjemny gameplay, nawet pomimo faktu iż system walki nie był tak rozbudowany jak w niektórych tytułach konkurencji.

Wideo - Bloody Roar: Hyper Beast Duel

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper