Super Smash Bros. (2014)

Super Smash Bros. (2014)

8,6
36 oceny

Ocena wg platformy:

Wii U 8.8
3DS 8.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sora / Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.11.2014
Europa:
28.11.2014
Polska:
2014
Producent:
Sora / Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
21.11.2014
Europa:
28.11.2014
Polska:
2014

Super Smash Bros. (2014) - opis gry

Super Smash Bros. for 3DS/Wii U to czwarta odsłona popularnej bijatyki z udziałem postaci z uniwersów gier Nintendo (i nie tylko z nich). Tytuł ukazał się w dwóch niemało różniących się od siebie wersjach, za jego produkcję odpowiadało studio Sora wespół z Bandai Namco.

Super Smash Bros. jest dość specyficzną mordoklepą, bowiem nie chodzi w niej o to, by pozbawić oponenta paska energii. Zamiast tego musimy go wyrzucić z planszy. Żeby to zrobić, należy go obijać. Im więcej obrażeń, tym większy procent, a im większy procent - tym bardziej będzie on ‘odlatywał’ przy każdym uderzeniu. Każda z postaci dostępnych w grze posiada zestaw unikalnych dla siebie umiejętności, w tym specjalne ataki typu Final Smash czy możliwość wezwania na pole bitwy pomocników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowością w czwartej części serii jest opcja pozwalająca kustomizować podopiecznych (także tych będących Mii), dzięki czemu możemy wpływać na wachlarz ich umiejętności. Gra jest jedną z pierwszych, które korzystały z figurek Amiibo pozwalających zapisywać dane dotyczące postaci i następnie -- jako trener -- wystawiać je do walki przy różnych okazjach (w takich przypadkach kieruje nimi AI).

Gra posiada lokalny i sieciowy tryb multiplayer. W tym drugim przypadku możemy rywalizować ze znajomymi bądź obcymi, co ma wpływ na dostępne opcje. Rozgrywkę ze znajomymi można dopasować według własnego widzimisię, natomiast pojedynki z nieznajomymi opierają się na dwóch wariantach: For Fun i For Glory. W For Fun plansze i przedmioty występują losowo, w For Glory natomiast są dostępne tylko w wersji Omega (z jedną platformą, bez przeszkód, bez przedmiotów). Ani tu, ani tam nie można korzystać z modyfikowanych postaci. Poza tym SSB oferuje również rankingi oraz tryb widza.

Obie wersje gry różnią się w mniej lub bardziej istotnych aspektach. Przede wszystkim inne są plansze i styl graficzny (cel-shading na 3DS-ie). Przenośniak Nintendo posiada dwa unikalne tryby - Smash Run oferujący wyzwanie w stylu klasycznych dwuwymiarowych platformerów, podczas których unikamy przeszkód i zmagamy się z przeszkadzajkami, a po wszystkim rozgrywamy pojedynek na pewnych zasadach, oraz StreetSmash korzystający z funkcji StreetPass, gdzie rzecz polega na tym, by zbić innych z areny. Na Wii U dochodzą trzy nieobecne na 3DS-ie tryby i multiplayer dla maksymalnie ośmiu osób (dostępny jednak tylko w wybranych przypadkach). Są to Smash Tour (gra planszowa), Special Orders (wyzwania) i Event (także wyzwania ale dla dwóch graczy).

Wideo - Super Smash Bros. (2014)

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper