Call of Duty: Ghosts

Call of Duty: Ghosts

Ocena wg platformy:

PC 6.5
PS4 7.1
XONE 7.2
Wii U 7.6
PS3 6.7
X360 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Infinity Ward / Raven Software / Neversoft
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
9 godzin
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
05.11.2013
Europa:
05.11.2013
Polska:
05.11.2013
Producent:
Infinity Ward / Raven Software / Neversoft
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
9 godzin
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
05.11.2013
Europa:
05.11.2013
Polska:
05.11.2013

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Call of Duty: Ghosts
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

7.5
Recenzja gry: Call of Duty: Ghosts
PS4 XONE
Pokaż kolejne recenzje

Call of Duty: Ghosts - opis gry

Call of Duty: Ghosts to strzelanina z widokiem z pierwszej osoby wyprodukowana przez Infinity Ward z pomocą Raven Software i Neversoft. Gra ukazała się na wszystkich platformach stacjonarnych siódmej i ósmej generacji (z wyjątkiem Wii). Ghosts to dziesiąta odsłona cyklu Call of Duty, jednej z najpopularniejszych marek w branży elektronicznej rozrywki.

Gra oferuje kampanią dla jednego gracza i multiplayer z wieloma wariantami zabawy. W tym pierwszym trybie wcielamy się w Logana Walkera, członka specjalnego oddziału Ghosts, który działa poza liniami wroga. Akcja dzieje się w alternatywnej rzeczywistości, gdy po nuklearnym bombardowaniu Bliskiego Wschodu w siłę urosły roponośne państwa Ameryki Południowej siejąc zamęt na świecie. Kampanijną nowością dla serii jest obecność psa pełniącego rolę pełnoprawnego członka drużyny bojowej. Czworonóg może nie tylko wywęszyć ukryte materiały wybuchowe, ale także pomóc wyjść z opresji, zaatakować wroga z ukrycia. Do odwzorowania jego ruchów użyto technologii motion capture.

Dalsza część tekstu pod wideo

Siłą CoD jest jednak multiplayer. Ten w Ghosts przedstawia nowe rozwiązania. Elementy otoczenia są teraz zniszczalne, doszły też nowe rozwiązania w rozgrywce. Jednym z nich jest ODIN Strike umożliwiający odpalenie zakrojonego na szeroką skalę ataku. Przedtem należy jednak odstrzelić czołowego zawodnika z drużyny przeciwnej i zgarnąć pozostawioną przezeń walizkę. Nieco inaczej wygląda również posługiwanie się snajperką. W takim przypadku widzimy bowiem obszar poza tym, który pokazuje celownik - jest on jednak zamazany.

Nowy jest też tryb zwany Squads. Grać można w nim w pojedynkę (plus AI) lub z innymi. Owy “skład” może się składać z dziesięciu członków o różnych właściwościach, których używamy w różnych wariantach rozgrywki. Są to choćby Squad vs Squad czy survival (safeguard), gdzie odpieramy nacierających falami przeciwników.

Dużo opcji do wyboru mamy w samym multi. Oprócz standardowych trybów znanych z poprzednich odsłon (rozmaite deathmatche) dochodzą też nowe. Świeży jest np. Blitz, w który przypomina nieco capture the flag. Musimy w nim dotrzeć do portalu zlokalizowanego w bazie rywali i nie dopuścić zarazem, by ktoś przedostał się do nas. Nowy jest też tryb co-op Extinction. Razem z trzema innymi osobami odpieramy w nim ataki kosmitów na bazę. Do dyspozycji mamy tu cztery klasy, które da się z czasem rozwijać. Extinction odblokowuje się po zaliczeniu singlowej kampanii.

Wideo - Call of Duty: Ghosts

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (64)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper