Tales of Hearts R

Tales of Hearts R

6,6
18 oceny

Ocena wg platformy:

PS Vita 6.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
58.5 godzin
Premiery
Świat:
07.03.2013
Europa:
14.11.2014
Polska:
14.11.2014
Producent:
Bandai Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
58.5 godzin
Premiery
Świat:
07.03.2013
Europa:
14.11.2014
Polska:
14.11.2014

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Tales of Hearts R
Igor Chrzanowski

Igor Chrzanowski

8.5
Recenzja gry: Tales of Hearts R
Pokaż kolejne recenzje

Tales of Hearts R - opis gry

Tales of Hearts R to japońska gra RPG wyprodukowana przez i wydana przez Bandai Namco na PlayStation Vita. Wersja wydana na sprzęt Sony to remake tytułu, który pierwotnie pojawił się na NDS-ie w 2008 roku.

W świecie Tales of Hearts ludzie zmagają się z istotami zwanym Zerom, które terroryzują mieszkańców i pożerają ich dusze. Do walki z nim używa się broni zwanych Soma i w poszukiwaniach takowych bierze udział Richea Spodune oraz jej brat Jadeite Hearts. Podczas podróży oboje zostają zaatakowani przez wroga, Incarossa, ale udaje im się uciec w wyniku czego docierają do wioski Seeble. Tam ma miejsce początek wszystkiego - rodzeństwo poznaje głównego bohatera opowieści, Shinga, a także szczęśliwie natrafia na poszukiwaną Some.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Podobnie jak wiele gier jRPG, Tales of Hearts składa się z dwóch integralnych części: eksploracji i walki. Nowością w wersji R jest przeskoczenie w pełny trójwymiar - zbudowane z polygonów jest tu nie tylko otoczenie, ale również postacie. Pola bitwy umożliwiają tym samym teraz swobodne poruszanie.

 

Gra korzysta z dynamicznego systemu Aerial Chase Linear Motion Battle System, który nie tylko czerpie z rozwiązań przedstawionych w poprzednich częściach serii, ale także wprowadza zupełnie nowe elementy. Czymś takim jest na przykład “chase link” - patent pozwalający nam podążać za przeciwnikiem po wybiciu go uderzeniem w powietrze. Dzięki niemu możemy odpalać efektowne i efektywne combosy przydatne zwłaszcza przy starciach z silniejszymi oponentami.

 

Tales of Hearts R oferuje intuicyjny system rozwoju. Nasi podopieczni (w wersji na Vitę doszły dwie nowe grywalne postacie) zdobywają doświadczenie otrzymywane po wygranych starciach oraz punkty Soma, za pomocą których ulepszamy ich parametry według własnego uznania. Po przekroczeniu pewnego progu, postacie zdobywają nowe umiejętności. W R pojawiają się techniki obecne w pierwowzorze z NDS-a oraz zupełnie nowe, w tym Union Artes (techniki odpalane przez dwie postacie jednocześnie).

 

W grze nie brakuje innych patentów, który powinny być znane fanom serii. W remake'u Tales of Hearts powraca system umożliwiający gotowanie (posiłki mają różne pozytywne działanie i działają na podobnej zasadzie co przedmioty) oraz specjalny pierścień, Sorcerer's Ring, który przydaje się do rozwiązywania zagadek w lochach..

Wideo - Tales of Hearts R

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper